Mode & Beauty alle pijlers

Loreal True Match Super-blendable powder

14-12-2011 11:55 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur gekocht - erg balen maar ja, niks meer aan te doen. Ondertussen al een nieuwe poederdoos gehaald.

Kan nu de oude weggooien maar liever stuur ik deze naar een forumster die hem wel kan gebruiken. Gebruik je deze poeder met kleur W3 Beige Dore / Golden Beige - stuur me dan een mailtje via martieni apestaartje hellokitty.com. Tegen verzendkosten kan je deze dan opgestuurd krijgen.
Wat aardig van je, helaas niet mijn kleur!
Wow kun je tegenwoordig bij hellokitty ook al een mail adres krijgen? (sorry offtopic..)
quote:Doperwt schreef op 14 december 2011 @ 12:14:

Wow kun je tegenwoordig bij hellokitty ook al een mail adres krijgen? (sorry offtopic..)www punt sanriotown punt com - Heb hem al jaren sinds ik bij multinational werkte en alle aziatische contactpersonen (toevallig ook vrouwelijk) zo'n mailadres hadden
UP!!
En nogmaal even topic omhoog - misschien kan ik nog iemand blijmaken..
Ik ben eventueel wel geïnteresseerd. Ik heb de golden beige van infallible van loreal, de foundation. Ik wil er nog een poeder bij, ik denk dat de kleur wel redelijk overeen komt. Ik stuur je vanavond of morgenmiddag even een mail, ben nog aan het werk.
Stuur je adres maar dan gooi ik hem do-dag op de bus
Mailtje verstuurd
Martini, beetje late reactie maar heb vorige week je pakketje gehad, ben er blij mee.

Hartstikke bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven