Ongedierte in de kerstboom

14-12-2011 13:45 126 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Vorige week maandag of dinsdag heb ik een kerstboom gekocht bij een grote keten; te weten met blauw-geel logo....

Het ding zag er bij het uitpakken niet uit, maar kostte slechts één piek, daar klaag je dan ook niet over!

Nu bleken er na een paar dagen allemaal beesten uit te komen.

Eng vies zwart ongedierte. 6 pootjes maar lijkt erg op een spin.

Na twee keer met de klachtenlijn gesproken te hebben wil ik het ding nu onmiddelijk mijn huis uit hebben. Een nieuwe hoef ik niet, dank je, haal er wel ergens anders één! Toen ik net de ballen er uit wilde halen (die zijn nogal duur, ik dacht die nog te redden) za ik dat de hele stam zwart ziet van de beesten.

Ik kan wel janken van goorheid. Het zijn er honderden! Hoe krijg ik dat ding in godsnaam mijn huis uit zonder het aan te raken?!

Wie heeft er tips, hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
En de boom van pinks:
Plante doktor.dk BGB?
[img]F:\DCIM\101MSDCF[/img] Gelukt? Geen idee hoe het precies werkt. Als ik de foto zo zie denk ik; ach is dat het nou. Maar als ik er dan weer bij kom denk ik gatver!!!
quote:Star schreef op 14 december 2011 @ 14:11:

Plante doktor.dk BGB? Ik ben multiculti.
TO, heb je ook wel goed achter de boom gestofzuigd? Want ook daar kunnen beestjes zitten. Dit had ik vorig jaar achter mijn boom toen ik hem aan het aftuigen was:

quote:gember999 schreef op 14 december 2011 @ 14:07:

[...]

Heb je die er wel zelf ingehangen, anders zou ik me nog veel meer zorgen maken!

"Oeh gets, een hert!"
Nouja never mind. Ik ga straks als mijn dochter wakker is lekker weg. Een nepboom kopen! Als ik terug kom is hopelijk mijn man er die de hele meuk kan wegdoen
quote:dani374 schreef op 14 december 2011 @ 14:12:

[afbeelding] Gelukt? Geen idee hoe het precies werkt. Als ik de foto zo zie denk ik; ach is dat het nou. Maar als ik er dan weer bij kom denk ik gatver!!!Nee, hij doet t niet. Je moet m ergens online uploaden, voordat je hier een link kunt plaatsen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 december 2011 @ 14:07:

[...]

Jeuk is leuk, bloed moet en pijn is fijn.

En pus is knus!

TO, nog even volhouden en dan kan je man die boom de deur uit doen. Ze doen niets, ook niet bij je dochter, dus blijven ademhalen.
http://www.uku.fi/~holopain/cinara.htm

Welke is het, Dani?
quote:aikidoka schreef op 14 december 2011 @ 14:14:

[...]

En pus is knus!

O, die is ook leuk!
quote:gember999 schreef op 14 december 2011 @ 14:13:

TO, heb je ook wel goed achter de boom gestofzuigd? Want ook daar kunnen beestjes zitten. Dit had ik vorig jaar achter mijn boom toen ik hem aan het aftuigen was:Nou ik kan duidelijk zien dat de beesten uit de boom komen. En er dus soms ook uitvallen. Ik stofzuig me een ongans, dus ook achter de boom. Maar ze komen van boven naar beneden dus...
Blijfgewoonbianca: Schizolachnus pineti -- geloof ik! Alleen iets zwarter denk ik. Ik ga er niet dicht boven op zitten turen. Maar zo ongeveer ziet het er wel uit. Ze zitten overigens gekluit als op de foto met Cinara pilicornis.
ahh Dani kom op, even een goede foto !

even uploaden via photobucket en dan de link hier plaatsen.. ah toe voor ons vermaak?
Hebben ze nog 1 euro bomen? Of is de actie al voorbij?
prachtige link
Hmm.. nou mocht je echt echt echt niks te doen hebben weet ik wel iets te doen..... :D Ik ga het proberen met die foto....
Wat vies Dani! Ik snap wel dat je daar van baalt...

Ik kocht een paar jaar geleden altijd goedkope bomen en daar zaten ook vaak beestjes in, spinnetjes en wat rag. Tegenwoordig koop ik m ergens waar ze al helemaal uitgestald staan zodat je het model ook goed kunt bekijken en dan kan ik ook gelijk zien of ze schoon zijn zeg maar. Betaal er dan wel gelijk wat meer voor maar dan heb ik ook dat geduvel niet :-)

Succes, koop lekker een nieuwe (echte want ze zijn heus niet allemaal vies!) en geniet er straks van! En wat je oude boom betreft, doe wat huishoudhandschoenen aan en haal je ballen en lampjes er gewoon uit, zonde als je die weggooit toch.
Get wat een gezeur om niks. Koop dan gewoon een goede boom.
Nee die is voorbij, maar begreep van de klachtenlijn dat ik zó een nieuwe mee kon nemen. Ofwel; er zullen er nog wel wat zijn, waar ze vanaf moeten.
quote:gember999 schreef op 14 december 2011 @ 14:11:

En de boom van pinks:[afbeelding]Agossie, is 'ie niet praaaaachtig?!
quote:Tomatensoep schreef op 14 december 2011 @ 14:22:

Get wat een gezeur om niks. Koop dan gewoon een goede boom.

Blijkbaar een incidenteel iets. Kan ook in een boom van 50 euro zitten.

Ik heb gewoon pech dus, maar het is wel ontieglijk vies!!!
http://www.aphidsonworldsplants.info/z_Plate%2016.htm

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven