VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Dat is toch Sara Kroos op de foto?

Ik moet ergens begin volgende week ongesteld worden helaas. Kun je geen migraine hebben zonder de hoofdpijn? Pebblo had ooit hyperventilatie zonder benauwdheid. Maar dus wel de symptomen waar het mee gepaard kan gaan.
Ik heb nooit hoofdpijn, alleen migraine. Nu heb ik door ziek zijn last van hoofdpijn, maar wat is dat irritant zeg!
O, ik dacht dat migraine sowieso altijd hoofdpijn was?

Heb me net nog onwijs zitten ergeren aan collega's. Ik had afspraak om half 4. Ik kom naar de ruimte en loop langs de twee personen waarmee afspraak was en zeg: ik kom voor de afspraak van half 4. De ene zegt niets, de ander zegt dat 'ie eraan komt. Ik zeg dat ik alvast ga zitten. Na 5 minuten zat ik nog duimen te draaien. En aangezien het in een open ruimte op een bank was, had ik het na 5 minuten ook wel gehad met daar voor Piet Snot te zitten. Ben dus weer naar mijn werkplek gegaan. 10 minuten later word ik gebeld dat ze met 3 man op me zitten te wachten, of ik niet ff had kunnen zeggen dat ik weer naar mijn plek was gelopen. Tuurlijk had dat gekund (ik had gemaild dat ze maar moesten bellen als ze er klaar voor waren), maar kom gewoon op tijd.

Zo, dit bovenstaande hoeven jullie niet te lezen hoor. Ik ga chips eten.
Zo, waren je chippies lekker Morrie?

Ben ik nu de einige die brusje een stom woord vind?
Brusje?
Brusje= samenvoeging broertje of zusje.

Schorrie krijgt dus een brusje hoor je dan te zeggen *yuck*
Zijn jullie al een beetje in zomerkleding mood? Overal waar ik ben hangt er zomerkleding in de rekken, maar ik vind het nog gewoon winter. Ik kan me er gewoon niet toe zetten, zeker niet aangezien ik nog helemaal in trui modus ben.

Wel moet ik voor de kinderen nieuwe kleding gaan kopen, maar dat komt meer omdat ze de pan uitgroeien. Mormel zit nu in mt 92 en zal denk ik van de zomer naar 98 gaan en Loeder nu in 110/116 en die zal denk ik naar 116-122 gaan. Wat een vage maten zijn dat zeg, net niet maten.
Ik hoorde het voor het eerst uit Nijntje haar mond in de musical "Nijntje is er weer" en had hem niet direct

Maar zeggen volwassenen dat ook dan?

Inderdaad...IEUWK!

Ga je mond spoelen.
Nee, en iedere overgang van zomer naar winter heb ik het gevoel de enige te zijn die daar niet in meegaat. En nu al helemaal niet omdat we aan het bekijken zijn of we volgende week nog een weekje wintersport kunnen pakken.
Bries heeft vandaag echt een paar meter los gelopen... zo leuk!
Mooi, dat heb ik dus ook. Maar gek genoeg heb ik het van zomer naar winter een stuk minder. Waar zou dat aan liggen?

Er is zelfs een topic met het woord brusje erin. Iew
He leuk Wind dat Bries los heeft gelopen! Hoera!

Lekker nog een weekje weg.
Ik heb het met beide seizoenswisselingen en word zelfs een tikkeltje recalcitrant van al die mouwloze dingen in de winkels terwijl het 's nachts nog dik vriest en de verwarming nog volop stookt.
Vlotte Bries! Die moet nog een jaar worden. Snelle jelle hoor.

Ik heb via MP mijn jurkje voor loeder gevonden! Ik ben zoo blij want verder was hij overal uitverkocht en vanaf het moment dat ik jurkje zag, was ik verkocht. Ik ben zo blij en nu wil ik 'm. (Ok, erg oppervlakkig, maar wilde mijn blijdschap graag delen met jullie)
Ja, echt vlot vind ik hem nu niet meer omdat hij al ruim 3 (of is het 2 en lijkt het veel langer?) maanden loopt langs de tafel en wij het veel eerder hadden verwacht. Is helemaal niet rot bedoelt en is nog steeds vlot, maar... nou ja, jullie begrijpen het wel. KW liep 1 dag na zijn eerste verjaardag dus gaan gelijk op.

Wel leuk hoor zo'n trots mannetje dat helemaal blij wordt van ons geklap na zijn stoere actie.

Ik heb geen baby meer

Vrolijk, fijn juist dat je van die kleine dingen zó blij kunt worden!
Ik vind brusje echt een verschrikkelijk woord. Gebruik het zelf danook niet. Schorrie krijgt een broertje of zusje!

En jee, wat is Bries snel joh. Zit net de foto's van Schorrie die ik nog moet inplakken te dateren en zie dat hij na zijn 1e verjaardag liep. Wel vrij snel erna, maar zeker niet ervoor zoals Bries.

Heb geen chips meer gegeten op werk. Was zo chagerijnig dat ik me afvroeg waarom ik daar nog langer dan nodig zou blijven.

Heb net een cadeau voor mijn moeder gekocht. Mooi gehaakt kort vestje/truitje van Summum. Vorige week had ze het gepast maar iets anders gekocht wat iets feestelijker was. Maar dit stond haar echt heel goed dus ik heb het nu voor haar gekocht met mijn broertje samen. Ik ben altijd zo slecht in cadeaus geheim houden, zou haar het liefst al gebeld hebben dat ik het gekocht heb voor haar. Maar we geven het zondag al dus ik moet het toch 2 dagen vol kunnen houden.

Harrie is alleen naar feestje waar we naartoe moesten. We hadden geen oppas geregeld omdat Schorrie volgende week en de week daarop ook al bij mijn ouders gaat logeren omdat wij andere dingen te doen hebben. Vind het dan soms gewoon een beetje teveel van het goede, net of we voor een kind gekozen hebben maar er eigenlijk geen tijd voor hebben. Maar voel me dan ook weer schuldig naar vrienden dat ik er niet bij ben. Eeuwige spagaat van de drukke moeder waarschijnlijk.

De verkoper van dat jurkje van jou zit goed Vrolijk, jij gaat goed bieden!

Ik koop ook nooit zomerdingen als het nog winter is. Ik weet dan nog helemaal niet waar ik zin in heb, wat ik leuk vind en of het uberhaupt wel mooi weer wordt deze zomer.
Ik vind Bries ook een vlotterd hoor! Loeder en Mormel liepen ook met 11 en 12 maanden, maar met je eigen kinderen is dat toch anders. Bij Bries komt het ook omdat hij nog maar piep is en eigenlijk nog maar een paar maanden geleden is geboren :-) Nog maar even en dan gaat ook KW naar school! Het wordt weer tijd voor een frisse nieuwe wind! *grinnik*

Ik ga echt bieden want het jurkje is nog helemaal nieuwe met labels en alles erop aan. Daar doe ik het wel voor!

Morrie, leuk cadeau voor je moeder! heb je zelf al wat leuks gevonden voor het feest?
quote:Morrie schreef op 22 februari 2008 @ 21:16:

Vind het dan soms gewoon een beetje teveel van het goede, net of we voor een kind gekozen hebben maar er eigenlijk geen tijd voor hebben. Maar voel me dan ook weer schuldig naar vrienden dat ik er niet bij ben. Eeuwige spagaat van de drukke moeder waarschijnlijk.

Ja, en dan néém je ook nog een brusje voor Schorrie om ook weer te dumpen zeker?

Zo herkenbaar...
Vrolijk, heb je een link? Dan ga ik opbieden

Nee hoor... gewoon nieuwsgierig naar leuke (zomer?)jurkje!

Morrie, inderdaad leuk kado voor je moeder!
Brusje is een gruwelijk jeukwoord. Op een school waar ik gewerkt heb, ook speciaal onderwijs, deden ze altijd een brusjesdag. Mochten broertjes en zusjes komen kijken. En de mutsen die dat bedacht hadden en organiseerden waren ook echt van die types voor dat soort woorden, brrr.

Hier ook nog geen zomerinkoopzin. Maar wel zin in zomerweer!

Wind, ik snap wat je bedoelt hoor, met Briesje (lijkt op Brusje ) nu niet meer snel vinden, na alle maanden van voorbereiding. Had ik met Nano ook, die ging met amper 10 maanden een paar losse stapjes doen, deed toen wekenlang steeds maar drie, vier stapjes en tegen de tijd dat hij met net een jaar goed afstanden ging afleggen dacht ik alleen maar 'hehe..'. Arm ventje

Ik ben nu wel benieuwd naar jurkje voor Loeder Vrolijk!
Hahaha..zal KW leuk staan het jurkje :-)

Ik zal even link op ak zetten. Lekker zinnig zeg hahahaha...
BRUSJESDAG????????????????????

Maak me gek!
quote:vrolijk schreef op 22 februari 2008 @ 21:26:

Hahaha..zal KW leuk staan het jurkje :-)

Ik zal even link op ak zetten. Lekker zinnig zeg hahahaha...Maar als 1 van jullie gaan opbieden, dan ga ik jullie slaan!
Nee Vrolijk, maar ik ga pas een week van tevoren wat kopen en het feest is half maart. Anders weet ik niet zeker of ik het nog goed pas en of het me nog goed staat namelijk.

Cadeau is voor zondag, dan doen we het alleen met het gezin vieren omdat mijn moeder volgende week echt jarig is.

Dat Brusje moet ook weer gedumpt worden inderdaad Wind. Heb het idee dat je dat nog weer iets minder makkelijk doet met 2 kinderen. Al is het voordeel juist wel weer dat Schorrie tegenwoordig ook bij zijn eigen vriendinnetje logeert dus niet perse bij mijn ouders of broertje hoeft. Misschien kan hij nog een paar van die vriendjes regelen, dan hebben we nog wat meer afzetmogelijkheden .
Ik heb nu in mijn hoofd:

"Want het is Brusjesdag, brusjesdag, brusjesdag, brusjesdag. Ja vandaag is brusjesdag."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven