Mode & Beauty alle pijlers

Andrej Pejic

13-12-2011 10:18 51 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hema heeft nu grote billboards hangen met dit model.

Ik was helemaal verbaasd te lezen dat deze dame een meneer is!

Wat ik hier mee wil? Niets, ik ben alleen zo verbaasd over zo'n mooi mens met zoveel verschillende kanten. Mannelijk en vrouwelijk.
Nope
Oh, hij doet me aan een actrice denken..ik kan alleen niet op haar naam komen.
Zulke modellen (zowel mannelijk als vrouwelijk in te zetten) worden steeds meer populair als ik het nieuws mag geloven. Ik vind het wel stoer!
Ik weet niet of het een mooi mens is, ik ken zijn karakter niet.

Uiterlijk is ook maar vergankelijk.
Ja, ik vind het ook stoer! Als je foto's googled dan komt hij zo verschillend over. Mooi hoor!

Xdienx: Nastasha Kinkski of zoiets, daar doet hij me aan denken.
Nope
Helemaal wel cool trouwens dat hij voor HEMA de push-up BH reclame doet. Ik had dit niet verwacht van zo`n 'degelijk' bedrijf als de HEMA.
quote:SeptemberGirl schreef op 13 december 2011 @ 10:21:

Ik weet niet of het een mooi mens is, ik ken zijn karakter niet.

Heb je gelijk in, op beide punten

Maar ik vind het van de 'natuur' zo mooi dat er soms zo 'gestunt' wordt. Kan niet de goede woorden vinden. Zijn uiterlijk vind ik gewoon prachtig, dat androgyne, heel knap. En hij weet er natuurlijk nu heel goed gebruik van te maken.
Nope
Wat een mooi mens om te zien!
Mooie foto!quote:Ik weet niet of het een mooi mens is, ik ken zijn karakter niet.

Karakter is net zo vergankelijk.
Liever elitair dan een pauper!
Androgyne modellen zijn erg makkelijk voor bedrijven, ze kunnen ingezet worden als man of vrouw.

Ik vind Andrej prachtig
Ah know`t, tha shunt
Ik ben verbaast dat je dacht dat de foto in de OP een vrouw was. Ik vind hem toch best een mannelijk hoofd hebben.

Reclamecampagne van de Hema vind ik wel cool. Maar ook juist omdat je toch wel ziet dat het een man is.
Marketingtechnisch vind ik het een heel interessante actie van de Hema. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik vooral met die focus naar de campagne kijk. Ik ga er niet meer om kopen.

Omdat de foto's zo natuurlijk zijn, maakt het me persoonlijk niet warm of koud of het model een man of vrouw is. Ik sta er dus neutraal in. Ik word persoonlijk blijer van campagnes met echte mensen met mooie karakters.
quote:Zima schreef op 13 december 2011 @ 10:41:

Marketingtechnisch vind ik het een heel interessante actie van de Hema. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik vooral met die focus naar de campagne kijk. Ik ga er niet meer om kopen.

Omdat de foto's zo natuurlijk zijn, maakt het me persoonlijk niet warm of koud of het model een man of vrouw is. Ik sta er dus neutraal in. Ik word persoonlijk blijer van campagnes met echte mensen met mooie karakters.

Je verwoordt het mooi, als altijd.
Liever elitair dan een pauper!
quote:Kalliope schreef op 13 december 2011 @ 10:32:

Mooie foto!

[...]

Karakter is net zo vergankelijk.

Ehm, nee dat is niet zo.

Als de rimpels in dit gezicht komen, de boel gaat zakken en hangen, de kleur niet meer zo fris is, maar doffer wordt, gevlekter en zijn haar zal uitvallen, dan heeft hij nog hetzelfde karakter. Karakter is een behoorlijk vast gegeven wat niet zo makkelijk vergaat dan wel verandert.
Wat ik me afvraag. Er staat MEGA push-up beha. Zou die nog wel prettig zitten?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Kalliope heeft de foto geplakt, waarvan ik echt niet kon zien dat dit (echt) een man is. Op 'mijn' foto is dat idd wat duidelijker.

En ja Fame: ik dnek niet dat ik dat met mijn d-cup hoef uit te proberen of die push up lekker zit, omdat ik dan tussen de borsten het bos niet meer zie
Nope
Aan je uiterlijk kun je meestal meer doen dan je karakter.

Ik vind het wel interessant dat een bedrijf een grotere meerwaarde ziet in de exposure van een mannelijk model dan moeder Theressa in een mega push up beha.
Hij is erg apart en zit ook in dat liedje van Lady Gaga (Judas), naderhand heeft hij nog zo'n mooie fotoreportage gedaan met Zombie Boy

quote:Fame schreef op 13 december 2011 @ 10:49:

Wat ik me afvraag. Er staat MEGA push-up beha. Zou die nog wel prettig zitten?Zit ondergoed van de Hema überhaupt prettig
quote:Fame schreef op 13 december 2011 @ 10:49:

Wat ik me afvraag. Er staat MEGA push-up beha. Zou die nog wel prettig zitten?

Nope.

quote:Machutookunbietjemeerzijn schreef op 13 december 2011 @ 10:56:

Kalliope heeft de foto geplakt, waarvan ik echt niet kon zien dat dit (echt) een man is. Op 'mijn' foto is dat idd wat duidelijker.

En ja Fame: ik dnek niet dat ik dat met mijn d-cup hoef uit te proberen of die push up lekker zit, omdat ik dan tussen de borsten het bos niet meer zie In jouw geval kunnen je borsten dan functioneren als oorwarmers. Ook fijn!
Met uitzondering van deze dan.

quote:SeptemberGirl schreef op 13 december 2011 @ 10:58:

In jouw geval kunnen je borsten dan functioneren als oorwarmers. Ook fijn!

Wat een vreselijk goed idee!! Ben nu naar de Hema!
Nope
quote:Zima schreef op 13 december 2011 @ 10:58:

[...]

Zit ondergoed van de Hema überhaupt prettig

Ja!

Ik heb altijd ondergoed van de Hema, leuke bh's en broekjes/strings/boxers.

Zit erg lekker, bij mij dan
Ah know`t, tha shunt
quote:KahlanAmnell schreef op 13 december 2011 @ 11:04:

[...]

Ja!

Ik heb altijd ondergoed van de Hema, leuke bh's en broekjes/strings/boxers.

Zit erg lekker, bij mij dan Ik heb vast een onmogelijk figuur. Maar mijn karakter daarentegen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven