Vivaforum motto 2011
donderdag 24 november 2011 om 19:25
quote:Jonari schreef op 24 november 2011 @ 18:02:
Is er bier? Anders ga ik naar huis.
Van Mayhem
Die vind ik echt zo grappig.
Wat leuk dat mijn motto wordt genoemd!!
"de cursus omgaan met teleurstellingen gaat vanavond helaas niet door." <-- deze vind ik ook erg leuk.
Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain. <-- deze vind ik mooi, van Moonlight volgens mij.
Heb meerdere leuke gezien maar kom er zo snel niet op.
Is er bier? Anders ga ik naar huis.
Van Mayhem
Die vind ik echt zo grappig.
Wat leuk dat mijn motto wordt genoemd!!
"de cursus omgaan met teleurstellingen gaat vanavond helaas niet door." <-- deze vind ik ook erg leuk.
Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain. <-- deze vind ik mooi, van Moonlight volgens mij.
Heb meerdere leuke gezien maar kom er zo snel niet op.
donderdag 24 november 2011 om 20:21
quote:gemini2011 schreef op 24 november 2011 @ 17:58:
Die van noushi zijn ook altijd leuk.
Weet ff niet welke ze nu heeft, maar meestal zijn het grammaticaal verkeerde zinnen uit OP'sIk heb een nieuwe!
Die van noushi zijn ook altijd leuk.
Weet ff niet welke ze nu heeft, maar meestal zijn het grammaticaal verkeerde zinnen uit OP'sIk heb een nieuwe!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 24 november 2011 om 20:25
zondag 11 december 2011 om 18:42
quote:enter schreef op 11 december 2011 @ 18:26:
niet de leukste motto maar zeer zeker de mooiste/ontroerendst vind ik,
Ik wou dat ik kon vliegen, Je kon opzoeken in de lucht. Ik wou dat ik kon liegen, En zeggen dat ik je niet mis. Ik wou dat ik kon dromen, En samen weer met jou zijn. Ik wou dat ik kon lachen, En weer genieten van het leven.
Ik vind het meer een gedicht, geen motto.
wiki: Onder een motto ("beweegreden", afgeleid van het werkwoord movere, bewegen) wordt een korte tekst verstaan, die de bedoeling van iets weergeeft.
niet de leukste motto maar zeer zeker de mooiste/ontroerendst vind ik,
Ik wou dat ik kon vliegen, Je kon opzoeken in de lucht. Ik wou dat ik kon liegen, En zeggen dat ik je niet mis. Ik wou dat ik kon dromen, En samen weer met jou zijn. Ik wou dat ik kon lachen, En weer genieten van het leven.
wiki: Onder een motto ("beweegreden", afgeleid van het werkwoord movere, bewegen) wordt een korte tekst verstaan, die de bedoeling van iets weergeeft.
zondag 11 december 2011 om 20:15
quote:boterblommetje schreef op 11 december 2011 @ 18:42:
[...]
wiki: Onder een motto ("beweegreden", afgeleid van het werkwoord movere, bewegen) wordt een korte tekst verstaan, die de bedoeling van iets weergeeft.duidelijk Boterblommetje het is idd een gedicht, haal het wel weg
[...]
wiki: Onder een motto ("beweegreden", afgeleid van het werkwoord movere, bewegen) wordt een korte tekst verstaan, die de bedoeling van iets weergeeft.duidelijk Boterblommetje het is idd een gedicht, haal het wel weg