Forum Triviant!
maandag 29 oktober 2007 om 15:30
Ik gooi er eens even een spelletje tegenaan. Ik stel de eerste vraag en degene die het goede antwoord geeft, mag de volgende vraag neerzetten! De vragen mogen over vanalles gaan: techniek, kunst, geschiedenis, aardrijkskunde, maffe weetjes enz. enz. Enne: niet gelijk gaan Googelen, laten we het een beetje eerlijk houden! En weet je even geen nieuwe vraag? Zeg dat dan even, dan mag een ander gewoon een vraag neerzetten.
Ok, hierbij de eerste vraag:
De Citroën Traction Avant is een mooie oude auto die in 1934 op de markt kwam. Waar staat Traction Avant voor? (en de bonus: wat was daar zo bijzonder aan?)
Ok, hierbij de eerste vraag:
De Citroën Traction Avant is een mooie oude auto die in 1934 op de markt kwam. Waar staat Traction Avant voor? (en de bonus: wat was daar zo bijzonder aan?)
Ik ben mijn eigen bananenschil
vrijdag 22 februari 2008 om 09:21
Is beide goed, maar het voornaamste onderscheid is dat kleine katten mauwen en grote katten brullen.
Kleine katten spinnen, grote katten kunnen wel snorren maar niet spinnen zoals kleintjes doen. Maar hierover zijn de meningen erg verdeeld en ik moet zeggen dat ik ook eens een leeuw heb horen spinnen van heel dichtbij. Overigens ook ooit vlak naast een leeuw gestaan die brulde, nou... dan vergaat horen en en zien je hoor! En ze stinken enorm uit hun bek....
Kleine katten spinnen, grote katten kunnen wel snorren maar niet spinnen zoals kleintjes doen. Maar hierover zijn de meningen erg verdeeld en ik moet zeggen dat ik ook eens een leeuw heb horen spinnen van heel dichtbij. Overigens ook ooit vlak naast een leeuw gestaan die brulde, nou... dan vergaat horen en en zien je hoor! En ze stinken enorm uit hun bek....
oh that purrrrrrrrrfect feeling