Wet van wuiles??

07-12-2010 01:31 29 berichten
Hoi mensen,

Ik ben vrij nieuw op dit forum en ik zie bij veel onderwerpen 'de wet van wuiles' staan.

Wat is dit??

Is dit algemeen bekend of heb ik onder een steen geleefd?
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor, was een forumster hier die stelde; hoe langer de openingspost hoe korter de relatie zou duren.

Nou hopen dat ik het goed vertaald heb. Er is een forumster die het ook als motto heeft. Anders even hier rechts bij google kijken, er is hier laatst ook al een topic over geweest.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
De wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ohhh ok haha

Ik had al op Google gekeken, maar kwam dus weer op het Viva forum uit, daar kon ik het ook niet vinden, maar dank je voor de opheldering!
Wat hierboven al is gezegd......dus als je een probleem hebt, hou het kort.

Er zit wel zeker een kern van waarheid in, maar de uitzondering bevestigt de regel.
quote:Vl43inder schreef op 07 december 2010 @ 01:41:

Wat hierboven al is gezegd......dus als je een probleem hebt, hou het kort.

Er zit wel zeker een kern van waarheid in, maar de uitzondering bevestigt de regel.Als je dan toch een lange intro nodig hebt, gebruik dan iig wel enter, spatie, komma en punt.
Ik zie het ook voornamelijk als, als je zoveel stof nodig hebt om de zovele problemen te beschrijven, heeft je relatie weinig kans van slagen meer...
quote:Mylene_Valerie schreef op 07 december 2010 @ 01:35:

Nee hoor, was een forumster hier die stelde; hoe langer de openingspost hoe korter de relatie zou duren.

Nou hopen dat ik het goed vertaald heb. Er is een forumster die het ook als motto heeft. Anders even hier rechts bij google kijken, er is hier laatst ook al een topic over geweest.

U riep?

Maar MV, keurige beschrijving van de WvW
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Goedemorgen Summie.
En als ik nou een meterslange OP schrijf over hoe geweldig mijn relatie is en hoe gek we op elkaar zijn... gaat de wet van Wuiles dan ook op?

Echt... ik heb gisterenavond wakker gelegen over deze vraag en ik ben blij dat ik hem hier kan stellen.
quote:Krant schreef op 07 december 2010 @ 09:59:

En als ik nou een meterslange OP schrijf over hoe geweldig mijn relatie is en hoe gek we op elkaar zijn... gaat de wet van Wuiles dan ook op?

Echt... ik heb gisterenavond wakker gelegen over deze vraag en ik ben blij dat ik hem hier kan stellen.Heb je geen betere onderwerpen om 's nachts wakker van te liggen?
quote:Guinevieve schreef op 07 december 2010 @ 10:04:

[...]

Heb je geen betere onderwerpen om 's nachts wakker van te liggen?Legio. Maar die verdring ik zo goed mogelijk door aan onbenullige dingen te denken.
quote:Krant schreef op 07 december 2010 @ 09:59:

Echt... ik heb gisterenavond wakker gelegen over deze vraag en ik ben blij dat ik hem hier kan stellen.

Dan worden de reacties weer korter. Hoe gelukkiger de relatie, hoe korter het commentaar op het forum.

weer wat geleerd...
maar wie was die Wuilis dan? Van hem/haar is die stelling blijkbaar.
quote:huismuts schreef op 24 december 2011 @ 00:11:

maar wie was die Wuilis dan? Van hem/haar is die stelling blijkbaar.Wuiles was 'n forumster, die haar login aan de wilgen heeft gehangen.
Wuiles, ja, dat was me wat zeg.
sjonge jonge
grappige nickname: wuilis. komt dat nou vandaan?
quote:Nastik schreef op 07 december 2010 @ 10:20:

[...]

Dan worden de reacties weer korter. Hoe gelukkiger de relatie, hoe korter het commentaar op het forum.

kijk de wet van nastik wordt het viva woord 2012 let op mijn woorden!
quote:Summerdance schreef op 07 december 2010 @ 07:54:

[...]

U riep?

Maar MV, keurige beschrijving van de WvW

Ik vroeg het mij ook al af...

(ik dacht dat t wat schunnigs betekende namelijk)
Goh ik voel me ineens een stukje antieker worden hier op het forum. Dat ik kan zeggen dat ik Wuiles nog gekend heb.
Aangezien mijn OP in mijn laatstgeopende topic erg lang was, is dit wel toevallig.
Nou zo kom ik ook nog wel vaker dingen tegen op het forum, dat ik denk...wat bedoelen ze nou, of afkortingen?

OP staat voor openingspost....maar wat is dan TO?

Wat is Loepen?

Wat is een troll?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven