iPhone én iPad

23-12-2011 21:14 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok, luxeprobleem, maar gewoon even om te horen wat jullie denken.

Op dit moment heb ik een hele simpele telefoon. Van het genre waar je enkel mee kunt bellen. Dat stoort mij helemaal niet.

Nu ben ik wel al een jaartje of zo verlekkerd aan het kijken naar een iPad. Ik wil eindelijk mee in heel die apps-wereld. iPhone zei mij minder omdat de iPad mij ook wel handig lijkt om te lezen en films te bekijken.

Ik vind het toch wel een hele uitgave voor een gadget dus heb ik voor de komende kerst/nieuw aan de mensen die normaal een cadeautje voor mij zouden kopen geld gevraagd om een iPad te kopen. We zijn gulle gevers in de familie en ongetwijfeld ga ik ongeveer op het bedrag uitkomen

Roept mijn baas mij vandaag bij hem: ik krijg volgende week een iPhone cadeau. Heel leuk natuurlijk, maar nu vraag ik mij af: heeft een iPad, behalve dat grotere scherm, nog wel een echte meerwaarde?
Nee vond ik niet. Hij is groter dat is een. Voordeel maar je kan er niet mee bellen. Dat zijn de twee verschillen. Ik heb de ipad ook weer verkocht om die reden
Ik heb een iPhone en een iPad en een Imac, en zou er geen een willen missen!
Ja, vind ik wel.

Liever een iPad dan een iPhone.
Elk is stuk voor stuk op zijn eigen manier handig. Ik zou minder goed zonder mijn iPhone kunnen dan zonder mijn iPad, maar ik zou die laatste liever ook niet willen missen.
Een iPad om relaxt te internetten en voor op vakantie...

Werken,mailen en bellen....THE one and only Blackberry !
Ik heb een iPhone, iPad en een Apple computer. Het is dat ik de iPad heb gekregen van mijn (overleden) vader, maar eigenlijk vind ik het niet zoveel toevoegen behalve een groter scherm. Misschien op vakantie wel, dan kan je er films op kijken.
Ik vind dat relaxt internetten met de iPad nog tegenvallen. Dan liever de iPhone, bij forummen ofzo.

Maar in combinatie met een Apple tv is de iPad wel weer super, dan fungeert hij als afstandbediening, bijvoorbeeld.
Heb allebei en wil geen van beide missen.
Bedankt voor de snelle reacties! Beetje verdeelde meningen. Mamal en Heleen: waarom zouden jullie de iPad niet meer willen missen? Een iBook heb ik ook en die kan ik inderdaad niet meer missen, maar da's gewoon omdat het mijn enige laptop is. Ik weet nu niet of ik hem zoveel handiger vind dan pakweg een andere laptop.

Blackberry op het werk vragen is geen optie. Wij zijn een bedrijf dat zweert bij Apple (vandaar ook de iBook)
Ik vind dat de ipad geen meerwaarde heeft. Thuis pak ik liever mijn laptop en onderweg is een iphone handiger even uit je zak te pakken. Tis wel een erg leuk speeltje hoor een i-pad, dus als je geen beter doel hebt om je geld aan uit te geven zou ik het wel kopen . Maar je kan hetzelfde op je iphone!
quote:mamal schreef op 23 december 2011 @ 21:33:

Heb allebei en wil geen van beide missen.

Hier hetzelfde, ik vind de ipad echt ideaal om relaxed mee op de bank te zitten. Beetje forummen, filmpje kijken, uitzending gemist, gamen. Ff snel mail kijken, iets op zoeken,lezen.

De kinderen zijn er ook niet bij weg te slaan.

Ik pak de ipad snel voor alles waar ik eerst m'n pc voor op moest starten. Op de Ipad2 heb je wel facetime. Videobellen .

De Iphone gebruik ik meer om te bellen,onderweg even iets opzoeken, google maps, even facebook kijken.

Als je daar teveel mee doet loopt de batterij zo snel leeg wat niet handig is omdat je toch bereikbaar wil zijn.
quote:kissa schreef op vrijdag 23 december 2011 21:41 Ik vind dat de ipad geen meerwaarde heeft. Thuis pak ik liever mijn laptop en onderweg is een iphone handiger even uit je zak te pakken. Tis wel een erg leuk speeltje hoor een i-pad, dus als je geen beter doel hebt om je geld aan uit te geven zou ik het wel kopen . Maar je kan hetzelfde op je iphone!Dit vind ik dus ook
quote:cheerlesscard schreef op 23 december 2011 @ 21:45:

[...]

Beetje forummen, filmpje kijken, uitzending gemist, gamen. Ff snel mail kijken, iets op zoeken,lezen..Voor deze dingen gebruik ik altijd gewoon mijn laptop, die hoef ik niet de hele tijd vast te houden/hoef ik niet naar beneden te kijken en typt iets fijner ;).
Wij hebben een i pad gekregen en moet zeggen zou hem zelf nooit gekocht hebben, maar nu als hij stuk gaat ren ik naar de eerste de beste winkel om hem te vervangen. Heerlijk om mee op de bank te hangen, mee te nemen naar bed etc etc
Ik zou beide ook niet willen missen waarom niet? Iphone is makkelijk voor kleine stukjes onderweg en natuurlijk om gewoon te bellen. Ipad is ideaal als je op vakantie gaat ivm boeken en films die je erop kan zetten. Tevens pak ik sneller de ipad dan mijn laptop. Sommige kunnen niet goed typenmet de ipad, ik typ echt alles ermee. Ook gaat de batterij van de ipad veeel langer mee, dus als je bv op vakantie gaat en je zou alleen een iphone hebben en een spelletje spelen dan is je iphone zo leeg. Als je de ipad mee hebt, kun je er veel langer plezier van hebben. Dus ik zou zeker voor alle ei gaan!
Ik gebruik de i phone voornamelijk onderweg en om te bellen en sms-en en de kinderen spelen er ook veel mee.

De i pad gebruik ik als speelgoed voor de kinderen, leesboek, tv, tijdschrift, uitzending gemist, vivaforum, mail, facebook enz....

Maar ook heel veel voor het voorbereiden van vergaderingen geen mappen vol met documenten enz.

De laptop gebruik ik nog maar zelden. Alleen voor het typen van grote documenten enz.
Ik heb allebei niet, maar als ik mocht kiezen zou ik voor de iPad gaan ivm de grootte.
quote:kissa schreef op 23 december 2011 @ 21:41:

Ik vind dat de ipad geen meerwaarde heeft. Thuis pak ik liever mijn laptop en onderweg is een iphone handiger even uit je zak te pakken. Tis wel een erg leuk speeltje hoor een i-pad, dus als je geen beter doel hebt om je geld aan uit te geven zou ik het wel kopen . Maar je kan hetzelfde op je iphone!Ja dat lijkt mij ook. Ik voel mijn geld branden in mijn zak maar weet niet echt wat ik ermee moet. Een laptop zet je op een bijzettafeltje en dan heb je je schoot vrij voor andere dingen maar een iPad moet je op je schoot houden om te lezen en te typen.
it's a big club and you ain't in it
.
Op mijn werk zit ik ook aan een apple, maar ik begrijp die hype nooit zo over dit merk. Geef mij maar een veel goedkoper merk, kan ik ook mee internetten, apps downloaden en spelletjes spelen. Van het geld wat overblijft koop ik er een extra voor m'n man.

Even ontopic: zou wel een tablet aanschaffen want is echt ideaal qua grootte, makkelijker voor je ogen ook.
Ik heb allebei en ik wil zeallebei niet missen. . Ik dacht dat een iPad geen aanvulling zou zijn, omdat ik al een iPhone heb, maar dus wel.
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
Geen van beide.

Ik heb een laptop voor internet en administratie en een telefoon om mee te bellen, werkt prima. Toen mij dochter mijn nokia in de appelsap kwakte was ik klaar met fancy foontjes. Heb nu zo'n samsung waar een tractor over heen kan rijden en die je in de wc kan gooien zonder dat hij stuk gaat, dat is pas handig...
Een iPad pak je lekker op schoot op de bank en met mijn iPhone doe ik ook alles, maar moet zeggen ben wel een apple fanaat!
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven