Bezemtopic nr. 11

04-07-2011 12:52 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.

Hier staat Bezemtopic nr. 10

Wasmachine is aan het draaien *op kort programma de muffe lucht niet uit al een week zeiknatte was gekregen, hoop op lang programma meer geluk* Zit nu lekker lui met twee kleintjes achter de Wii, Muis en een logé. Afwas is gedaan, rotzooi achter ijskast en wasmachine is weggegooid, droger staat tijdelijk in de schuur en visite was gezellig. Prima dagje dus.
Heftig hoor dat je vriendin volgende week al opgehaald wordt. Heeft de man ook een goede vriendenkring om hem bij te staan? Het is nogal niet niks, van de één op de andere dag alleenstaande ouder van kinderen die heftige emoties hebben.

Zoeb, je bent bijna klaar met die lange lijst. Goed gedaan hoor, en dan ook nog werken. Hoop dat je nu al vrij bent.
Nee Mamz ik moet nog tot 10 uur.

Daarna gan we naar de Mc.
Coetje dat is zeker een raar idee dat ze dan thuis komt in een urn. Houden ze de urn thuis of gaat ze wel in een urnenmuur of zoiets?

Ik zou er niet aan moeten denken om een urn thuis te hebben en toch zie je het steeds meer.

Mamz in de lucht eruit gegaan? Anders even wat meer wasverzachter gebruiken.

Ik heb geen oog dichtgedaan vannacht. Zoveel pijn en kramp heb ik nog nooit gehad. Ik heb na twee uur draaien en wakker liggen een extra pijnstiller genomen en dan duurt het nog even voor het werkt en helemaal weg is het niet gegaan. Nu heb ik weer een pijnstiller genomen en probeer zo nog wat te slapen.

Kan ik een keer uitslapen, lukt het weer eens niet.
Moggu...

Zoeb want het moet wel heel erg zijn,wil jij dat zo opschrijven.Ik hoop dat je nog wat kunt slapen.

Mamz,gelukt met de was?

Man van vriendin doet het echt goed,ik ben trots op hem!

Hij heeft gelukkig wel vrienden die hem bij staan en wij als vriendinnen lopen regelmatig binnen met een pan soep oid.

De urn blijft thuis.Persoonlijk vind ik het ook niks,maar dat is ieders keus natuurlijk.
En ik heb ook een lijstje vandaag...

boodschappen

wassen,vouwen en strijken

nog wat ballen voor in de boom bijhalen

als het lukt nog 1 muur verven

stofzuigen

dweilen

wc poetsen

Handig ook,iedereen afgezegd voor vandaag,nu komt er maandag een hoop visite.X-D
Ja Coe, nu zit je er maandag nog mee. Precies op je verjaardag. Och gezellig toch en het wordt nooit laat op zo'n doordeweekse dag.

Ik heb niet meer geslapen en de pijn is weg. Thank God, want het was inderdaad heftig vannacht. Ik zal gisteren wel teveel hebben gedaan. Maar ik heb dan ook helemaal geen centje pijn gehad de hele dag. Nu ga ik toch vandaag mijn lijst afmaken. Want ik wil het klaar hebben voor de drukke volgende week. Dan heb ik er al helemaal geen tijd voor. Dus ik zie het vannacht wel. Vanavond komt Sam ook logeren. ik ga hem om half negen vanavond ophalen want ik heb eerst kerstdiner van Scouting.

Dus mijn lijst voor vandaag.

Afwassen

Kippenfileetjes maken voor vanavond Staan al op.

Kippensoep maken voor vanavond Staat ook al op.

Bedden verschonen

slaapkamers opruimen

slaapkamers stoffen en zuigen

Slaapkamers dweilen

Badkamer poetsen

Servies en bestek bij elkaar zoeken voor het diner (16 man)

Tafelkleden en versiering bij elkaar zoeken voor het diner

16.30u op Scouting zijn om alles klaar te zetten

17.30u Diner

19.30u afgelopen en dan opruimen

20.30u Sam halen

pfft het is weer een hele lijst.
Mooguh maisjes...

Nou nou Zoeb, alweer zo'n mega-lijst en dat na zo'n horrornacht?

Mamzie, een lege machine op vol programma op 95graden laten draaien met een flinke scheut azijn (half litertje), doet ook wonderen tegen nare muffe geurtjes.

Wij doen het vandaag weer rustig aan.

Alles is redelijk aan kant en er moeten nog een boel cadeautjes voor onder de boom komen. Dat wordt dus shoppen vanmiddag.

En in de namiddag/avond hebben we een feestje bij onze lieve buurtjes.
Arme Zoeb. En toch doorgaan he (zal wel het beste zijn, hoop dat al die pijn dan toch ook een soort van genezing betekent).

Coe, ook al zo'n flinke plannen.

Goldie, ik ga het proberen met de azijn. De lucht is er wel een eind uit, maar nog niet volledig.

Ik ga met de twee heren naar de kaarsenfabriek. Heb nog tijd voor een kop koffie, ze hebben geen haast om naar beneden te komen. En vanavond een concert van de harmonie. Muis heeft ook een rolletje in het schema daar dus moet er wel bij zijn.

Afsluiten met chocomel bij één van de pleegouders Ik heb dus nog net tijd om de wasmachine op 95 graden te zetten, zeg maar.
Afwassen

Kippenfileetjes maken voor vanavond Staan al op.

Kippensoep maken voor vanavond Staat ook al op.

Bedden verschonen

Strijken

slaapkamers opruimen

slaapkamers stoffen en zuigen

Slaapkamers dweilen

Badkamer poetsen

Servies en bestek bij elkaar zoeken voor het diner (16 man)

Tafelkleden en versiering bij elkaar zoeken voor het diner

Die heb ik niet kunnen vinden dus ik moet nog even naar Zeeman.

Douchen

16.30u op Scouting zijn om alles klaar te zetten

17.30u Diner

19.30u afgelopen en dan opruimen

20.30u Sam halen
Wat is het rustig geweest hier zeg.

Haaaalllllllllllllloooooooooo zijn er nog meelezers???

Het kerstdiner was heel erg geslaagd. Nu hebben we twee weken vakantie. Eigenlijk drie weken want we beginnen de 7e pas weer.

Ook lekker.

Sam is hier maar die wordt zo opgehaald. Straks meer.
Ja, hier ben ik hoor.

Inderdaad erg stilletjes hier.

Wat hebben jullie gisteren gegeten met het kerstdiner Zoeb? Ik heb nog wat inspiratie nodig voor kerstavond.

Gisteren was ik druk met kerstcadeau-shoppen en een feestje en vanmorgen was ik al vroeg op om bij mijn vadertje een bakkie koffie te halen.

Vanmiddag de stad in om de laatste cadeautjes te halen en dan moet het goed zijn.

Morgen mijn eerste werkdag...
Mamzie, is het nog gelukt met de azijn-tip?
Moggu...

Ik heb schandalig lang uitgeslapen!

Ik doe mijn ogen open en wat zie ik....Sneeuw!!Gelukkig blijft het niet liggen.

Nu heb ik dus een duf hoofd en ik ben bang dat dat zo blijft vandaag...(is meestal zo als ik eens uitslaap)

Nu eerst even douchen,tot zo...
Wat raar is dat. Sneeuw. Hier schijnt al de hele morgen de zon en is het heerlijk buiten. Niet deze kant op laten waaien hè. Ik vind het best zo.

Lekker toch Coe een duf hoofd van het uitslapen. Nog één nachtje slapen.

Gold ben je zenuwachtig voor je nieuwe job morgen?

Mamz is je was weer lekker fris?

Hoe is het met de andere meiden?

Gelfje, MissM, Shadow en Fus??
Het was hier ook maar natte zooi hoor Zoeb!

Uk was heel teleurgesteld,die zag het al helemaal zitten om een sneeuwpop te gaan maken

Nou nog 1 nachtje...en dan is het gewoon maandag,haha!

Ik ga vanavond lekker Grieks eten halen,vier ik het alvast een beetje.

Hoe is het gegaan met logeren van Sam?Ik las dat ie ziek is,zielig hoor die kleintjes al aan de ab,maar soms kan het niet anders.

Lijstje vandaag:

taarten maken

stofzuigen

wassen en vouwen

wc poetsen
Blij toe dat die sneeuw niet blijft liggen. Maar wel jammer voor Ukkie. Kinderen verwachten weer een witte kerst geloof ik. toen we de kinderen gisteren vroegen wat ze met kerst gaan doen, zei de helft dat ze een sneeuwpop gaan maken.

Sam was een nachtje hier. Zoon en schoondochter wilden naar de film. Sam is echt niet in orde. Vannacht werd hij wakker omdat hij geen adem kreeg. Eerst een half uurtje rondgelopen met hem en toen bij mij in bed en schrokken we om negen uur wakker. Lekker zo'n klein warm lijfje naast je. Hij moest eigenlijk om 8 uur de AB, maar dat was dus een uurtje later. De HA hoorde wat op de longetjes. Vandaar de AB. Vind hij nog lekker ook, want hij smakt het heerlijk op. En hij was zo lief verder. Lachebek is het.
Wat heerlijk Zoeb,zo'n lekkere warm klein lijfje naast je.

Kleine kinderen en benauwd moet verboden worden!

Ik heb een schop onder mijn kont nodig,moet eigenlijk van alles maar de bank hangt zo lekker
Kleine kindjes en ziek moet sowieso verboden worden Coe.

En het is misschien een beetje laat maar ik wil je best even schoppen hoor .

He he, alle kerstcadeautjes zijn in huis (lang Leve de Action! ). Het was weer even puzzelen, wat voor wie en zo, maar het is ook dit jaar weer gelukt om leuke aardigheidjes te vinden.

Nu kan ik me komende week op de boodschappen voor kerstavond richten.

Nee, ik ben niet zenuwachtig voor morgen Zoeb, maar dat kan natuurlijk nog komen.
Taarten zijn klaar,2 wassen opgehangen en 1 was opgevouwen.

Net heerlijk grieks gegeten en zometeen als Uk op bed ligt mag ik weer lekker op de bank
Voor het geval ik morgenochtend geen tijd meer heb om in te loggen alvast een fijne verjaardag Coetje.

En nu ga ik lekker in bad.
Mogguh

Ik was dus gisteren bij de kaarsenfabriek (heerlijk kneuterig) en op het concert. Vandaag uitgeslapen tot een uur of half elf en weer terug mijn bed ingekropen nadat Muis was afgehaald. Gewoon helemaal niks gedaan dus.

Alle mannen zijn weer thuis dus de normale drukte kan weer beginnen.

Arme Sam. Goldie, lekker, als je kerstinkopen al klaar zijn. Er staat hier al van alles onder de boom dus zal er zelf ook nog maar wat bij leggen.

Coe, leuk joh, die maandag van morgen
Er is er een jarig hoera, hoera.

Yeah Coe. Gefeliciteerd. Dat je door de drukte van twee verjaardagen heen, maar een hele fijne dag mag hebben.

Ken je dat liedje van Annie MG:

Als moeder jarig is, dan wordt ze zo verwend

Als moeder jarig is, dan zit ze geen moment

Dan moet ze rennen, vliegen, sloven

Van beneden gauw naar boven

Koffie schenken, converseren

Sigaretten presenteren

Als moeder jarig is, dan is het toch zo’n feest

Maar dan heerst er in het huisgezin een echte goeie geest

Ik moet zo naar mijn werk, Dan weten jullie dat als ik er vanmorgen geen tijd meer heb om te forummen.
Moggu...

Dank je wel Zoebie,dat liedje ken ik niet.Ga ik straks eens youtubben

Vanochtend gewekt met een lang zal ze leven en zelfgeknutselde kadootjes,zo leuk!!

Nu kinderen naar school,tot later vandaag!

Oh ja,Gold succes op je 1e dag,hoop dat het je bevalt!
Mogguh

Gefeliciteerd Coe :present:

Dat je maar flink verwend mag worden.

Zoeb, werk ze.

Ik: afspraak met psychiater. 't Is hard nodig.. wat ben ik toe aan vakantie en daarna wakker worden als het al wat lichter is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven