Lush!
maandag 19 december 2011 om 17:40
Online in Engeland is het volgens mij op de 25ste meestal al. Je kunt 't vrij snel zien, want als je dan bijv. voor 30 pond besteld staat er een giftbox bij in je winkelmandje.
Online in NL is het ook met kerst geloof ik, volgens mij nl net ietsje later dan in de UK.
En in de winkels denk ik na kerst?
Online in NL is het ook met kerst geloof ik, volgens mij nl net ietsje later dan in de UK.
En in de winkels denk ik na kerst?
maandag 19 december 2011 om 17:42
quote:Janna_ schreef op 25 december 2010 @ 12:39:
Als je nu bij Lush UK koopt, krijg je gratis dingen erbij. 't staat nog niet op de site, maar als je je bestelling in je winkelmandje plaatst, zie je 'free new years gift' erbij staan, eerst 10 pond en als je meer besteld, wordt het 20 pond enz. Oh, op 1e kerstdag om 12.30u zie ik (bij vorig jaar)
Als je nu bij Lush UK koopt, krijg je gratis dingen erbij. 't staat nog niet op de site, maar als je je bestelling in je winkelmandje plaatst, zie je 'free new years gift' erbij staan, eerst 10 pond en als je meer besteld, wordt het 20 pond enz. Oh, op 1e kerstdag om 12.30u zie ik (bij vorig jaar)
zaterdag 24 december 2011 om 13:34
zaterdag 24 december 2011 om 14:03
Ja, als het goed is vanaf morgen. Vorige jaren tenminste. Ben benieuwd. En Engeland is dus vaak net ietsje eerder dan NL, maar ik geloof niet dat het heel veel scheelt in tijd.
Dream Cream is echt zulk fijn spul!
Karma parfum (zo'n solid ding) heb ik ook nog ergens in een tas zitten, zal eens zoeken
Dream Cream is echt zulk fijn spul!
Karma parfum (zo'n solid ding) heb ik ook nog ergens in een tas zitten, zal eens zoeken
zaterdag 24 december 2011 om 20:18
Ooohhh wat een leuk topic dit! Heb ook sinds kort lush ontdekt, toen een kadoopakketje besteld en voor mezelf de rock star zeep. Heerlijk! Hij ligt in de badkamer maar ik ruik hem overal. Als ik op de website zit dan wil ik alles wel kopen. Helaas vind m'n bankrekening dat minder leuk.
Van de week kwam ik ook een andere site tegen thebeautybakery kennen jullie die ook? Heb er wat besteld maar moet nog binnen komen.
Van de week kwam ik ook een andere site tegen thebeautybakery kennen jullie die ook? Heb er wat besteld maar moet nog binnen komen.
donderdag 29 december 2011 om 13:23
Voor alle teleurgestelde lush liefhebbers die ook bodyshopliefhebbers zijn:
Heb een bestelling gedaan bij bodyshop, ze hebben die grote flessen doucheschuim van 750ml (!!)voor maar 5 euro en met de 10% korting van de klantenkaart betaal je maar 4,50 per fles.
Ze hebben nog meer aantrekkelijke kortingen.
En als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief krijg je 20% korting.
Heb een bestelling gedaan bij bodyshop, ze hebben die grote flessen doucheschuim van 750ml (!!)voor maar 5 euro en met de 10% korting van de klantenkaart betaal je maar 4,50 per fles.
Ze hebben nog meer aantrekkelijke kortingen.
En als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief krijg je 20% korting.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.