Minnaar deel 15

09-12-2011 10:32 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
quote:herfststorm schreef op 19 december 2011 @ 09:46:

Vind overigens de verhalen van minnaars via sites opvallend. Het lijkt me dat je dan toch een fysieke klik mist, of die er is weet je pas als je elkaar ziet, en dat zou voor mij reden zijn om er niet aan te beginnen, dat internetgebeuren. Van mij mag het andersom: eerst die klik irl. De kans dat het enórm tegenvalt is vrij groot als internet er eerst is, of zie ik dat verkeerd?Tja, ik ervaar dat anders. Ik vind het een verademing dat ik niet eerst 'leuk' moet zitten doen in een kroeg ofzo. Uiterlijk telt voor mij niet het zwaarst, mentaal moet er eerder een klik zijn. Geef mij maar contact via internet, uitgebreid mailen, kijken of je dezelfde humor hebt, dezelfde opvattingen over iets hebt. En als dat allemaal leuk is, dan irl afspreken. Tot nu toe is het nog nooit tegen gevallen. Die fysieke klik was er irl ook.
@klussendeman; tja, sorry, ik vind dat ook een beetje vreemd, maar zo werkt het wel vaak. Denk dat als dat niet zo zou zijn, er nóg minder vrouwen op de sites zouden zitten. Maar het is wel een betrouwbare site, er staan geen nepprofielen ofzo op en je foto's kan geheel afgesloten worden. Is een erg leuke site!!!

Thanks vaintje, ik geniet er zeer zeker van. En we zijn heel voorzichtig...

@herfststorm; ik ben het er ook niet mee eens dat er altijd iets fout moet zijn met je nr1 als je met een nr2 in zee gaat. Vele zijn al jaren samen en dan is het allemaal niet meer zo spannend, denk dat dat t meeste speelt. Ik heb het verder ook prima naar mijn zin met nr1, alleen de aandacht en de intimiteit wordt gewoon stukken minder en dat mis ik. En dat is wat ik bij nr2 hoop te vinden, maar dat zal wel lukken!!!

Ik heb mijn nr2 dus ook via internet, maar ik vind dat dus ook wel prettig. Heb ook altijd gehoopt dat ik hem irl tegen zou komen, maar dat gebeurde dus niet...dan maar op deze manier...Ik had me voor de site aangemeld en je hebt t gelijk voor t uitzoeken als vrouw zijnde!!! Hij was dan ook een van de eerste die reageerde en bleef reageren en toen zijn we ook gaan mailen, en whatsappen en toen is de klik ontstaan. Je schrijft dingen makkerlijk op dan dat je ze zegt, dus weet je snel wat je voor je hebt. En na 3 dagen mailen hebben we een afspraak gemaakt voor de week erop. Ik had me er maar niks van voorgesteld, want het kan natuurlijk altijd tegenvallen...maar hij was zo ontzettend leuk. Net als bij sweetinez telt voor mij het uiterlijk ook niet zo zwaar, maar er moet wel een klik zijn! En die was is er! En dat is het belangrijkste, de rest komt dan vanzelf...

Morgen weer een date, ik laat jullie weten hoe het geweest is...!!!
@klussendeman; tja, sorry, ik vind dat ook een beetje vreemd, maar zo werkt het wel vaak. Denk dat als dat niet zo zou zijn, er nóg minder vrouwen op de sites zouden zitten. Maar het is wel een betrouwbare site, er staan geen nepprofielen ofzo op en je foto's kan geheel afgesloten worden. Is een erg leuke site!!!

Thanks vaintje, ik geniet er zeer zeker van. En we zijn heel voorzichtig...

@herfststorm; ik ben het er ook niet mee eens dat er altijd iets fout moet zijn met je nr1 als je met een nr2 in zee gaat. Vele zijn al jaren samen en dan is het allemaal niet meer zo spannend, denk dat dat t meeste speelt. Ik heb het verder ook prima naar mijn zin met nr1, alleen de aandacht en de intimiteit wordt gewoon stukken minder en dat mis ik. En dat is wat ik bij nr2 hoop te vinden, maar dat zal wel lukken!!!

Ik heb mijn nr2 dus ook via internet, maar ik vind dat dus ook wel prettig. Heb ook altijd gehoopt dat ik hem irl tegen zou komen, maar dat gebeurde dus niet...dan maar op deze manier...Ik had me voor de site aangemeld en je hebt t gelijk voor t uitzoeken als vrouw zijnde!!! Hij was dan ook een van de eerste die reageerde en bleef reageren en toen zijn we ook gaan mailen, en whatsappen en toen is de klik ontstaan. Je schrijft dingen makkerlijk op dan dat je ze zegt, dus weet je snel wat je voor je hebt. En na 3 dagen mailen hebben we een afspraak gemaakt voor de week erop. Ik had me er maar niks van voorgesteld, want het kan natuurlijk altijd tegenvallen...maar hij was zo ontzettend leuk. Net als bij sweetinez telt voor mij het uiterlijk ook niet zo zwaar, maar er moet wel een klik zijn! En die was is er! En dat is het belangrijkste, de rest komt dan vanzelf...

Morgen weer een date, ik laat jullie weten hoe het geweest is...!!!
Heb mijn contact met nr 2 professioneel de nek omgedraaid door hem met veel te veel drank op boze smsjes te sturen, midden in de nacht. Was op een feestje en bedacht me ineens een aantal dingen die me niet aanstonden en vond het in mijn alcoholische hoofd nodig hem dat nogal ongezouten te laten weten. Dom dom dom natuurlijk :(

Helemaal toen ik de teksten de volgende dag terug las. Auwww. Nou ja, ga ik in ieder geval "rustig" de feestdagen in met alleen nr. 1.

Maar heel erg lekker voelt het niet. Geen idee of dit nog goed gaat komen. Ben d'r bang voor...
Ai Nicole, dat klinkt niet best...
@ herfststorm: een minnaar via een site zou ook niet mijn ding zijn. Maar ik heb (had...) dan ook niet een nr 2 omdat ik graag een minnaar wilde. Bij mij was het zo dat we elkaar tegenkwamen en bammm het was heel erg raak. Na wat sms contact heb ik toen besloten de stap te nemen en er voor te gaan. Ik denk dat er veel meer mensen zijn die op die manier een nr 2 hebben gekregen.

Voor mij zou het niet iets zijn om actief op zoek te gaan naar een nr. 2. Ik kom iemand tegen of niet maar ik heb dan ook geen open relatie. Dat scheelt misschien ook.
@ petronella, ik heb jou verhaal gelezen en lijkt erg op die van mij.

Ook ik heb al jaren een hele stabiele relatie en nu sinds een paar maanden een nr 2.En die heb ik ook via een site ontmoet.

Enige verschil is dat mijn nr1 er van af weet en we ook met z'n drieen afspreken .Denk dat je elkaar volkomen moet vertrouwen en hele goede relatie moet hebben om het te laten werken.

Met mijn nr 2 bezoek ik nu ook sinds kort parenclubs, mijn nr 1 wil dit niet ,maar heeft er geen probleem mee als ik dit wel doe.

Ik vind de spanning en de nieuwe gevoelens erg fijn.

Voor mij op dit moment dus win win situatie, maar begrijp ook de verhalen hier op het forum dat het anders kan lopen.
@ Vaintje: nee stom hè. Het is al niet handig om met drank op berichtjes te sturen en al helemaal niet als je beetje geïrriteerd bent. Bij verzenden vond ik het nog heel erg terecht. Pfff dom ding ben ik...
Oei Nicole, dat is niet best. Wel heel begrijpelijk en herkenbaar.

Ik heb nr2 werkelijk voor van alles en nogwat uitgemaakt Ook steeds gedacht dat het nu dan wel echt klaar was. Maar nee, het kwam steeds weer goed. Het zijn ook zulke heftige emoties waar je mee te maken krijgt, dat zorgt soms voor extreem gedrag. Ik herken dat helemaal niet van mezelf, nooit gehad of gedaan.

Heb je een reactie van hem gehad? Overigens ging het bij mij net zo, ik was niet op zoek naar een nr2, maar ik zag hem en bám...

Ik voel me een beetje sip :( Kreeg belangrijk nieuws. Normaal zou nr1 de eerste zijn die ik belde, dat heb ik gedaan. Maar normaal zou nr2 de volgende zijn die ik een bericht zou sturen, en dat wilde ik bijna automatisch doen, tot ik me bedacht dat dat niet meer mocht. En dat hij dit, wat heel belangrijk voor me is, dus gewoon níet te weten komt. En daar word ik erg verdrietig van.
Dat kan ik me voorstellen herfststorm ..... Kun je dit met iemand anders delen die dicht bij je staat?

Hier heb ik een leuke man leren kennen via internet. Ik heb het idee dat mijn nr1 relatie prima is, maar ergens ben ik zoekende maar ik weet niet naar wat? Een beetje zoals jij omschrijft herfststorm.....

We hebben vanmiddag weer zitten cammen en voor morgen afgesproken.... Stom? Ja. Maar ook spannend.....

Het moet allemaal zo stiekem, ergens in een bos. Ik een gezin, hij een hoge functie, het mag echt niet uitkomen.

Hoe doen jullie dat? Waar en hoe spreken jullie af?
Ja moeilijk Herfststorm, dat wat belangrijk voor je is wil je delen met wie je lief is, maar ja...

Philly, in een bos? Oei...

Met mijn ex-lover deed ik het ook hoor, in het bos afspreken. En alles is goed verlopen, ik had het wel goed aangevoeld dat ik hem kon vertrouwen. Maar achteraf vond ik het wel dom van mezelf. Want wat als hij kwaad wil? Niemand die wist dat ik daar op dat moment in dat bos was. Of met wie...

Met mijn gesprekspartner wil ik afspreken op een openbare plek, dus ergens bij een hotel of zo. Kunnen we evt eerst wat drinken met elkaar.

Hopelijk gaat het zo fijn worden als je denkt Philly, veel plezier in ieder geval!
quote:petronella73 schreef op 19 december 2011 @ 14:24:

ik ben het er ook niet mee eens dat er altijd iets fout moet zijn met je nr1 als je met een nr2 in zee gaat. Vele zijn al jaren samen en dan is het allemaal niet meer zo spannend, denk dat dat t meeste speelt. Ik heb het verder ook prima naar mijn zin met nr1, alleen de aandacht en de intimiteit wordt gewoon stukken minder en dat mis ik. En dat is wat ik bij nr2 hoop te vinden, maar dat zal wel lukken!!!

Deze discussie is hier al vaak gevoerd en hij blijft interessant. Ik snap heel goed dat de seks en de relatie minder spannend wordt naarmate je langer bij elkaar bent. Het verlangen begrijp en ken ik heel goed. Ik durf niet te zeggen dat er iets mis moet zijn in je relatie als je voor een nummer 2 kiest maar waar ik grote moeite mee heb zijn de leugens en het bedrog. Een perfecte relatie die gedeeltelijk gebaseerd is op leugens en dingen die nummer 1 groot verdriet zouden doen als hij/zij ze wist. En dat hoort in mijn optiek niet bij een goede en liefdevolle relatie.
Ik ben zo bang dat ik elders bekenden tegenkom...

Heb zijn naam, voor cam gezien en hij heeft echt een hoge functie (gekeken op google) misschien erg naief. Hebben wel op een parkeerplaats afgesproken...

Weet je, aan de ene kant hoop ik dathet erg leuk is, de andere kant, als het tegenvalt is het wel veel makkelijker allemaal.

Hoe kun jij dit allemaal verborgen houden Vaintje?
@Rooss, voor mijn partner is het totaal ondenkbaar om een open relatie te hebben. Dit heb ik al eens met hem besproken.

Echt geen optie. Het gekke is dat voor mij dit contact volledig los staat van nr1, heb echt niet het idee dat ik hem tekort doe en we hebben het ook echt leuk. Die gevoelens zijn echt.

Ik zou hem enorm kwetsen door mijn verlangens op die manier uit te spreken.
Phily jullie kunnen toch gewoon afspreken in een stad waar niemand jullie kan kennen? Sowieso 1e ontmoeting in het openbaar afspreken en niet in een bos.

Spannend meid!!
quote:Rooss4 schreef op 19 december 2011 @ 16:10:

[...]

Deze discussie is hier al vaak gevoerd en hij blijft interessant. Ik snap heel goed dat de seks en de relatie minder spannend wordt naarmate je langer bij elkaar bent. Het verlangen begrijp en ken ik heel goed. Ik durf niet te zeggen dat er iets mis moet zijn in je relatie als je voor een nummer 2 kiest maar waar ik grote moeite mee heb zijn de leugens en het bedrog. Een perfecte relatie die gedeeltelijk gebaseerd is op leugens en dingen die nummer 1 groot verdriet zouden doen als hij/zij ze wist. En dat hoort in mijn optiek niet bij een goede en liefdevolle relatie.Dat vind ik dus ook. Ga ik hiermee door, dan ondermijn ik mijn relatie. Ik schreef het al eerder: ik kan niet een goede en liefdevolle en gelijkwaardige relatie hebben als ik een groot en belangrijk deel van mezelf verzwijg en voor hem bepaal wat hij wel en niet mag weten. Mijn relatie is goed en was goed, en dat wil ik zo houden. Vandaag vroeg iemand aan me 'en wat als nr2 nu voor de deur zou staan, gescheiden en wel, zou je dan met hem meegaan?' en het antwoord daarop is nee. Dus ligt het voor de hand dat ik met nr2 moet stoppen. Mijn nr1 relatie behouden zoals hij nu is én nr2 stiekem erbij, dat werkt niet. Dan gaat mijn nr1 relatie ten onder (en als dat een slechte relatie was zou ik het risico nemen).
Voor jou staat het los philly, dat snap ik heel goed. Zal dat voor je nummer 1 ook gelden mocht hij er ooit achter komen? Ik ben me ervan bewust dat ik advocaat van de duivel speel nu hoor, echt. De valkuil is, dat je allerlei prachtige redenen voor jezelf bedenkt om het toch te doen en niet te bespreken en voor je het weet vind je gewoon dat je het verdient! Geen schuldgevoel dat in de weg zit, sterker nog, nr 1 profiteert mee omdat jij je zo lekker en wulps voelt.

Maar hoe eerlijk is dat nou allemaal?
quote:x_philly_x schreef op 19 december 2011 @ 16:11:

Ik ben zo bang dat ik elders bekenden tegenkom...

Heb zijn naam, voor cam gezien en hij heeft echt een hoge functie (gekeken op google) misschien erg naief. Hebben wel op een parkeerplaats afgesproken...

Weet je, aan de ene kant hoop ik dathet erg leuk is, de andere kant, als het tegenvalt is het wel veel makkelijker allemaal.

Hoe kun jij dit allemaal verborgen houden Vaintje?

Ik ben ook behoorlijk paranoia hoor Philly

Ik zit sowieso heel veel op internet, dus ik zeg altijd dat ik chat altijd met mensen van het spel wat ik speel of van het forum waar ik veel kom. Ik heb van juli tot eind november mijn lover in totaal maar een keer of 6 gezien, altijd doordeweeks, op mijn vrije middag of op momenten dat ik zogenaamd een vergadering had. En als het met mijn huidige gesprekspartner zo leuk wordt als we denken, zullen we ook dan maximaal eens per maand afspreken.

Lover en gesprekspartner wonen beiden behoorlijk ver weg, we hebben totaal geen gemeenschappelijke irl kennissen en we vertonen ons niet in het openbaar dichtbij 1 van onze woonplaatsen. En zo hoop ik dan maar dat alles goed verborgen blijft...
Het is helemaal niet eerlijk, dat klopt. Toch heb ik het gevoel dat ik helemaal mezelf ben bij nr1. Ik wil hem niet kwetsen en toch is die spanning onweerstaanbaar. Ik heb het ook niet bewust opgezocht. Zullen we maar hopen dat hij helemaal niet leuk is? Hopen jullie met me mee op een slechte adem en witte sportsokken?
quote:x_philly_x schreef op 19 december 2011 @ 16:15:

@Rooss, voor mijn partner is het totaal ondenkbaar om een open relatie te hebben. Dit heb ik al eens met hem besproken.

Echt geen optie. Het gekke is dat voor mij dit contact volledig los staat van nr1, heb echt niet het idee dat ik hem tekort doe en we hebben het ook echt leuk. Die gevoelens zijn echt.

Ik zou hem enorm kwetsen door mijn verlangens op die manier uit te spreken.

Voor mijn gevoel staat het ook los van elkaar, maar het stáát niet los van elkaar. Dat begin ik nu te merken. Ik ben een aantal keren over de schreef gegaan met nr2, en dat waren voor mij belangrijke ervaringen. Ik merk nu dat als ik met nr1 praat, ik bepaalde ervaringen die voor mij belangrijk zijn níet kan delen.

De ontwikkeling die ik daarin doormaak, de dingen die ik geleerd heb, die kan ik niet bespreken en niet delen. Terwijl wij dat wél doen in onze relatie, wij bespreken vrij veel. Nu is 'de leugen' nog vrij beperkt omdat nr1 op de hoogte was van nr2, tot op zekere hoogte en weet van mijn gevoelens voor nr2, dus ik kan het met hem bespreken, alleen geen details.

Ik merk dat ik dáár al last van heb, dus ik wil dat niet verder laten doorgaan. Ik wil mijn partner recht in de ogen kunnen aankijken. En ja, ik ben daarvoor wel de fout in gegaan, en dat ga ik niet opbiechten, heel hypocriet misschien. Maar als ik mijn relatie goed wil houden (en dat wil ik) dan is er geen ruimte voor een dergelijk groot bedrog als een geheime affaire.
Nicole, je klinkt ontzettend labiel mag ik dat zeggen? Ik heb je andere topic ook globaal doorgenomen en je bent maar bezig met verdedigen en nu dit. Je was het gestopt, toch doorgegaan en nu maak je het stuk.

Ik zou even een pas op de plaats maken al ik jou was en even eea in jouw leven onder de loep nemen. Dit alles lijkt een uiting van iets heel anders maar ik kan het mis hebben hoor!

Sterkte!
Eens met Roos weer hoor. Nr2 heeft ooit tegen mij gelogen. Daar kwam ik vrij laat achter. Wat dat met je doet is onbeschrijfelijk. Alles wat wij samen hadden voelde als een leugen, ik ging alles in een ander licht zien.

Dat maakt wel dat ik me goed kan voorstellen hoe nr1 en nr1 van mijn nr2 zich zullen voelen als dit uitkomt: de grond zal onder hun voeten weggeslagen worden en de hele relatie zal voelen als een leugen. Want daar hebben we het niet over een scharrel van een jaar, maar over relaties van 10/15 jaar. Alle leuke en fijne momenten zullen in twijfel getrokken worden, alles staat in een ander licht. Dat lijkt me afschuwelijk, en dat wil ik niemand aandoen. Hoe kut en naar ik mezelf nu ook voel doordat het klaar moet zijn met nr2, ik wil gewoon niet zo'n soort mens zijn, al vind ik zelf wel dat het moet kunnen en is het verlangen naar nr2 immens.
Philly: ik vind op een parkeerplaats afspreken met iemand die je niet kent echt niet heel slim. Waarom niet in een andere stad in een eetcafé? Of desnoods in een hotel? Ergens met andere mensen erbij, dat je weg kunt als het tegenvalt. Ga je erheen voor de seks? Is dat wat je wilt, seks op een parkeerplaats? Ik snap dat het spannend is, maar pas op wat je doet! Je zet héél veel op het spel voor een man die je niet kent.
Wat moeilijk herfststorm
Eh, nee joh, geen seks, dat is echt niet de bedoeling.

Jullie hebben gelijk, ik ga op zoek naar een cafe ofzo in de buurt..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven