Bezemtopic nr. 11

04-07-2011 12:52 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.

Hier staat Bezemtopic nr. 10

Leuk dat de boom toch binnen staat Mamz!

Ik ga even wat smsen eruit slingeren dat het zaterdag niet doorgaat.Maandag ben ik echt jarig,als ik me dan beter voel,en de rest van het gezin ook,komen ze dan maar langs.En anders vier ik het een jaartje niet,ook geen man over boord

Uk is met schoonvader mee en ik duik zo mijn bed weer in,tot later..
Mogguh...

Fijn dat je boom mooi geworden is Mamzie.

Ik heb het ook wel eens een jaar zonder slingers gedaan. Was inderdaad best apart.

Coetje, al een beetje beter?

Stem al teruggevonden?

En nu ga ik het nog maar een keer bij de bakker proberen.

Met de auto, ook al is het maar 4 minuten fietsen, want het regent pijpenstelen.

Toedels .
Oh, Coetje nog niet beter dus.

Beterschap meid!
Mogguh

Ik hoop dat je zaterdag beter genoeg bent voor een mooie verrassing van vriend, Coe.

Goldie, ik zou met dit weer ook met de auto naar de bakker gaan Moet straks met het fietsje naar de ggz, hoop dat de opklaring die ik nu zie (iets minder grijs grijs) het volhoudt. Verder moet eigenlijk de hele kamer om wil de boom echt mooi staan, moet 'ie opgeruimd, en moet ik in de keuken de boel klaar hebben voor de aankomst (hopelijk vanmiddag) van de wasmachine.

Genoeg te doen dus.
Hoe is het gegaan Goldie?

Wasmachine al aangekomen Mamz?

Ik moet zometeen even wat boodschappen doen,er is niks meer in huis,behalve chips en cola

En verzinnen wat we gaan eten,het liefst iets makkelijks en toch gezond.
Mamz,ik ben een beetje de kluts kwijt wat eethoeken betreft.

Wat ik wil,kan niet,stoelen met armleuning passen niet onder de tafel en als ik ze ertegenaan schuif wordt het geheel te groot.

Bovendien vind ik 700 euro voor alleen een tafel veel te veel.

Ik dub dus nog even verder....
Ja hoor. Het is officieel: Ik heb weer een baan. En ondertussen heb ik er toch wel weer zin in gekregen.

Het gaat maar om 2 dagen per week, dus er blijft genoeg tijd over om te bezemen.

Maandag begin ik.
Heb je nu een baan bij de bakker Gold? Wat leuk twee dagen in de week. En maandag al beginnen is al snel.

Coetje Chips en cola als diner lijkt me niet zo gezond.

Heb je alweer stem? Ik heb nassi bij de Aldi gehaald. Daar doe ik nog groenten onder en ik heb er vis bij. Smaakt dat? Anders kom ik niet aan mijn porties vis per week toe.

Mamz de wasmachine al gearriveerd, ingericht en draaiend?

Ik zou het dan meteen gaan proberen.
Ik zal je dan maar feliciteren he Gold? Heb nog geen idee waar het over gaat, niet op de BH gekeken. Hoe was het bij Dr. Rossi?

Coe, zou je iets aandurven met barok stoelen van Markplaats af pikken en dan een beetje kek overschilderen/stofferen? Liefst zonder leuning dan natuurlijk, en een bijpassende tafel. Tegenwoordig hoeven stoelen niet meer gelijk aan elkaar te zijn dus dat verruimt je mogelijkheden op MP enorm, zeker als je dat zwart erin houdt als kleur die het wordt.

De wasmachine komt morgen en anders zeker zaterdag. Ik heb mijn kamer omgebouwd voor de kerst, kerstboom omhoog, nog een paar ballen erbij gehaald van de kringloop, en zit er weer kek bij (voor zolang als het duurt). Ben wezen uitjanken bij het ggz, mag een beetje onderduiken in de kerstvakantie, en rust nu even uit voor straks weer de stad in voor de baritonles van Muis. De wind staat tegenwoordig weer heftig op de terugweg

Daarna iets eten dat niet teveel moeite kost, een werkstuk medevormgeven met Middelste, en verder vind ik dat ik niets meer hoef vandaag.
Gefeliciteerd Goldie!

Maandag beginnen is al snel zeg!

Zoeb,in je maag wordt het toch een grote zooi,dus ik zou zeggen,eet smakelijk

Hier staat een kippensoep te pruttelen,stokbrood erbij en klaar is Coe.

Mamz,best een lijst zeg!bedoel je met onderduiken dat je niet je verplichte afspraken met ggz hebt in de vakantie?

Ben vanmiddag even langsgelopen bij je ex,vriendin wilde even naar de urn van haar vader en ik dacht nu ik er toch ben kan ik net zo goed even langs lopen,heb er 2 bloemen bijgelegd.(uit bos van vriendin gepikt)

En...ik klink misschien verwend,maar ik wil nu weleens nieuwe spullen.Al jaren zit ik op afdankertjes en hoewel ik daar altijd heel blij mee geweest ben,wil ik nu iets nieuws.En vriend kan het makkelijk betalen,dat maakt het wat makkelijker allemaal.

Zal ik dan mijn oude eethoek meenemen naar de meet

(zo'n muts ben ik dan ook wel weer,tafel is nog mooi,alleen op 1 stoel zit een scheurtje in de leren bekleding,wie wil hem hebben,weggooien is zonde)
Het was nog lekker ook Coe.

Wat lief dat je bloemen hebt gelegd bij de Urn, al kwamen ze dan ook van vriendin af. Het gebaar alleen al is erg lief.

Je hebt gelijk hoor dat je eens iets nieuws wilt. Ik zat ook altijd op tweedehands en toen wij hier kwamen wonen, wilde ik in ieder geval een nieuw bed en een nieuw bankstel. Dat kwam er ook.

Ja Mamz, dat is een hele lijst hoor. Lekker onderduiken tussen kerst en nieuwjaar. Zou ik ook wel willen.
Wij zijn ook met tweede- en derdehandsjes en afdankertjes begonnen. We waren er toen heel blij mee, maar ik vond het ook wel heel fijn dat we stukje bij beetje steeds in wat 'nieuwer' spul kwamen te zitten. Dus ik begrijp je heel goed Coetje.

Ik heb net samen met Oudste en schoonzoon boodschappen gedaan.

Ik schaam me ook nergens voor want ik heb een berg lekker brood met een -35% sticker bij de AH gekocht. De vriezer zit weer vol!
Moggu...
Goeoeoeiemorgen.

Ik heb een lijst vandaag. Het moet.

Stoffen

Stofzuigen

Dweilen

Keuken poetsen

wc poetsen

Trap zuigen en afnemen

Bedden verschonen

slaapkamers opruimen

slaapkamers stoffen en zuigen

Slaapkamers dweilen

Badkamer poetsen

Boodschappen doen met Scouting
Mogguh...

Zo, da's een aardige lijst Zoeb.

Al een beetje beter Coetje?

Op mijn lijst vandaag alleen wat echt moet en dat is:

Stofzuigen en

De keukenkastjes afsoppen.

En awvttk.
Geen Sam-dag vandaag Zoebie?

Wat een lijst zeg!Kan je dat niet in 3 dagen doen,ik word al moe als ik ernaar kijk

Het gaat wel iets beter,komt weer wat geluid uit mijn keel en vannacht eens goed geslapen.

Uk ook,die is gister om half 5 op de bank in slaap gevallen,wilde niet wakker worden met het eten.

Na het eten heb ik hem naar boven gedragen en daar heeft ie doorgeslapen tot vanochtend 7 uur.(en druk dat ie was vanochtend

Ik ga even naar mijn werk,post ophalen en zorgen dat uitgaande post er ook daadwerkelijk uitgaat vandaag.

Verder niet veel plannen,beetje bijkomen nog...
Nee helaas moet het vandaag allemaal Coe.

Het valt wel mee hoor. Het lijkt meer dan het is.

Fijn dat Uk weer een hele nacht heeft geslapen.

Stoffen

Stofzuigen

Dweilen

Keuken poetsen

wc poetsen

Trap zuigen en afnemen

Bedden verschonen

slaapkamers opruimen

Slaapkamers dweilen

Badkamer poetsen

Werken vanavond
Oh en nee geen Samdag vandaag. Schoondochter heeft vrij.
Mogguh

Ik ben vanochtend ook bij mijn ex langsgegaan en heb de bloemen niet gezien, jammer. Weggeblazen? Er lijkt iemand naast hem te komen liggen, er lag een flink stuk plastic onder stenen. Wat stonden mijn viooltjes er doods bij. Ik heb een bosje sweethearts in de grond geprikt en mag volgende week dus weer om bloemetjes.

Vind het lief van je Coe dat je even langsging

Meiden, als ik bakken vol geld had zou ik ook lekker iets nieuws kopen . Sowieso al makkelijker dan mooi oud spul bij elkaar vinden (ben helemaal verliefd op een laag dressoir dat ik gisteren bij de kringloop zag, in koloniale stijl). Nee, ik hoef geen eethoek meer want ik ben superblij met de mijne, die mag zelfs blijven staan als ik wel rijk word (if ever).

Zoeb, inderdaad een enorme lijst. Ik heb vanmiddag visite en daarna hopelijk de wasmachine, dus moet nog wel wat sjouwen in de keuken. En de eettafel afruimen/afnemen. Verder vind ik dat ik helemaal niets hoef.
Wat is het een rotweer zeg. Bah. Zo donker en nat buiten.

Ik dweil de kamer nog niet. De honden zijn net modderbalen als ze buiten zijn geweest.

Het is dan wel weer gezellig met alle kerstversierselen en verlichting. Heerlijk dat ik daar klaar mee ben.

Stoffen

Stofzuigen

Dweilen

Keuken poetsen

wc poetsen

Trap zuigen en afnemen

Bedden verschonen

slaapkamers opruimen

Slaapkamers dweilen

Badkamer poetsen

Werken vanavond
Ik vind het ook wel heel knus zo met alle lampjes en tierelantijnen.

En Uk die steeds met allerlei zelfgeknutselde spulletjes thuiskomt.

Mamz,het is ook wel tekeer gegaan vannacht dus wie weet liggen de bloemen nu wel bij iemand anders.

Volgende week ga ik weer,de as van A mag opgehaald worden en ik ga mee als morele steun.Raar idee dat ze dan in een urn thuiskomt zo net voor kerst.

Ik ben aan het wachten op de loodgieter,ze komen de afvoeren doorspuiten.

En vriend maakt ondertussen vensterbanken voor me.

Qua eethoek ben ik er nog niet uit....morgen maar eens hier en daar gaan kijken.Ik wil zo graag de stoelen met armleuning,dat staat zo sjiek
Coetje kijk deze link eens. Is dit wat je zoekt?

Stoel

Ik ben nog hard aan de poets maar de zin is over. En het schiet niet eens op. Nou ja de keuken is weer spic en span.
Ik had ze ondertussen dichterbij huis gevonden Zoeb,maar toch bedankt.Ik wil er namelijk eerst op zitten en ze goed bekijken

En ik ben nog met vriend in conclaaf over de tafel.

Bijna nergens hebben ze de tafel die ik mooi vind en 700 euro vind ik echt teveel.Dus ik had bedacht,een strakke tafel en dan 6 van die stoelen erbij.Maar (dat vind vriend niet zo mooi,maar het is mijn kado toch

Afvoeren zijn doorgespoten dus hopen dat ze nu lekker blijven lopen.
Ja da lijkt mij ook wel beter Coe. Stel je voor dat ze niet zitten.

Je hebt je oog wel op een dure tafel laten vallen zeg.

Hoop ook dat nu bij jou alles goed doorloopt.

Ben op mijn werk. Heb mijn lijst lange na niet af kunnen maken, maar ik heb wel de keuken eens een grote beurt gegeven.

Die kan ertegen tot de kerst.

Stoffen

Stofzuigen

Dweilen

Keuken poetsen

wc poetsen

Trap zuigen en afnemen

Bedden verschonen

slaapkamers opruimen

Slaapkamers dweilen

Badkamer poetsen

Werken vanavond
Morgen weer een dag hoor Zoeb.En overmorgen,en dan en dan en dan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven