Mode & Beauty alle pijlers

Mannen en laarzen

11-12-2011 00:27 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Volg het forum al een tijdje en hoop op jullie eerlijke mening. Ik kom er eerlijk voor uit dat ik laarzen bij de dames erg mooi vind staan. Had laatst een discussie met een vriendin die zei dat het wel mooi stond, maar soms ook niet meevalt om een dag op die hakken te moeten lopen. Eind van het verhaal was een weddenschap waarbij ik een dag op laarzen zou lopen om het tegendeel te bewijzen. Heb via marktplaats een paar dameslaarzen aangeschaft en er een dag mee rondgelopen. Aan het eind van de dag wel een hoop spierpijn, maar goed. Nu zou ik ze graag vaker willen dragen (draag ze gewoon onder een spijkerbroek) maar ben een beetje bang voor de reacties. Even voor de duidelijkheid, het gaat om normale laarzen met een net hakje, niks geen naaldhakken of andere extreme dingen.

Lok ik hiermee een hoop reacties uit of zal het wel meevallen ?
Prins draagt toch ook hakken
Koop dan gewoon een paar cowboylaarzen met zo'n schuine hak. Wat vind je vriendin er eigenlijk van?
Een paar Sendra's kan prima voor mannen.

Ik loop altijd op laarzen met hak, nooit last van mijn voeten. Kwestie van wennen.

Als jij leuke laarzen vind, ook al zijn het dameslaarzen, dan draag je die toch lekker?
Nou, die spierpijn van @TO zou ook een teken van "foute" laars kunnen zijn. Heb vorig jaar een blessure gehad en ik herken ze vrij snel. Gewoon weer op marktplaats zetten dus.
quote:maaique schreef op 11 december 2011 @ 08:25:

Kan ik me voorstellen soep, het is ook raar..

Ik zie in de lidl vaak een man met een (langharige) pruik en oorbellen..

En dan boos worden als mensen naar hem kijken.. Hou toch op haha

ja als we allemaal maar het zelfde zijn toch

TO als jij dat wil dragen gewoon doen! niets aan trekken van mensen die het niet vinden kunnen! je zou idd eens cowboy laarzen kunnen proberen :-)
quote:pliert schreef op 11 december 2011 @ 12:54:

[...]

ja als we allemaal maar het zelfde zijn toch

Niet iedereen hoeft hetzelfde te zijn, maar ik vind het niet vreemd dat mensen omkijken naar een `halve travestiet´.

Het is opvallend en wat opvallend is, trekt de aandacht van de meeste mensen.

Die man vult misschien zelf al in dat iedereen die naar hem kijkt, negatief over hem oordeelt.
quote:Artpiraat schreef op 11 december 2011 @ 12:58:

[...]

Niet iedereen hoeft hetzelfde te zijn, maar ik vind het niet vreemd dat mensen omkijken naar een `halve travestiet´.

Het is opvallend en wat opvallend is, trekt de aandacht van de meeste mensen.

Die man vult misschien zelf al in dat iedereen die naar hem kijkt, negatief over hem oordeelt.ja dus? het blijven mensen net als jij en ik.... als jij iets aan hebt wat ik niet mooi vind wil jij toch ook niet uitgelachen worden?
quote:pliert schreef op 11 december 2011 @ 13:04:

[...]

ja dus? het blijven mensen net als jij en ik.... als jij iets aan hebt wat ik niet mooi vind wil jij toch ook niet uitgelachen worden?

Het gaat er niet om wat ik vind, want mij interesseert het geen moer wat anderen dragen (mits het maar hygiënisch is).

Het feit blijft wel dat de meeste mensen die opvallen, bekeken worden.

Als je het erg vindt dat anderen een oordeel over je uiterlijk hebben, dan moet je daar zelf mee om zien te gaan.
Wie zegt dat ik hem uitlach?!

Ik zeg alleen dat ik t belachelijk vind dat hij boos word als mensen naar hem kijken.
Internagelaktisch
quote:h2013 schreef op 11 december 2011 @ 00:27:

Lok ik hiermee een hoop reacties uit of zal het wel meevallen ?Ja, je lokt er dus reacties mee uit, maar wat dan nog? Als jij het mooi vindt, gewoon doen. Persoonlijk vind ik al die vrouwen op uggs pas echt pijn doen aan mijn ogen, dan liever een man op hakken.
quote:maaique schreef op 11 december 2011 @ 13:06:

Ik zeg alleen dat ik t belachelijk vind dat hij boos word als mensen naar hem kijken.Hij vult zelf waarschijnlijk al in dat je negatief over hem denkt, terwijl hij zich toch extreem blijft kleden.
klik klak man op dames hak

lig dubbel
quote:maaique schreef op 11 december 2011 @ 13:06:

Ik zeg alleen dat ik t belachelijk vind dat hij boos word als mensen naar hem kijken.

hier igg wel

tranen
quote:Artpiraat schreef op 11 december 2011 @ 13:06:

[...]

Het gaat er niet om wat ik vind, want mij interesseert het geen moer wat anderen dragen (mits het maar hygiënisch is).

Het feit blijft wel dat de meeste mensen die opvallen, bekeken worden.

Als je het erg vindt dat anderen een oordeel over je uiterlijk hebben, dan moet je daar zelf mee om zien te gaan.dat sowieso maar dat is nog steeds geen reden om opzettelijk iemand te kwetsen. het feit dat die meneer boos wordt zegt genoeg.
[quote]maaique schreef op 11 december 2011 @ 08:25:

Kan ik me voorstellen soep, het is ook raar..

Ik zie in de lidl vaak een man met een (langharige) pruik en oorbellen..

En dan boos worden als mensen naar hem kijken.. Hou toch op haha[/quote]

haha interpreteer ik hier toch echt als uitlachen
quote:pliert schreef op 11 december 2011 @ 13:10:

[...]

dat sowieso maar dat is nog steeds geen reden om opzettelijk iemand te kwetsen. het feit dat die meneer boos wordt zegt genoeg.

Dat die meneer boos wordt, kan ook liggen aan wat er in zijn hoofd spookt.

Hij verwacht bij voorbaat al dat mensen negatief over hem denken.
quote:cabernetje schreef op 11 december 2011 @ 00:29:

Heb je van die kleine voetjes dat je dameslaarzen aan kan? Ik bedoel, een grote damesmaat is 41/42Waarschijnlijk is ie helemaal klein en wil daarom juist hakken dragen!
Ja ik lach het wel uit dat hij boos op mensen word die naar hem kijken.

als je niet bekeken wil worden, moet je je ook niet zo uitgesproken kleden.

Ik heb er niks tegen, dont get me wrong.

Maar als je er voor kiest moet je wel met de reacties kunnen omgaan.
Internagelaktisch
quote:Artpiraat schreef op 11 december 2011 @ 13:14:

[...]

Dat die meneer boos wordt, kan ook liggen aan wat er in zijn hoofd spookt.

Hij verwacht bij voorbaat al dat mensen negatief over hem denken.ja exact mijn punt. dat is misschien ook de reden waarom hij zich zo kleed en waarom het extra wreed is dat hij uitgelachen wordt.
quote:maaique schreef op 11 december 2011 @ 13:16:

Ja ik lach het wel uit dat hij boos op mensen word die naar hem kijken.

als je niet bekeken wil worden, moet je je ook niet zo uitgesproken kleden.

Ik heb er niks tegen, dont get me wrong.

Maar als je er voor kiest moet je wel met de reacties kunnen omgaan.zwakte bod......
Reacties zijn er nu eenmaal altijd, terecht of onterecht.

Ik ben het daarom met Maaike eens dat je met reacties om moet kunnen gaan.

Bij de wens om je opvallend te kleden- en dan wel zeer excentriek- zou je ook een `schijt-aan-alles´ attitude verwachten.
Zwakte bod? Wat is dat?
Internagelaktisch
@Pliert, ik weet niet waar jij leest dat de anderen iemand uitlachen of kwetsen.

Het is toch gewoon zo dat als iemand opvalt, daarnaar gekeken wordt? Het trekt gewoon de aandacht.

En dat uitlachen trek jij nu helemaal uit z'n verband.
Ja dat zou ik ook denken artpiraat.

Kijk, prima dat je je apart kleed, leef je uit:) Ik vind het alleen maar leuk dat mensen dat durven.

Maar ga vervolgens niet mensen uitschelden die naar je kijken omdat je 'anders' bent.

Die mensen kijken alleen, zeggen niks negatiefs en toch krijgen ze de wind van voren.

Dan en je in mijn ogen een sneu figuur ja. Met of zonder pruik.
Internagelaktisch
quote:Artpiraat schreef op 11 december 2011 @ 13:20:

Wel eens met Maaique.

Reacties zijn er nu eenmaal altijd, terecht of onterecht.

Bij de wens om je opvallend te kleden- en dan wel zeer excentriek- zou je ook een `schijt-aan-alles´ attitude verwachten.kom op nou, je weet toch niet wat er in de geest van zo mens om gaat? waarom hij zich zo kleed? wat daar aan vooraf is gegaan? ik zeg niet dat voor alle mensen die zich wat aparter kleden zo is. maar het verhaal van maaique lijkt mij duidelijk een mens waar iets mee is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven