vertrouwen..

24-12-2011 11:23 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een niet al te beste start met mijn huidige vriend ( meningsverschillen mbt de relatie ) gaat het nu eigenlijk heel erg goed! Tot gister.. Misschien slaat het helemaal nergens op van mijn kang en moet ik me niet aanstellen. In mijn vorige relatie ben ik na 4 jaar bedrogen en merk toch wel dat dat aan me knaagt.. Gister zei hij ik ga even met me zusje naar de stad, niks ergs lijky me zo. Maar had net daarvoor gelezen dat zijn Zusje tot 18.00 moest werken. Ik dat gezegd maar ze was al vrij, nou kan ook gewoon. Toen ging zijn ex vriendin die hem zowat stalkt ineens zijn status liken dat hij een lekkere chille dag had gehad. Eerlijk is eerlijk vanaf minuut 1 heb ik t niet op haar. Mijn vriend Zegt ze blijft smsen, dus ik zeg dan sms je vast ook weleens terug? Hij zegt van niet maar dan zou ze toch heus wel stoppen? Nu ben ik dis bang dat hij met haar heeft afgesproken, slaat misschien helemaal nergens op! Maar die gedachte maken me gek!
Waarom hebben jullie eigenlijk een relatie als het vanaf het begin al niet lekker loopt?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik zei dat het begin niet lekker liep en daarna het juist super ging, tot gister. Iedergeval voor hem is er niks aan de hand denk ik maar ik heb dat rot gevoel..
Je vriend is je ex niet. Dat je ex niet eerlijk was wil niet zeggen dat je huidige vriend ook niet eerlijk is. Dat zij zijn status 'liked' wil niet zeggen dat ze met hem de stad in gaat. Als dat allemaal zo stiekem zou plaatsvinden zou ze dat waarschijnlijk ook niet doen. Dus ik denk dat je spoken ziet.
En je wordt verder niet moe van dit soort gedachtes?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Lees even je topics van het afgelopen jaar terug.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Je controleert zijn Facebook! Hij is niet verantwoordelijk voor wat anderen daar op plaatsen. Hij was gewoon met een smoes een kadootje voor je aan het kopen.
quote:Fame schreef op 24 december 2011 @ 11:58:

Lees even je topics van het afgelopen jaar terug.

Inderdaad.

Sinds juli gingen jullie daten en in augustus liep het nog niet goed. Toen in november was het meer mis. Bedoel je daarmee misschien dat het in september en oktober wel aardig ging?
5 maanden een relatie met een slechte start, 3 andere topics en nu dit weer. Wat vind je hier zelf van?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Denk dat de rest van Forummend Nederland het wel weet TO, nu jij nog...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
De relatie begon met meningsverschillen mbt de relatie!

Hilarisch!

Gaat nu echt opstarten om boodschappen voor de kerst te gaan doen!
Ow meid, ik heb je andere topics gelezen.

Laat gaan, laat gaan. Je krijgt echt niet van die jongen wat jij wil in een relatie: hij kiest niet écht voor je, je krijgt te weinig aandacht, hij gaat moeilijk doen als je hem geen geld wil geven. Kom op nou. Beetje meer eigenwaarde!

Begin nou niet een relatie met de eerste jandoedel die er langskomt. Kijk eerst eens even of jullie wel dezelfde ideeën hebben over het leven en over relaties, dan 's kijken of jullie elkaar echt wel leuk vinden en dan 's rustig een relatie opbouwen.

Je bent veel te wanhopig op zoek naar een vriendje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven