Raad de frumster

08-12-2011 00:44 1361 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sommige forumsters hebben hun vaste uitspraken, adviezen, onderwerpen. Probeer te raden wie er wordt bedoeld.

De forumster die ik in gedachten heb kijkt graag DVD'tjes en houdt van reizen. Ik weet nóg wel een kenmerk, maar dan verklap ik het.

Wie?
quote:enter schreef op maandag 12 december 2011 23:46 Christian ofso was ook bang

Nog steeds overigens.

quote:christiane__04 schreef op 12 december 2011 @ 23:52:

[...]

"Christian ofso was ook bang"

Nog steeds overigens.

Deze forumster was het . Leuk topic had ze.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 12 december 2011 @ 23:55:

[...]

Deze forumster was het . Leuk topic had ze.Vond het ook leuk. Vooral jouw levendige berichten over ongelukken en neerstorten.
quote:christiane__04 schreef op 12 december 2011 @ 23:52:

[...]

Nog steeds overigens.

o das niet leuk.
quote:christiane__04 schreef op 12 december 2011 @ 23:59:

[...]

Vond het ook leuk. Vooral jouw levendige berichten over ongelukken en neerstorten.

ja sorry nog. Maar had ook wat ontspanningsoefeningen en tips waar je het beste kon zitten voor het geval je vliegtuig zou neerstorten
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 13 december 2011 @ 00:01:

[...]

ja sorry nog. Maar had ook wat ontspanningsoefeningen en tips waar je het beste kon zitten voor het geval je vliegtuig zou neerstorten echt?
quote:enter schreef op 13 december 2011 @ 00:01:

[...]

echt? Yep, ik kijk elke dag wat programmas over vliegtuigongelukken op NG als ik niet kan slapen, dus weet er nu al veel vanaf , en kon het helaas niet voor mij houden, zie haar topic bij reizen over hoe je vliegen leuker maakt, zoiets heet het.
Chris, wanneer ga je weer vliegen? Dan kan ik je mentaal nog even bijstaan.
Ik heb het topic voor Enter even geupt.

Zag net dat ik met een tussendoor van twee jaar vrijwel eenzelfde topic heb geopend. De titel scheelt een woord. Ik ben echt erg.

Vliegen ergens volgend jaar. Als de economie het toelaat. Weer naar de VS.
Welke forumster heeft een topic gehad met het meest romantische kado voor haar vriend wat je kan bedenken?

Het romantische/leuke/originele deel is natuurlijk een beetje persoonlijk maar als je het leest moet je bijna wel toegeven dat het erg leuk is.
Oh, ik zie deze laatste vraag van jou staan MV en ik dacht 'Die weet ik!'. Maar bedacht me toen dat het niet klopte, want degene die ik in mijn hoofd had (Iry), kréég juist die verrassing, i.p.v. dat zij hem verraste.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven