Ongedierte in de kerstboom
woensdag 14 december 2011 om 13:45
Hallo,
Vorige week maandag of dinsdag heb ik een kerstboom gekocht bij een grote keten; te weten met blauw-geel logo....
Het ding zag er bij het uitpakken niet uit, maar kostte slechts één piek, daar klaag je dan ook niet over!
Nu bleken er na een paar dagen allemaal beesten uit te komen.
Eng vies zwart ongedierte. 6 pootjes maar lijkt erg op een spin.
Na twee keer met de klachtenlijn gesproken te hebben wil ik het ding nu onmiddelijk mijn huis uit hebben. Een nieuwe hoef ik niet, dank je, haal er wel ergens anders één! Toen ik net de ballen er uit wilde halen (die zijn nogal duur, ik dacht die nog te redden) za ik dat de hele stam zwart ziet van de beesten.
Ik kan wel janken van goorheid. Het zijn er honderden! Hoe krijg ik dat ding in godsnaam mijn huis uit zonder het aan te raken?!
Wie heeft er tips, hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Vorige week maandag of dinsdag heb ik een kerstboom gekocht bij een grote keten; te weten met blauw-geel logo....
Het ding zag er bij het uitpakken niet uit, maar kostte slechts één piek, daar klaag je dan ook niet over!
Nu bleken er na een paar dagen allemaal beesten uit te komen.
Eng vies zwart ongedierte. 6 pootjes maar lijkt erg op een spin.
Na twee keer met de klachtenlijn gesproken te hebben wil ik het ding nu onmiddelijk mijn huis uit hebben. Een nieuwe hoef ik niet, dank je, haal er wel ergens anders één! Toen ik net de ballen er uit wilde halen (die zijn nogal duur, ik dacht die nog te redden) za ik dat de hele stam zwart ziet van de beesten.
Ik kan wel janken van goorheid. Het zijn er honderden! Hoe krijg ik dat ding in godsnaam mijn huis uit zonder het aan te raken?!
Wie heeft er tips, hoe kan ik dit het beste aanpakken?

woensdag 14 december 2011 om 14:29
Ik krijg ook de kriebels van insecten en zou die boom met geen vinger meer aanraken en bij mij zou hij ook gewoon met versiering en al weggaan.
Maar je kan geen vergoeding vragen van Ikea omdat je de kerstversiering moet weggooien want dat hoeft namelijk niet. De insecten zijn niet gevaarlijk en mensen met minder antipathie tegen insecten zouden ze er gewoon uithalen. De ikea kan het ook niet helpen dat jij en ik de kriebels krijgen van die insecten.
Ik zie niet in waarom het slecht voor het milieu is als de boom maar 1 euro kost. Het is toch niet zo dat je er dan ineens 2 in je huis gaat zetten.
Maar je kan geen vergoeding vragen van Ikea omdat je de kerstversiering moet weggooien want dat hoeft namelijk niet. De insecten zijn niet gevaarlijk en mensen met minder antipathie tegen insecten zouden ze er gewoon uithalen. De ikea kan het ook niet helpen dat jij en ik de kriebels krijgen van die insecten.
Ik zie niet in waarom het slecht voor het milieu is als de boom maar 1 euro kost. Het is toch niet zo dat je er dan ineens 2 in je huis gaat zetten.
woensdag 14 december 2011 om 14:32
woensdag 14 december 2011 om 14:41
quote:sugarmiss schreef op 14 december 2011 @ 14:29:
Die bomen waren zo goedkoop, ik heb meteen de hele gang vol gezet
Ik zou overigens wel een klacht indienen bij ikea voor een slecht product. Want dat is het wel gewoon; een levende kerstboom. Wie weet krijg je uit coulance iets.
Ik had bijvoorbeeld laatst heul heul smerige kouwe koffie van starbucks. Klacht ingediend en tegoedbonnen gekregen. Bedrijven doen dat vaak als klantenservice.
Die bomen waren zo goedkoop, ik heb meteen de hele gang vol gezet
Ik zou overigens wel een klacht indienen bij ikea voor een slecht product. Want dat is het wel gewoon; een levende kerstboom. Wie weet krijg je uit coulance iets.
Ik had bijvoorbeeld laatst heul heul smerige kouwe koffie van starbucks. Klacht ingediend en tegoedbonnen gekregen. Bedrijven doen dat vaak als klantenservice.
woensdag 14 december 2011 om 14:47
Ook al was hij maar 1 euro NIEMAND wilt een boom vol insecten! Of hij nou 25 euro of 1 euro is, dat hij voor 1 euro minder lang mooi zou blijven en misschien snel kaal word ok, maar een boom vol insecten, ik zou ook WOEST zijn!
Laat ze maar lekker met een oplossing komen! Je zou maar leven van heel weinig per maand, ben je blij dat je een goedkope boom hebt kunnen scoren krijg je dit.
Laat ze maar lekker met een oplossing komen! Je zou maar leven van heel weinig per maand, ben je blij dat je een goedkope boom hebt kunnen scoren krijg je dit.
woensdag 14 december 2011 om 14:53
He, een ècht natuurproduct! Wow!
Zeldzaam hoor tegenwoordig.
Ik zou het huidige natuurproduct gewapend met wat plastic zakken/kleden buiten zetten, daar de boel eruit peuteren, en dan mooi die nieuwe ikea-boom ophalen.
Wel meteen even controleren of de nieuwe ook ongewenste gasten heeft natuurlijk he.
Ik zou het huidige natuurproduct gewapend met wat plastic zakken/kleden buiten zetten, daar de boel eruit peuteren, en dan mooi die nieuwe ikea-boom ophalen.
Wel meteen even controleren of de nieuwe ook ongewenste gasten heeft natuurlijk he.
woensdag 14 december 2011 om 15:00
quote:Zaza_zebra schreef op 14 december 2011 @ 14:53:
woensdag 14 december 2011 om 15:02
Ik hou er normaal niet zo van om te 'klagen'. Misschien omdat mijn moeder met zon geval als deze kerstboom meteen ikea zou gaan boycotten en een rechtzaak zou aanspannen enzo... Zover zou ik ook niet gaan, maar ik heb er wel al de hele week last van. Of je het nou aanstellerij vind of niet, ik kan me er toch moeilijk toe zetten dat ding vast te pakken, langs mijn dochters speelhoekje te sleuren (al dan niet met doeken erover) en buiten verder uit te pakken. Ik vind het gewoon vies. bah. En het gaat me eigenlijk niet om het geld, wat is 1 euro. Maar wel om de rompslomp die ik ervan heb. Dat zou de Ikea best mogen erkennen. Of ze mij nou een vergoeding voor geven of niet. En die klacht was trouwens meer als melding bedoeld, mochten er nog meer mensen thuis zitten tussen de beesten
woensdag 14 december 2011 om 15:05
woensdag 14 december 2011 om 15:10
woensdag 14 december 2011 om 15:12
Ik had ook zeker die boom linea recta naar buiten gebonjourd. Ik zou er juist helemaal naar van worden als dat kreng binnen bleef staan met die beesten erin. Gruwel. Dan liever even een paar minuten met handschoenen aan en desnoods een vuilniszak er omheen naar buiten slepen, ondertussen hopend niet zo'n mormel op me te krijgen. Dan dágen lang hier tegenaan moeten kijken. Dáár zou ik dan weer niet tegen kunnen.
Ik vind het wel sneu trouwens. Het was een leuke actie maar jij had er helaas deze pech mee.
Ik vind het wel sneu trouwens. Het was een leuke actie maar jij had er helaas deze pech mee.
Het is mij: shaHla
(Iranian version)

woensdag 14 december 2011 om 15:18
Hahaha, teminste nog iets positiefs
Nieuw plan van aanpak; man doet boom naar buiten, haalt ballen etc. eruit en spuit de ongediertefles op de boom leeg. Boom achter de kliko's dumpen en t.z.t weer aan de weg.... Vanavond even samen naar ikea, kijken wat te doen. Ondertussen riebel ik nog even verder en kijk ik op inet naar een prachtig nep exemplaar!