Internetdaten

09-08-2011 08:43 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al een soortgelijk topic geloof ik, maar die is niet meer zo actief. Wie heeft zin om hier mee te schrijven?

Ik had gisteravond een internetdate sinds een zeer lange tijd en het was eigenlijk erg gezellig. Aan gespreksstof geen gebrek en er hing meteen al wel een soort spanning tussen ons. Geen idee of het relatiemateriaal is, daarvoor moet ik hem denk ik beter leren kennen. Hij stelde in ieder geval voor om later deze week nog eens wat af te spreken en dat lijkt mij ook leuk.

Ben benieuwd. Meestal wordt op een 2e date wel meer duidelijk.

Wie is er ook aan het internetdaten?
marsepeintje, sterkte ermee. Heb al vaker stukjes gelezen en je bent er best lang mee bezig inmiddels. altijd vervelend, zo'n man die maar in je hoofd blijft rondspoken. Probeer wat afleiding te zoeken en vooral om hem de komende tijd niet meer te zien, want dan blijft het pijnlijk. Of is dat niet mogelijk?

Kira, jij ook sterkte, en ook ik vind dat je niet te snel bent geweest met de seks. Met mijn huidige vriendje had ik binnen 1,5 week al seks en ik was ook wel een beetje bang dat het daarbij zou blijven, maar hij is er nog steeds (nu ruim 2 maanden). Je kan gewoon nooit zeggen of het te snel is of niet, dat verschilt ook per persoon. Al heb ik ook spijt gehad van dingen die ik gedaan heb in het verleden. Onenightstands ofzo die op het moment zelf wel leuk waren, maar waarvan ik achteraf dan een vreselijke kater had. maarja, ik was er altijd zelf bij, dus ik kon eigenlijk niemand de schuld geven.

Tierney, leuk dat jullie weer contact hebben, maar het lijkt er wel een beetje op dat je zijn bootycall bent, door zo vlak voor het weekend contact met je op te nemen... Vind je dat niet erg? Wel spannend hoor, allemaal. en veel plezier met je date morgen, wie weet wordt het leuker dan je denkt!

Wij hebben nu officieel afgesproken dat we kerst samen gaan vieren, jeuh! Heb er zo'n zin in. Waarschijnlijk wordt het niet veel bijzonders, misschien niet eens een bezoek aan de schoonfamilie, maar zijn we gewoon lekker samen bij hem of bij mij thuis. Vind kerst niet zo belangrijk en het lijkt me eigenlijk heerlijk om dan geen verplichtingen te hebben.
Boebele leuk dat jullie de kerst samen gaan zijn!

Ik weet nog niet wat onze plannen gaan zijn hij viert 2e kerstdag bij zijn familie, en ik ben bij mijn vader uitgenodigd (heb daar ook al 2 jaar geen kerst gevierd, dus misschien wel weer x tijd). Sprak vanmorgen mijn moeder en dacht zelf om 1e kerstdag naar haar toe te gaan, maar dat gaat hem dus niet worden. Mijn zus/vriend/neefje gaan 1e kerstdag daarheen, en mn moeder wil dat zo rustig mogelijk houden (voor zus). Snap ik wel, maar toch even

Morgen maar even met hem overleggen, als hij nu voor eerste kerstdag nog niks heeft kunnen we dat misschien wel samen bij mij hier thuis doen.

Wil hem ook best graag mee naar mijn familie (moeder) nemen, om hem wat meer van mijn leventje te laten zien...maar het gaat weer slechter met mijn zus....en dan is het gewoon niet zo 'gezellig'....
Jammer zeg Roosje, de ziekte van je zus heeft zo een behoorlijke impact op jullie gezinsleven.

Wie weet lukt het om met hem af te spreken, dat zou wel heel fijn zijn!
Balen Roosje, misschien gewoon even met hem over praten.. samen kerst vieren is leuk. Maar waarom moet hij je familie ontmoeten met kerst, dat kan ook later wel een keer. Is rustiger voor hem, je zus, je moeder en jou ook denk ik. Misschien kunnen jullie wat anders leuk doen. Al is het voor jou wel even slikken dat kerst met je moeder en zus er niet in lijkt te zitten...

Marsepeintje, jouw verhaal klinkt als waar ik naartoe aan het werken ben nu. Had eigenlijk ook al afscheid genomen, maar heb me er toch weer in laten trekken. Doet inderdaad zeer, afscheid nemen van iemand die je zo leuk vindt en die gevoelens worden niet gedeeld. Was jouw man daar in het begin duidelijk over, dat het gewoon voor de lol was?

Kan me voorstellen dat je je even kut voelt en geen zin hebt in daten.

Praatjesman was vanaf het begin bedoeld voor gewoon lol, zo staat hij er ook in, maar bij mij is het toch meer geworden, en hij staat er ook niet helemaal koud meer in, maar niet warm genoeg denk ik.

Gister nog even gsmst, en ik heb er inmiddels wel vertrouwen in dat ik hem nog wel een keer zal zien, en dan wil ik toch nog een keertje praten, proberen wat opener te zijn en zijn kant van het verhaal aan te horen. Heb ik tot nu toe weinig interesse in getoond (bloos)... En misschien helpt me dat een beslissing nemen die sterk genoeg is.

Oh en Boebele, hij is een seksvriendje, dus ja het is een booty call. En mocht ik verward zijn, de smsjes zijn daar erg duidelijk over hihi!

Hij smste gister ineens tussendoor dat hij het zo leuk vindt dat ik een echte dame ben, maar ondertussen.. en hartje erbij, en vervolgens dat hij me echt niet als neukmateriaal ziet, maar me zeer respecteert... Daar vroeg ik helemaal niet naar, zat niet te zeuren ofzo.. Dat soort dingen word ik dan weer onzeker van, ben ik te streng over hem?

Ik heb deze week wel dagelijks contact gehad met Hotty, ook die doet onduidelijk. Ik sta voor hem op dit moment niet open voor meer dan vriendschap/lol/seks/leuke dingen doen... Hij vond dat leuk, want hij is ook nog niet zo lang uit zijn relatie van 5 jaar. Maar toen ik vertelde dat ik ook nog date met een andere man, en vroeg of hij monogaam lol wilde maken, zei hij dat zien we wel, niet op de zaken vooruit lopen. Dus ik nog zeggen dat ik dat niet doe, en juist bedoel daten met andere mannen ook, maar hij gaf een heel vaag antwoord. Dus ik heb dat maar geinterpreteerd als dat hij ook content is met deze regeling... Wilde toch eerlijk zijn over praatjesman weetje...

Morgen komt hij misschien trouwens, hij is bij vrienden bij mij in de buurt, en als hij het niet al te bont heeft gemaakt komende nacht dan komt hij nog even langs. In eerste instantie zou het pas januari worden. Lijkt me wel leuk als hij komt We hebben erg veel lol op msn en whatsapp gehad, al veel van elkaar gezien met webcams enzo... Denk dat het wel leuk wordt met hem.
Heb trouwens mijn profielen gedeactiveerd. Praatjesman en Hotty om me af te leiden van de eerste is wel even genoeg voorlopig en ik sta nu niet open om verliefd te worden op een andere (misschien wel geschikte) man. Heb wel lol zo, behalve dus de gevoelens voor praatjesman, die zitten in de weg. Maar de rest vind ik wel erg leuk, en misschien ben ik daar ook meer aan toe, geen verwachtingen en gewoon zien wat er gebeurt, al vind ik dat wel moeilijk om me aan over te geven.
Oh en boebele, geniet van je kerst samen! (tikje jaloers )
pfff ja het heeft inderdaad nogal een impact op het gezin...eerst sinterklaas, nu ook de kerst...

toch familiemomenten die nu toch wel even heel anders gaan... 2e kerstdag zal ze dan ook bij mijn vader zijn, lastig lastig (want mn moeder heeft wel gelijk dat het dan beter is als er niet al te veel mensen (=prikkels) zijn...en dan zijn we bij mijn vader dus wel met ehm 9 mensen).

Tierney: benieuwd of je hotty van het weekend gaat komen! :-)
Wat leuk en spannend al die kerstplannen . En zo naar voor je Roosje, dat je zus zo'n impact heeft op deze dagen.

Leuk Boebele, als jullie met kerst gewoon een dagje op de bank kunnen zitten. Klinkt heerlijk Ook ik ben stiekem een beetje jaloers hoor!

Knuffel voor jou, Marsepeintje. Niet leuk, maar in the end wel beter.

En Kira, ik vind binnen 7 weken ook niet snel hoor. En ik vind ook echt dat het er niet toe doet wanneer je wel of niet met elkaar het bed induikt. Iemand vind je leuk of niet en of je wel of geen seks hebt maakt dan volgens mij geen bal uit!

Hier weinig te melden. Heb nog steeds dagelijks contact met date maar geen zicht op of en wanneer ik hem ga zien. Het is zo'n vage toestand, ergens tussen aan en uit in. Hij is nu op reis, dus ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren als ie terug is.
quote:summer07 schreef op 16 december 2011 @ 22:18:

Heb de hele tijd (op de achtergrond) meegelezen en niet gereageerd. Mijn internetdate is natuurlijk tot januari op vakantie en ik had heel hard geroepen dat ik het ook wel lekker vond die tussenstop maar...................

Het begon kort voor zijn vertrek (vanaf het vliegveld) een sms dat was leuk, toen gisteren kwam er met de post een kaart met een hele lieve tekst dat ook hij niet kan wachten tot onze volgende date in januari en vandaag totaal onverwacht gezien het gebied waar hij zit een mail met een kort reisverslagje en met wat voor soort mensen hij zijn reis vervolgt.

Shoet dat was helemaal niet de bedoeling. Ik had me ingesteld op 3 weken geen contact en gewoon kerst vieren, oud en nieuw voorbij laten gaan om vervolgens in de laatste week langzaam af te gaan tellen naar de volgende date.

Ik vind zijn berichtjes geweldig en jawel er zijn kriebels bij de kaart en mail. Dat was helemaal niet de bedoeling. Vanaf januari dan mochten die kriebels de kop op steken, nu nog niet gewoon omdat ik 3 weken heul lang vind duren.

Zo ff geklaagd, natuurlijk vind ik het waanzinnig ook die kriebels maar zou ik dan flieft aan 't worden zijn. Dat vind ik ook wel weer eng, al geeft het me weer een aanwijzing dat ik blijkbaar gevoel heb en mensch ben. Zo, dan vindt hij je wel echt leuk dan! Heb je ook al afgesproken dat je niet meer met anderen date? Maar ik denk dat ik zelf daar geen behoefte meer aan zou hebben als ik kriebels voor iemand voel. Ik heb wel een soort van afkicken als het daten met iemand serieuzer wordt, want al die tijd ben ik met verschillende mannen aan het schrijven en dat is toch leuk. Het geeft een soort spannend gevoel en is vooral leuk...
Meiden wat is het toch heerlijk om hier je verhaal kwijt te kunnen!

En ik herken zoveel in jullie verhalen.

Inmiddels ben ik toch blij dat ik heb afgekapt met A. want ik was me steeds meer aan hem gaan hechten en ik wilde dat dus gaan voorkomen, zeker omdat het niet wederzijds was. Ik hang overigens niet aan hem hoor (weet niet meer wie dat schreef). Het is meer het verwerken van de teleurstelling dat het weer niet gelukt is en dat ik een leuk mens niet meer ga zien.

Fijn weekend, met een leuke date als het kan
Wat een verhalen.

Fijn dat sommige van jullie de kerst samen door gaan brengen. Valt het dan nog steeds onder date? Volgens mij wordt dat een beginnende relatie

@Marsepeintje, 't is klote als iemand anders zo'n besluit neemt. Trouwens ook als je hem zelf neemt. Hopelijk lukt het je dat rot gevoel te overkomen en jezelf weer terug te vinden. Dat daten komt vanzelf wel weer een keer.

Hier ach ja gevoelens laten zich absoluut niet lijden. Dat blijkt welweer. Eerst zouden we niet afspreken voor zijn vakantie, omdat hij mede door de soort vakantie beter geen aflijding kon hebben. Dat is al door de wc gespoeld en toch gedaan. Vervolgens "afgesproken" pas in het nieuwe jaar te gaan kijken wat de toekomst eventueel in petto heeft voor "ons".

Nu weet ik het niet zo goed. Ik heb zelf geen behoefte om nu te daten en doe het ook niet. Niet omdat we het zo afgesproken hebben want er zijn geen afspraken maar omdat het me niet aantrekt op dit moment.

Omdat we niks hebben afgesproken maak ik me dus ook geen zorgen over wat hij eventueel tegen gaat komen. Wel denk ik stiekem dat ik blijkbaar in zijn hoofd zit en hij dus geen ander tegen zou komen. (stiekem hopende dat hij dus net als ik geen behoefte heeft aan iemand)

We zien het in januari wel, zou een leuk begin kunnen zijn van........ en anders begin ik het nieuwe jaar gewoon opnieuw met daten.

Voor de andere succes met daten, wel of niet afspreken en het besluiten of dit keer wel de juiste date er is.

Ik blijf gewoon meelezen en schrijven hoor al lijkt het net een eind evaluatie haha. Ook voor mij is net als bij ieder ander de toekomst nog niet uitgestippeld.
Nu op tv: Liefde in tijden van internet (ned 3)
quote:Rasa schreef op 17 december 2011 @ 21:08:

Nu op tv: Liefde in tijden van internet (ned 3)

hihi ik kijk ook

(en ja intussen ook achter mn laptop )
Ik zit ook te kijken
Stond dat meisje nou net écht te pingen onder de douche?! Dan val ik toch hartstikke mee met mijn laptop op schoot voor de tv...
quote:Rasa schreef op 17 december 2011 @ 21:55:

Stond dat meisje nou net écht te pingen onder de douche?! Dan val ik toch hartstikke mee met mijn laptop op schoot voor de tv...

haha ja

gelukkig leggen N en ik onze telefoons vaak praktisch altijd buiten handbereik zijn als we samen zijn
Die gast met zijn 50 streepjes dan... Wat een sneu type!
hihi en zo zitten we soort van samen online tv te kijken
deze vrouw is ook vrij bijzonder
Nou! Vraag me af of zij wel echt is?
haha denk dat je gelijk hebt vla
Er komen inderdaad wel vrij bizarre types langs. Ik voel me opeens een hele ouderwetse internetdater...

@roosje, wel zo gezellig dat jullie niet met zijn vieren (jullie en twee telefoons) op de bank zitten. Dat ziet er toch niet uit, al die whatsappende, facebookende en pingende mensen naast elkaar?
quote:vivalaalcohol schreef op 17 december 2011 @ 21:57:

Die gast met zijn 50 streepjes dan... Wat een sneu type!Ik vraag me af hoe makkelijk hij zijn 51e verovering scoort nu hij op tv is geweest...
Haha misschien heeft een van ons wel met hem gedate
Wat?! Die vrouw is er gewoon in een set up van haar eigen man gestonken? Heeft ie nou echt een collega op pad gestuurd om haar te verleiden via facebook? En dat wil die vrouw dan ook nog vertellen op tv?? Rare mensen heb je toch...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven