Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Prinses; haren verven is niet zo moeilijk hoor, mits je niet overgevoelig bent en het een beetje in de buurt van je eigen haarkleur houdt. En mocht je het toch moeilijk vinden, dan vraag je toch of Xan het voor je doet

Leaf; dat is balen van je nek. Volgens mij is je werkgever verplicht om jou een goede werkplek te geven, dus hij zal wel moeten! Maarja, hopen dat hij er ook een beetje haast mee maakt...

Vleer; hoe is het eigenlijk afgelopen met je ADHD testen? Ik ben wel benieuwd, want ik heb met mijn psych afgesproken dat we bij mij ook eens gaan kijken. We zijn zo goed als klaar met mijn eetprobleem behandelen en omdat zowel zij als ik grote twijfels hebben bij de diagnose die bij mij door de ggz is gesteld (pss) heeft ze ermee ingestemd om eens een eerste blik te werpen wat het dan evt wel is en me evt voor een consult door te sturen naar de psychiater. Dus ik ben wel benieuwd hoe het jou vergaan is op dat gebied.

Mhh en weekendplannen... Ik moet zo eerst nog even werken. Daarna heel romantisch met LJ naar de Makro en dan samen eten en bankhangen denk ik. Morgen even mijn autootje oppoetsen en morgenavond verjaardag van een vriend van LJ. Die heb ik 1 x gezien (tijdens de 1e keer stappen met LJ) en zijn vriendin ook. Aangezien bijna alle vrienden van LJ vrijgezel zijn, is dat meisje schijnbaar wel blij dat er nog een meisje in de groep is nu . Ik vond ze ook allemaal erg aardig, dus het zal wel gezellig worden. Zondag lekker weer een voetbaldagje; eerst de concurrenten op tv bekijken en daarna naar het stadion voor ons eigen cluppie. 's Avonds nog 2 uurtjes werken en dan is het alweer maandag!
ooeeeh RPO heeft voorgesteld om zondagmiddag en/of avond elkaar te zien.. Help zenuwen.. Vroeg aan hem wat ie wilde doen antw : strand winen & dinen ? Ik was zowiezo van plan om morgen naar adam te gaan voor paar dagen,nicht is op vakantie en kan dus paar dagen in haar huisje..

Ga t maar gewoon doen denk ik ..

Al twijfel ik wel , straks vinden we elkaar leuk en hoe moet dat dan met 206 als die bv over 2 weken komt dat ie met mij verder wil ??? (misschien daar maar nog niet over nadenken??)

Spannend is het in elk geval wel om RPO te zien...

HM: ik heb de adhd testen gedaan , waar naturlijk weer uitkwam dat ik nog steeds adhd heb.Maar wel in lichtere mate dan 20jaar geleden.

De keuze ligt bij mij of ik weer met medicijnen wil beginnen of niet..

ook zou evt lage dosis anti depressivia kunnen helpen door mijn rollercoaster gedachten wat te temperen..

Heb nu zo'n 5 opties qua medicijnen open liggen , vind de keuze moeilijk , aangezien je niet weet hoe je er op gaat reageren.

ook heeft de huisarts een aantal *trainingen* voorgedragen die zouden kunnen helpen om mijn leven wat geordend te krijgen dmv een speciale coach (die maar deels vergoed wordt)

Kortom volop mogelijkheden , maar kan slecht een keuze maken. Heb bedenktijd gekregen , maar denk dat ik zelf eerst voor die coach(soort mengeling van psycholoog/psychiater) ga kiezen.

Die kan mij misschien wat meer inzicht geven door mij bv te observeren en samen met de coach te overleggen over t wel /niet starten van medicatie..En/of evt speciale training.cursus etc te volgen..

Maar mijn leven is op t moment *rustig* en dan voel ik niet zo de behoefte voor medicijnen , coach etc.. Ik weet ook dat wanneer ik wel weer hyper momenten heb , ik daar juist enorm veel behoefte aan heb.. dan wil ik elke strohalm grijpen voor hulp..
Wat leuk Vleer dat RPO zo enthousiast is! Niet meer aan 206 denken hoor! Die is gewoon te laat als RPO en jij elkaar leuk vinden. Heeft ie pech gehad! Dan wacht hij maar tot jij en RPO er uit zijn. Jij bent nu toch ook zijn backup? Dan gaat 206 nu maar op de reservebank hoor!

Mensen, ik zit in een deet-dip. Volgens mij komt het niet goed met VL. We hadden nl afgesproken voor vanavond en nu kreeg ik net een smsje dat hij zich had vergist en vanavond niet kan omdat hij een feest heeft. Hij biedt wel zijn excuses aan en wil heel graag alsnog vanavond eerst nog afspreken zodat hij mij toch nog kan zien, maar hij moet dus naar dat feest. Aan de ene kant denk ik: okee, kan gebeuren, ik heb dit in het verleden ook weleens gehad met een deet. Ik heb ook weleens af moeten zeggen omdat ik iets anders had. Maar aan de andere kant denk ik dat hij mij misschien helemaal niet ziet zitten en dat hij daarom afzegt. Dat hij eerst nog wil afspreken is dan voor hem misschien de gelegenheid om te zeggen dat hij geen zin meer heeft om met mij verder te daten.

Ik heb dus het nare voorgevoel dat VL mij vanavond gaat dumpen...
Sun ... als dat zo zou zijn .. dan is er maar 1 manier om er achter te komen en dat is hem nog zien VOOR dat feest..

Gewoon doen anders zit je t hele weekend met een rot gevoel en / ofVEEL onzekerheid.. Gewoon afspreken en zien wat hij te zeggen heeft (of helemaal niets en valt het allemaal reuze mee )
Ik ga hem dus ook nog zien voor het feest. Dat stelde hij zelf voor. Maar ik ben bang dat hij dat voorstelde om mij dus te dumpen. Ik ga over anderhalf uur naar hem toe. Jakkie, ik vraag me echt af waarom hij dat feest was vergeten en dan mij ineens zo persé van tevoren nog moet zien. Heb er een naar voorgevoel bij. Maar ik weet het straks.
Sun .. je echt klote voelen mag je pas nadat je hem gezien hebt en slecht nieuws te horen hebt gekregen.

Ga nu niet van alles in je hoofd halen , hopelijk valt het allemaal mee..

(maar ja ik weet van mijzelf dat ik net zo zou reageren en ergens als je eenmaal een onderbuik gevoel over hebt is t lastig om die te negeren)
@Sun:

Dit kan idd gebeuren, het lijkt me niet iets om gelijk te denken dat het toch niets wordt. Wacht het even af.. Ben wel benieuwd...
Misschien vindt hij het echt heel vervelend dat hij jullie afspraak moet afzeggen en wil hij je gewoon heel graag even zien

Maar snap je gevoel wel, je zult ff moeten afwachten om te kijken of het terecht is. Ik zal voor je duimen
Sun, het kan toch ook zo zijn dat hij zich hartstikke lullig voelt dat ie moet afzeggen en je nog wil zien om het iets minder erg te maken? Je moet je nu niet zo druk maken hoor. Als het meevalt is dat namelijk voor niets geweest en als je nare voorgevoel uitkomt heb je er ook niks aan gehad. Dus gewoon lekker kiezen wat je aan wil, lekker tutten en er voor gaan!

Vleer; ik vind ook dat je nogal veel opties hebt zeg... Ik ben niet zo vaak hyper (al kan ik het wel zijn als ik moe ben, iets spannend vind of anderen om me heen druk zijn en ik kan nogal overenthousiast zijn), maar ik denk zelf dat ik wel heel veel kenmerken heb dus van ADD. Ik kan niks structureren (in prive), in mijn hoofd ben ik altijd druk, kan me niet concentreren (behalve 'hyperfocus' en dan kan ik mezelf er dus heel moeilijk 'uithalen', ben altijd alles kwijt, vergeet altijd alles, ga van de hak op de tak, slaap slecht en mijn financiën zijn een drama. Hoeveel lijstjes ik ook maak, ik kom er altijd mee in de problemen...

Maar goed, ik weet dus niet of het 'erg' genoeg is en of het dan alleen mijn karakter is of toch ADD. Ook komt het naar ik weet niet in mijn familie voor en dat moet wel zo zijn schijnbaar, omdat het dus erfelijk is. Hopelijk krijg ik daar dus over een tijd antwoorden op.

Mijn hoofd tolt nu ook, net allemaal nieuwe info op mijn werk gekregen. Maar meteen ff excelbestandjes maken en een map inrichten, anders wordt het één grote chaos
HM.. moest erg lachen om je tekst.. Feest van herkenning hier aan deze kant....

Gewoon ff naar de huisarts gaan voor testen , heb je de online testen al eens gedaan ?
Dankjewel voor jullie reacties! Ik moet het inderdaad maar even afwachten. He bah, niks aan die onzekerheid met daten. Ik hou jullie op de hoogte!
Oh Sun, wat haal je je allemaal weer in je hoofd?? Stel nou dat er niks aan t handje is, ga je hem dan ook zeggen wat je dacht of blijf je dan nog wel een week met dat gevoel in je hoofd zitten?

Niet doen hoor meis! Hij vind het gewoon jammer dat ie naar dat feest moet en wilde liever met jou een avondje op de bank doorbrengen!!! (luister naar juf Pop)

Verder wilde ik alleen even melden dat ik bij deze VAKANTIE heb!!!!!

Voor iedereen een heel fijn weekend!
Sun ik hoop voor dat wat je gevoel je nu zegt niet zo is...

En dat hij je gewoon graag wilt zien!
Goed nieuws!

VL vindt mij nog steeds errug leuk! Hij gaat het zondagavond allemaal goed maken! Ben weer helemaal gerustgesteld. Heb het net nog heel leuk met hem samen gehad en hij komt nu ietsie te laat op het feestje (hihi).

Ben dus weer helemaal gerustgesteld en heb dus heel veel spoken gezien. 't Heeft denk ik ook te maken met het feit dat mijn vorige relatie zo plotseling uitging. Nu ben ik er misschien extra alert voor signalen die erop duiden dat iemand mij niet meer leuk vindt.
Zie je sun t valt allemaal weer reuze mee ..

ahaha . ben erg blij voor je

Ga snel spullen in pakken en straks naar dinnetje toe..
@Sun:

Het kon toch ook niet anders dan dat hij je nog steeds errug leuk vindt

Geniet er maar lekker van!
Prinses: met een HBO of WO diploma kan je de Pabo in twee jaar in deeltijd doen, wel fijn!

Pop: natuurlijk, je bent juf, dus vakantie. Ik heb daardoor ook een paar dagjes vrij, maar de kids op het kinderdagverblijf komen natuurlijk wel... Maar geniet ervan!

Sun: wat fijn! Ik ben nu wel benieuwd wat hij voor je in petto heeft.

Even mijn dieetfrustratie uiten ;). Ik ben vaak bezig met Sonja Bakkeren en ben daardoor ook 7 kilo kwijtgeraakt, die blijft eraf. Het liefst zou ik nog 2 kilo willen, maar die lukt niet. Deze week heb ik echt gezondigd, had er blijkbaar even geen zin meer in. Het goede nieuws is wel dat ik niet aangekomen ben, zal wel door het vele hardlopen komen . Nog meer mensen met dieetdingen?

Zometeen weer hardlopen. Dan boodschappen doen en een hartige taart maken voor de High Tea die ik morgen heb
Goedemiddag!

Prinsesje, hoe is het met je haren? Hebben ze al een mooi kleurtje?

Moeike, ik hoor het van veel mensen in mijn omgeving dat de laatste paar kilootjes erg moeilijk zijn. Maar het komt vanzelf. Doorzetten! En het is natuurlijk een goed teken dat er na die keer zondigen niet meer kilo's bij gekomen zijn. Dat is natuurlijk erg positief! Zo te horen ben je goed bezig!

Er zijn hier meer mensen aan het hardlopen (waaronder ikzelf). Heerlijk he? Ik ga zo ook weer een rondje maken. Heb nieuwe schoenen, dus ga nu voor mijn gevoel extra hard :-)

VL heeft mij vannacht nog een paar hele lieve smsjes gestuurd dat hij het zo stom van zichzelf vond dat hij mij moest afzeggen en dat ie excuses aanbood. Dat ie liever bij mij sliep dan op het feestje was enz. Wel errug lief. Morgen zie ik hem weer. Vanavond met vriendinnetjes stappen.
Huh, hoe doe ik dit nou? dubbelpost...
anoniem_51777 wijzigde dit bericht op 23-02-2008 12:26
Reden: dubbelpost
% gewijzigd
quote:Vleermuis28 schreef op 22 februari 2008 @ 18:17:

HM.. moest erg lachen om je tekst.. Feest van herkenning hier aan deze kant....

Gewoon ff naar de huisarts gaan voor testen , heb je de online testen al eens gedaan ?

Hihi, ik moet gelukkig soms ook om mezelf lachen als alles weer eens in duigen valt... En de buren zijn er ook al aan gewend dat ik eens in de twee weken aanbel omdat ik mijn sleutels binnen heb laten liggen

Ik heb wel de online test gedaan op de ADDsite, ik scoor daar iets van 95 van de 100 vragen 'positief'. Ik ga denk ik niet naar de huisarts, maar ga het gewoon via mijn psych doen. Volgende week moet ik weer, dan zal ik die test wel eens mee nemen.
Sun; zie je nou wel! Je voortaan niet zo druk maken hoor! Echt super leuk!

Ik heb ook een lekker weekend. Gisteren gezellie met LJ en broers naar de kroeg geweest, lekker aan de bar kletsen en (de boys) zuipen. Net lekker uitgeslapen en zo even aan mijn autootje klussen!

Fijne zaterdag iedereen en Sun veel plezier morgen!
Hoi allemaal,

Kom even om het hoekje kijken. Even bijlezen hoe het met iedereen gaat, al is het erg moeilijk om de verhalen bij te houden met alle nieuwe mensen.

Ik schrijf niet meer zo veel, het komt er niet meer zo van. Sorry daarvoorl

Verder gaat het goed. Met de laatste date is het ook niets geworden, hij was toch niet mijn type, hij was wel verliefd, tja.....het moet toch een keer goed gaan.....hihi.....fijn weekend allemaal en Sun, leuk van je date, spannend!

X
Jammer dat het niets met die date is geworden Miran! En je hoeft geen sorry te zeggen omdat je niet zoveel schrijft hoor! Nergens voor nodig. Ik werk veel achter de compu dus voor mij is het gemakkelijk om even het forum bij te houden. Fijn dat het verder goed met je gaat en kom snel maar weer even om het hoekje kijken!
..
Hi!,

Nou , jij hebt je voor niks zorgen lopen/liggen/zitten/staan () maken over VL. Alles goed dus!

Miran: Jammer dat het niks met je deet is geworden...next time better!

De haren van prinses hebben nog geen nieuwe kleurtje (volgens mij durft ze niet ).

Prinses is NU zoete broodjes aan het bakken (zo'n bakmiksje van Honig) en brand net haar vingers aan een bakje met boter wat ze in de oven had gezet. Van plastic wel te verstaan...dom dom dom.... tja....dat is heet he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven