Minnaar deel 15

09-12-2011 10:32 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Donderstraal en Sensual_D, bedankt voor het reageren.

ik ben niet zozeer bang dat ik haar verlies, het is wel een gedachte wat later een feit wordt.

Verlies vindt ik trouwens een groot woord , bezittingen verlies je. Vriendschap met een randje veranderen naar een andere vorm in je levenfase.

Ze heeft trouwens al gereageerd , ze had het druk, ja dat kan he
Shirtje, welkom hier.

Lastig he, je denkt dat het gewoon lekker is om iemand voor de seks erbij te hebben, en dan wordt het zo ingewikkeld allemaal....

Aviv, proef ik nou een tikje ongeloof in die laatste regel?
@vaintje

Zou je wel zeggen he

Nee geen ongeloof , teleurstelling, had haar graag nog even gezien.
ow wat fijn om te lezen dat je niet de enige bent met een minnaar en dezelfde problemen. Toch vind ik het allemaal heel moeilijk want ik wil mijn minnaar niet kwijt maar zal dat dit zo altijd goed blijven gaan?
Shirtje, als je alle plussen en minnen bij elkaar optelt van het hebben van een minnaar, waar kom je dan op uit?
quote:engel68 schreef op 13 december 2011 @ 08:03:

@stew: niet te gretig he? Stel voor dat we lootjes trekken!?Of timesharing, is dat niet wat? Da's dan serieel monogaam. Waar kunnen we'm boeken?
Hoi allemaal,

Ik zwaai even. Wat wordt er veel geschreven zeg, ik hou het bijna niet meer bij . Ook aardig wat heftige gevoelens, zag ik, het valt ook allemaal niet altijd mee hoor!

Zelf heb ik niet veel bijzonders te melden, behalve dat ik blij ben met mijn minnaar. Er staat binnenkort weer een date gepland (fingers crossed) en daarna wordt het ook wat stilletjes met de feestdagen. Ook fijn hoor, ook goed om je beiden lekker te richten op de gezelligheid thuis.

@Shirtje... welkom! De situatie die jij beschrijft vind ik een lastige, ik zou me daar, denk ik, best onzeker bij voelen. Zelfs al zou het slechts 'just for lust' zijn, ook dan moet je wel weten wat je van elkaar kunt verwachten toch? Nu lijkt het erop alsof je een beetje bungelt en dat je niet weet waar je staat.

En dat verlangen ook pijn kan doen.... tja, dat krijg je er gratis bij als je je hart laat spreken. Herkenbaar hoor !
quote:sweetinez schreef op 13 december 2011 @ 13:06:

Shirtje, als je alle plussen en minnen bij elkaar optelt van het hebben van een minnaar, waar kom je dan op uit?

Dat het vaak hard werken is , maar heb dat er voor over.

BTW tis mijn 1e minnaar/SV en hoop ook echt dat het daar bij blijft.

De momenten dat ik alleen thuis ben zijn soms zwaar en kwel mezelf dan met muziek zo hard mogelijk, soortje zelfmedelij.

Maar zodra nr 1 de deur binnenstapt gaat de knop om en functioneer naar behoren (denk ik)

De minnen zullen vast en zeker meer zijn, maar die wil ik niet ( nog)afwegen tegen de plussen, ik geniet van de momenten als ze komen en zijn gedachtes zijn in principe zijn probleem, ik kan daar niets aan veranderen toch?

Ik weet dat zijn exvrouw hem niet terugwilt, moet ik dan energie steken dat hij er toch voor moet gaan en vechten? Amehoela, daar is tie veel te lekker voor om dat te doen ;) Ik kan hem daar niet bij helpen, alleen kan ik hem wijzen op de dingen die hij wel heeft.

Denk ook niet dat dit eeuwig kan duren, al zou je zoiets wel graag willen, dus is het genieten van de momentjes.
quote:Allegaartje schreef op 13 december 2011 @ 13:34:

Hoi allemaal,

Ik zwaai even. Wat wordt er veel geschreven zeg, ik hou het bijna niet meer bij . Ook aardig wat heftige gevoelens, zag ik, het valt ook allemaal niet altijd mee hoor!

Zelf heb ik niet veel bijzonders te melden, behalve dat ik blij ben met mijn minnaar. Er staat binnenkort weer een date gepland (fingers crossed) en daarna wordt het ook wat stilletjes met de feestdagen. Ook fijn hoor, ook goed om je beiden lekker te richten op de gezelligheid thuis.

@Shirtje... welkom! De situatie die jij beschrijft vind ik een lastige, ik zou me daar, denk ik, best onzeker bij voelen. Zelfs al zou het slechts 'just for lust' zijn, ook dan moet je wel weten wat je van elkaar kunt verwachten toch? Nu lijkt het erop alsof je een beetje bungelt en dat je niet weet waar je staat.

En dat verlangen ook pijn kan doen.... tja, dat krijg je er gratis bij als je je hart laat spreken. Herkenbaar hoor !

Er is geen verwachting zolang hij niet los is van zijn exvrouw, en btw, wil ik wel een verwachting? Ik weet wat hij van me vind en vind dat op dit moment genoeg.

In het begin heb ik mijn hart laten spreken en dat was helemaal niet goed, dat schrok hem zo af, dus daar heb ik mee geleerd.

Snap dat ook goed hoor, je eigen bolletje loopt over en dan komt er nog een vrouw zeiken aan je kop, ik zou daar zelf ook niet goed tegen kunnen, al heb ik zelf meer het luisterend gevoel, maar das misschien meer wat meer vrouw-eigen.

Eigenlijk ook weer niet helemaal waar, ik kan ook mijn ei kwijt, maar kan het niet zo goed uitleggen.

1 ding weet ik zeker, de seks is geweldig en ik neem daar nu genoegen mee. Meer zit er eigenlijk niet in, mijn nr 1 is nog te belangrijk voor me.

Heb al wel op het punt gestaan om alleen verder te gaan, maar nu niet meer. Hij (nr 1) is me toch te dierbaar maar waarom doe ik dit dan toch? Is het de spanning of een gevoel van compleet met dit erbij? Allemaal vragen waar ik niet goed een antwoord op heb voor mezelf.

Wat me eigenlijk het meeste steekt is dat ik geen schuldgevoel hebt tegenover nr1.

Nr 2 kan dat dus niet begrijpen, hij heeft al schuldgevoel naar mijn nr 1 ;)
Weer veel geschreven hier, is bijna niet bij te houden om op iedereen te reageren hier... ! Welkom aan iedereen die nieuw is!

Shirtje, tja soms kan het erg verwarrend zijn allemaal. Vreemdgaan is nooit alleen maar leuk en makkelijk (nog nooit gelezen hier in ieder geval). Een tipje: probeer wel te onderzoeken hoe jij in jullie affaire staat, voordat je emotioneel afhankelijk wordt van wat hij wel of niet wil. Je mag je hart best laten spreken. Dat hoort er ook bij, ook voor hem. Als hij dat niet begrijpt heeft hij pech lijkt mij.

Allegaar, komt er een date aan? Jippie! Hou ons op de hoogte hè!

Hier geen date voorlopig. Mijn nr1 is voorlopig terug uit het buitenland en dan spreek ik niks af. Deed ik vroeger wel, maar dan moest ik liegen tegen nr1 over waar ik heenging. Doe ik nu niet meer. Wat dat betreft laat ik me er niet meer zo in meeslepen... fijn! Nr2 wil wel, maar hij moet ff geduld hebben. Voelt voor mij prima. Deze dagen vind ik het ook heel fijn om lekker met nr1 te zijn en het samen gezellig te maken.
Onzeker, ben je misschien meer verliefd op het gevoel dat het je geeft? Verliefd op de spanning, op aandacht, op vlinders...? Dat zou iets heel normaals zijn. Heb ik zelf ook soms nog. Is heerlijk, maar vaak niet erg realistisch.
quote:stewardess schreef op 13 december 2011 @ 07:26:

Nou Rob... Ik laat me graag intens door jou beminnen. Ik kan je alleen niet beloven dat ik monogaam blijf

klinkt goed.

mail me op duim@casema.nl kunnen we ff kletsen
Da's helemaal lekker zeg En ik dan Rob?
quote:engel68 schreef op 13 december 2011 @ 15:29:

Da's helemaal lekker zeg En ik dan Rob?je hebt mijn mailadres engel86...
Rob, leg eens uit....duim? Ik hoop niet dat duim verwijst naar het formaat van ....

Aviv, wees blij dat jouw sv niet reageert als de ' ouderwetse minnares' . Afhankelijk van jouw smsjes etc. Dit is toch veel aantrekkelijker?
nee....duim verwijst naar het positieve handgebaar.

het formaat waar jij het over hebt, dat zit wel goed....niks te klagen.
Dan is het goed Rob. Maar voordat ik je ga mailen wil ik wel wat meer van je weten. Waar woon je ( ongeveer) , wat zijn je hobbies en kun je een beetje lekker beffen?
In aanvulling op Stew -alvorens je te mailen- wat zoek jij in een minnares? Zowel uiterlijk als innerlijk? Ongetwijfeld heb jij ook zo je voorkeuren?? Kus Engel
@stew , ergens is het natuurlijk wel een beetje spannend.

Beetje kat en muis spel...

En Jezus , had net een slok melk op toen ik las :" en kun je een beetje lekker beffen" Proestte alles uit leek wel een cumshot op me toetsenbord en beeldscherm :P
@aviv... Doekje??
Tja, Aviv...ik kan maar beter to the point komen;-)

Ik hoop alleen dat Robbedoes zijn 'kruit' niet verschoten heeft...
HAHAHAHA , tis wel stil in duimeland ;)

Nou Engel als je der een hebt ;)
Stew en Engel
O Aviv.... Standaard doekjes bij me; een slimme meid is op situaties voorbereid

En zeg het eens Sweetinez? maak je niet druk; we maken er geen catfight van.. . Het is aan Rob immers.
quote:stewardess schreef op 13 december 2011 @ 15:53:

Dan is het goed Rob. Maar voordat ik je ga mailen wil ik wel wat meer van je weten. Waar woon je ( ongeveer) , wat zijn je hobbies en kun je een beetje lekker beffen?hahaaha.. ik woon in breda, mijn hobbies zijn motorrijden(harley) en ik kan likken als Lassie, jajaja

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven