Mode & Beauty alle pijlers

Mannen en laarzen

11-12-2011 00:27 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Volg het forum al een tijdje en hoop op jullie eerlijke mening. Ik kom er eerlijk voor uit dat ik laarzen bij de dames erg mooi vind staan. Had laatst een discussie met een vriendin die zei dat het wel mooi stond, maar soms ook niet meevalt om een dag op die hakken te moeten lopen. Eind van het verhaal was een weddenschap waarbij ik een dag op laarzen zou lopen om het tegendeel te bewijzen. Heb via marktplaats een paar dameslaarzen aangeschaft en er een dag mee rondgelopen. Aan het eind van de dag wel een hoop spierpijn, maar goed. Nu zou ik ze graag vaker willen dragen (draag ze gewoon onder een spijkerbroek) maar ben een beetje bang voor de reacties. Even voor de duidelijkheid, het gaat om normale laarzen met een net hakje, niks geen naaldhakken of andere extreme dingen.

Lok ik hiermee een hoop reacties uit of zal het wel meevallen ?
Heb je van die kleine voetjes dat je dameslaarzen aan kan? Ik bedoel, een grote damesmaat is 41/42
Ik denk dat het best mee zal vallen hoor.

Houd het gewoon bij een paar leuke instappers joh

Verdorie, je bent al gespot.....

Moeten het persé dameslaarzen zijn????

Moet je niet uit op zaterdag?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Splinter02 schreef op 11 december 2011 @ 00:33:

Verdorie, je bent al gespot.....

[afbeelding]
Kan een moderator deze thread weggooien ? Duidelijk verkeerde vraag op verkeerd forum.
quote:Splinter02 schreef op 11 december 2011 @ 00:29:

Ik denk dat het best mee zal vallen hoor.

[afbeelding]
quote:h2013 schreef op 11 december 2011 @ 00:35:

Kan een moderator deze thread weggooien ? Duidelijk verkeerde vraag op verkeerd forum.ja tuurlijk wordt direct geregeld voor je!

Kan een moderator deze thread weggooien ? Duidelijk verkeerde vraag op verkeerd forum.Hoezo? Allemaal vrouwen hier en jij stelt een vraag. Volgens mij heb je je antwoord al. Mannen op vrouwenhakken = afwijkend van norm= uitlokken van reacties= onbelangrijk als je zelf heul graag die laarzen aan hebt=onlogisch, want als je ze zo graag aan wilde had je dat gedaan zonder het hier te vragen=zo graag wil je het niet=koop maar mannenlaarzen.
In de jaren '70 was het hip, dus het komt vast wel weer een keer terug. Nog even geduld hebben dan maar?

Overigens vind ik een kleine, stevige hak wel mooi, maar ik ben denk ik niet echt gemiddeld in die dingen.
Ik kan even geen goede plaatjes vinden, maar zij dragen ze ook.

quote:eleine schreef op 11 december 2011 @ 00:44:

[...]

Hoezo? Allemaal vrouwen hier en jij stelt een vraag. Volgens mij heb je je antwoord al. Mannen op vrouwenhakken = afwijkend van norm= uitlokken van reacties= onbelangrijk als je zelf heul graag die laarzen aan hebt=onlogisch, want als je ze zo graag aan wilde had je dat gedaan zonder het hier te vragen=zo graag wil je het niet=koop maar mannenlaarzen.
Ach, ik draag op het moment kinderlaarzen. Ken een man die net als ik smalle voeten heeft en die draagt.... ja, dameslaarzen.

Maar wel van die stoere.

Kan een moderator deze thread weggooien ? Duidelijk verkeerde vraag op verkeerd forum.Tuurlijk, zij zijn in jouw dienst???? En nee hoor, goede vraag op het goede forum. Alleen de reacties bevallen je niet. Maar je wist tevoren dat je die ging krijgen. Joh, trek lekker je laarzen aan, boeien wat wij vinden toch?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Kan een moderator deze thread weggooien ? Duidelijk verkeerde vraag op verkeerd forum.Ik zou je vraag op www.travestie.org stellen. Grote kans dat je daar meer antwoorden krijgt.
Wat ik niet begrijp, je hebt t over spierpijn, maar het enige wat na een dag dragen zeer zou doen is volgens mij de bal van je voet, je tenen of een combinatie van deze twee. Heb je de laarzen serieus al een dag gedragen of is het misschien nog een idee/fantasie van je?
Mannen hebben toch wel vaker laarzen aan en er bestaan niet voor niks heren laarzen?! Tja als je als man nu dames laarzen gaat dragen is het een ander verhaal tenzij het echt een model is wat voor beide kan maar gezien het hakje.....
Wat sinaasappellikeur zegt, spierpijn? Ik heb nooit spierpijn alleen mega zere voeten.

En ik ben het eens met de rest een echte man draagt mannenschoenen, zo moeilijk is dat niet.
Doe nou maar gewoon niet.
Internagelaktisch
Bij mij in de bus zit regelmatig een jongen met een skinny jeans, gekleurde tuniek en hakken. En elke keer zit iedereen naar hem te staren.. het ziet er gewoon heel raar uit.
Kan ik me voorstellen soep, het is ook raar..

Ik zie in de lidl vaak een man met een (langharige) pruik en oorbellen..

En dan boos worden als mensen naar hem kijken.. Hou toch op haha
Internagelaktisch
Van die blokhakken kan prima! Moet je er alleen wel zo'n wijd uitlopende ribfluwelen broek bij aan doen back to the 70s zeg ik! En kijk eens naar bv john travolta in saturday night fever en grease. Volgens mij draagt hij daar ook hakken of vergis ik me? Bij een bepaald soort mannen kan het (zoals travolta en bv johnny depp), maar dan moeten het geen echte dameshakken zijn maar meer van die blokhakken of een stoere (cowboy)laars met lage hak.
Ik zou deze vraag inderdaad maar op een mannenforum stellen.
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven