Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
quote:xop720 schreef op 21 februari 2008 @ 13:24:hangrandjes-op-rug (is daar een naam voor??).Jordaangordijnen, noemt mijn moeder die.
Alle reacties Link kopieren
Dames, een (wellicht geheel ongewenst) inbraakje van een stiekeme meelezer, omdat ik jullie even wilde vertellen dat ik jullie zooooo leuk vind! De steun die jullie bij elkaar hebben, de manier waarop jullie met elkaar praten: ik word er altijd een beetje warm van. Ik vind jullie een geweldig stel leuke en bijzondere vrouwen bij elkaar. Wilde ik zomaar even gezegd hebben.

*drukt snel op "verstuur bericht" na deze impulsieve en un-Marie-like actie en sluipt weer weg*
.
Dat vroeg ik me ook al af!

Wauw Bentetje, dat doe je echt supergoed! Megaknap om zo stoer te blijven en ik denk dat Bloes gelijk heeft als ze zegt dat juist die kalmte dan een soort breekpunt vormt voor GG. Misschien is dit inderdaad het hoogtepunt geweest...

Hoe dan ook ik vind je stoer en knap en je doet het geweldig!!!

Oh venster staat al heel lang open, heb vriendin op MSN, die nu eindelijk aan het weeën is (15 dagen overtijd!) RETESPANNEND!!!
Mariannanas, wat een lieve reactie zeg

Bentetje, ik vind dat je het knap hebt gedaan.

Of je hier hulp bij nodig hebt, kun jijzelf het beste inschatten, maar verkeerd lijkt het me nooit.

Maar vooralsnog kun je trots zijn op jezelf, het is goed dat je zo rustig gebleven bent, daar heeft hij denk ik het meeste aan, als hij zelf zo door het dolle heen is.

Wel ontzettend sneu, dat hij zelf het gevoel heeft, dat het hem allemaal overkomt. Arm menneke!

Hier lekker dagje, broertje was op visite. Is zo'n heerlijk kind. Een lieve puber, die zo ontzettend op zoek is naar bevestiging, zo lief om te zien.

Wel erg druk af en toe,dus ben nu bekaf.

Morgen kinderfeestje van Zootje, heb er zin in!
Oeh!! Pim dat is zeker spannend! Is het de eerste?
Nee, haar tweede. Spannend spannend spannend....

Wat lief Mariannanas!
wat ontzettend lief zeg! Het ìs ook zo, het is ontzettend bijzonder hoe deze groep werkt, we zijn niet meer gewoon forummeisjes, we zijn echt vriendinnen (althans als ik voor mezelf spreekt, en ik ben vast niet de enige die er zo over denkt!).

Ik weet het niet. Ik weet niet of ik hem voldoende bieden kan, ik weet niet of ik het goed doe, ik weet niet of ik hem help. Ik vind het zò moeilijk, wil niet dat mijn kind zo verdrietig is en zo de greep op zichzelf kwijtraakt. Weet alleen maar dat ik hem helpen wil (en niet nog meer gaten in mijn muur wil) en doe ook maar wat.

Jullie zijn lief!!!!!! Dank voor jullie adviezen , luisterend oor en steun!
Ik moet trouwens nog een cdtje branden met leuke meidendiscoliedjes.

Iemand tips?
neuh, voor kleine meisjes neem ik aan? ben ik echt een nul in.

Meave is een weekje naar het buitenland.

Pim, spannend!!!
Chipz en Jumbo?

Heel ongewenst hoor, Marie Lieve opmerkingen zijn nooit ongewenst, mop. Neem een biertje, zou ik zeggen.

Bentetje thnx, ikdagal.

En ik snap dat je bevestiging wil dat je het geod doet. Nu kun je dit gedrag niet wegpoetsen want het is er gewoon maar door de manier waarop jij er nu mee omgaat, heb ik (en er zijn er meer, gleuf ik) er alle vertrouwen in dat je hem kunt helpen zijn emoties te hanteren.

Spannend Pim! En wat zul jij laat slapen vannacht.

DezeweekomtnooitmeerteruggggggDezeweekomtnooitmeerteruggggggDezeweekomtnooitmeerteruggggggDezeweekomtnooitmeerteruggggggDezeweekomtnooitmeerteruggggggDezeweekomtnooitmeerteruggggggDezeweekomtnooitmeerterugggggg

Ely veel plezier morgen met het kinderfeest!
Ely, even kijken op www.kidstop20.nl om ideetjes op te doen? Ik zag al Chipz, Djumbo, en nog meer joligs.

Marie, wat ontzettend lief van je!

Het voelt ook zo fijn met deze meiden; inloggen is haast thuiskomen, hihi...

Bentetje, ik weet zeker dat jij hem voldoende bieden kan, je bent namelijk zijn moeder! Of je het goed doet, en of je hem helpt, dat vermoed ik van wel, maar dat kan ik niet zeker weten. dat kun jij voelen, en als je te onzeker bent om dat te voelen, dan is pedagogisch advies om je te sterken geen slecht idee. En inderdaad, je doet wat je kan, je bent er voor hem...en dus help je hem.

Pim, wat ontzettend spannend! Zit je nu achter de computer onbewust mee te puffen? Dat heb ik altijd als er een bevalling op tv is, dan zit ik ongemerkt mee te zuchten,

Net een katse dame aan de telefoon gehad. Malley heeft er alleen weinig van geleerd. Deze poes bleek namelijk ook krols te zijn.

(Bloezepoes, je bent lief!).
Wat wilde ik nou toch typen?
En gruizig.
Hopelijk ws dit de climax. Kan ook.. Misschien moet je ook na een paar goede gesprekken even geen gesprekken meer met hem hebben, omdat ie dan wel heel veel aandacht krijgt voor z'n gedrag. Zeggen dat het geen afspraak is, wat hij doet en dan toch z'n zusje die welverdiende aandacht geven. En mogelijk voor jezelf een gesprekje, zodat je van iemand die er nóg meer verstand van heeft als ons, de bevestiging krijgen dat je het goed doet

Ik vind het echt een enorme pluim/chapeau enz. dat je rustig bleef. Dat is zó moeilijk en brengt je zóveel verder!

We hebben met LD erge aanvaringen gehad (en hebben het regelmatig nog) maar ik heb echt geen idee wat normaal is en wat niet. De enige die in een kwaaie bui ooit wat stuk kreeg was ik Ik gooide kwaad een schoen op de grond, die stuiterde omhoog tegen een vaas ofzo aan ... werkelijk, als je het na zou willen doen, zou het je niet lukken.

Ik zag Meave alweer in AK maar ze was inderdaad buitengaats

Mims, als Mally nou blij is met jouw pantoffel, wat geeft dat dan?

Spannend Pimpel!

Welcom terug Lil!

net of je niet weggeweest bent..

truste iedereen!

Later is nu
Voor Hero:

Thanxxx, lieverd.

quote:dreamer schreef op 21 februari 2008 @ 23:03:

Mims, als Mally nou blij is met jouw pantoffel, wat geeft dat dan?

Wat dat geeft?

Mijn voet zit er nog in!!!

Mooi hart voor een mooie man!

My god Bentetje, wat zag GG er uit!!!

Die foto van hun tweetjes in die stoel is echt prachtig! Zó lief.

Hier schurken ze ook vaak tegen elkaar met z'n allen als ze tv kijken, zo lief vind ik dat.

Ik heb een foto van Whopper gekregen van het schilderijtje, staat in de AK.
Ben een beetje stil van het schilderijtje....

Ontroerend mooi!

...

En inderdaad, wat zag GG eruit zeg, allemachtig!
het geeft van die vlekken op die pantoffel. weet nog dat ik als kind gek was op onze katten, maar dat ik werkelijk niet kon tegen het krolse gedragvan de poes ....vreselijk irritant!

Ja sneu hè van GG, het is echt ongelovelijk snel hersteld. Er zit natuurlijk nog wel een fors litteken, maar we hopen dat dat nog een deel herstelt. Hij heeft er helemaal geen last meer van.
Nou, jeetje wat een klapperd moet dat zijn geweest zeg!

En ik vind ook dat je je heel sterk hebt gehouden, Bent! Knap hoor. Ik hoop dat het vandaag beetje beter gaat, lieverd. (hoe is t met je knie eigenlijk?)

Zat die mooie foto's te bekijken in AK en zou het wel erg leuk vinden als we binnenkort weer 'ns een date met kinderen doen! Trouwens, wie zin heeft om vlgd week - voorjaarsvakantie hier- dagje met kroost deze kant op te komen: U zijt meer dan welkom! Ma. en di.dag hebben we al plannen maar de overige dagen nog niks op de agenda.

Lief, Marie!

Gek idee dat er mensen meelezen, sta daar nooit bij stil.

Toedeloe, ik ga me weer nuttig maken voor Bambo.
Op zich is die pantoffel zo gek nog niet, je krijgt er tenminste geen nest vol kleine rooien van.

~houdt zich heel, heel sterk in om niet heel flauwe grappen te gaan maken over Bloes, gruizigheid en de steun van pantoffels daarbij~

Bentetje, blijven spuien, en als jij het gevoel hebt dat je gebaat bent (en/of GG) bij gesprek met een professional, gewoon doen. Niet te groot of te zwaar maken bij GG, maar jij bent er ook nog en wij kunnen een boel spiegelen, maar niet alles. Maar hoe dan ook ben jij een dijk van een moeder, sterk, liefdevol en zelfs rustig op de juiste momenten (zooooo knap vind ik dat!), en dat is wat jouw jongen nodig heeft. Hoop dat je een rustig dagje hebt vandaag.

Zo, ik voel me Helemaal Terug. Vond (mijn) GG er gisteravond iets beter uitzien, hij zei dat hij zich niet zo voelde maar sleurde me vervolgens wel uit bad om me te bespringen *grijns*. En dat was wel even nodig, man, dát was lang geleden (* haartjes omhoog*). (Ben te lui om naar andere reactiescherm te gaan, valt het op?) Maar ben ook eindelijk, eindelijk niet ziek meer, paar nachten goed geslapen, weer energie. Joepie. In Verweg tussen bedrijven door een rapportage voor nieuw werk in elkaar getikt (met behulp van veel voorbeeldmateriaal ook, beter goed gejat dan slecht geschreven zeg ik altijd maar), en ben erg benieuwd wat ze ervan vinden. Had het graag even langs jou gestuurd Bloes, of Toet, maar het was een beetje "kunnen we het gisteren alvast terugkrijgen, dank"-werk. Wat dat betreft moet ik kunnen aarden bij nieuwe club...

En nu weer even wat huidig werk, in 1 van onze landen is het behoorlijk onrustig nu, kijken wat voor effect dat heeft op planningen en dergelijke.

Later!
Hug voor allen. Ga een nachtje gewonnen hotel met viergangendiner en ontbijt inwisselen vandaag. Kindjes zijn weg. Mijn minivakantie van twee daagjes is dus nu begonnen. Morgenavond weer terug om een zelfde soort rapport als Lil te schrijven, en om eindelijk eens wat meer te reageren op een ieder, maar nu nog niet. Nu eerst eten, sexen, slapen en zo meer. Dag!
Aaaahhh.... blije en lieve berichten hier! Fijn!

Toet heul veul plezier met Lief! Lekker om er eventjes met zijn tweeen uit te zijn!

En fijnfijnfijn dat Lil weer beter is.

Bent.... jij bent echt ongelooflijk goed als mama zijnde. Menomen, hier kan ik wat van leren. Echt!

Mims, wij hebben buiten een konijn loslopen. En die's ALTIJD gruizig. Als je in de zomer buiten zit, en je wipt met je ene been een beetje, dan springt ie meteen op je voet, hahaha. Heeft al vele geestige momenten opgeleverd met visite . Voelt vreselijk goor, trouwens...... (Maarreh; geef het beest een pluchen kat; kan ie zich daar op uitleven. Werkt bij ons konijnebeest ook )

Jordaan-gordijntjes!!! Whaaa.... die hou ik erin!
Oei, lijkt weer erg op een rijtjespost, he? Was niet de bedoeling....

Maar ja, eigenlijk wou ik nog tegen Elyane zeggen dat het me leuk leek om nog zo'n jong broertje te hebben, Pim vragen wat het geworden is (jongen/meisje/hoewasdebevalling enz), tegen Bam zeggen dat het Lanzarote is enzovoort enzovoort.... Maar goed, dat doen we dan maar niet .

Is Kjong eigenlijk weggevlogen?
nu toch nog niet??

Jullie zijn lief en complimenteus, maar zo geweldig ben ik nou ook weer niet. Vaak genoeg schiet ik uit mijn slof, ben ik onredelijk en ongeduldig. Nù moet ik het goed doen lijkt het, zo voelt het althans. Heb vanmorgen een gesprek gehad met vriendin die een zoontje heeft die autistisch is (en dus wel wat gewend is qua buien). Dat was fijn, verhelderend. Ik schakel nu nog helemaal niets of niemand in, hopelijk zit ik zelf op de goede weg. Uit de dingen die zij me vertelde hoe de dingen bij haar zoon worden aangepakt maakte ik op dat ik op de goede weg zit (woede niet verbieden en negeren, maar manier vinden voor hem en ons om ermee om te gaan). de afspraak stond al dat de kinderen vanavond gaan logeren bij mijn ouders omdat ik morgen werken moet. Het etentje dat bentos en ik van plan waren is nodig, tijd voor elkaar en tijd om te praten. (ik heb nu andere ideëen hierover dan hij en ik ben steeds bij die buien, dus denk dat ik daar best bepalend in mag zijn).Het wegbrengen nu zit me echter niet zo lekker. Het is echter niet anders, morgen mòet ik opvang hebben, dus laten we hopen dat het goed gaat. Vandaag is hij lief, meegaand en behulpzaam. Dat is superfijn..... Lieve toet, heel veel plezier, wat lekker zeg,. zo`n gratis minivakantie. Xop, was je nog niet weg?

Bam, ik zou dolgraag komen, maar heb juist het begin van de week tijd en aan het eind niet (nachtdienst). solly.
[quote]bentetje schreef op 22 februari 2008 @ 13:41:

Xop, was je nog niet weg?

Bijna, Bent, BIJNA!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven