Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

17-10-2010 22:39 999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vorige topic is vol, dus hier gaan we verder.

Vertel hier wat je van Lush gebruikt en wat je favorieten zijn

Deel 1
Jaaaa! Het is weer bijna kerst; dus; goodiebags bij Lush!

Wie gaat er iets kopen? En wat?!

Ik ga denk ik voor:

-snowfairy douchegel

-dream cream

-lemony flutter

-enchanted eye cream

-sugar scrub misschien
Heb je enig idee wanneer het uitdelen van de goodiebags begint? Is toch altijd na de kerstdagen?
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Online in Engeland is het volgens mij op de 25ste meestal al. Je kunt 't vrij snel zien, want als je dan bijv. voor 30 pond besteld staat er een giftbox bij in je winkelmandje.

Online in NL is het ook met kerst geloof ik, volgens mij nl net ietsje later dan in de UK.

En in de winkels denk ik na kerst?
quote:Janna_ schreef op 25 december 2010 @ 12:39:

Als je nu bij Lush UK koopt, krijg je gratis dingen erbij. 't staat nog niet op de site, maar als je je bestelling in je winkelmandje plaatst, zie je 'free new years gift' erbij staan, eerst 10 pond en als je meer besteld, wordt het 20 pond enz. Oh, op 1e kerstdag om 12.30u zie ik (bij vorig jaar)
da's 2x
Ah dankjewel!
Weet je al wat je zou willen?
Shampooblokken. En weet jij het al?
Ik heb n'n bestelling zitten uitstellen om op die actie te wachten. Vanaf morgen dus?

Ik heb een haarmasker, AOBS, Karma parfum en een nieuwe dreamcream nodig.

Daarnaast wil ik nog een heeeele hoop hebben, even kijken wat er in het budget past.
Ja, als het goed is vanaf morgen. Vorige jaren tenminste. Ben benieuwd. En Engeland is dus vaak net ietsje eerder dan NL, maar ik geloof niet dat het heel veel scheelt in tijd.

Dream Cream is echt zulk fijn spul!

Karma parfum (zo'n solid ding) heb ik ook nog ergens in een tas zitten, zal eens zoeken
Ooohhh wat een leuk topic dit! Heb ook sinds kort lush ontdekt, toen een kadoopakketje besteld en voor mezelf de rock star zeep. Heerlijk! Hij ligt in de badkamer maar ik ruik hem overal. Als ik op de website zit dan wil ik alles wel kopen. Helaas vind m'n bankrekening dat minder leuk.

Van de week kwam ik ook een andere site tegen thebeautybakery kennen jullie die ook? Heb er wat besteld maar moet nog binnen komen.
Wat houden die goodiebags in? Krijg je dan wat extra's bij je bestelling?
Ja, precies.

Je krijgt dan dingen uit de kerstcollectie er gratis bij. 't ligt eraan voor hoeveel je besteld, vanaf een bepaald bedrag krijg je dat.

Misskav, nee, ik ken dat niet...
Ik zit al te kijken of ik nog wat wil, maar ik zie nog geen extraatje in m'n winkelwagentje, jammer, morgen nog maar eens proberen.
Nope, ik nu ook nog niet...
Er zijn op de uk site geen goodiebags maar er is 50% korting op de kerstspullen, alleen is de site nauwelijks te bereiken...
Het idd 50% korting zolang de kerst voorraad er nog is en dat is niet veel.
Ah know`t, tha shunt
Gisteren geprobeerd te bestellen in UK, maar lukte echt niet. Liep elke keer vast. Nu is het wel gelukt.. Hele voorraad bbsen weer besteld!! Heerlijk!
Er is nu korting! Heb net mijn pakketjes besteld, ben erg benieuwd, kan ik weer eens wat nieuws proberen.
Heb uiteindelijk niets besteld, ook geen shampo, zie later wel eens weer.
Ik heb ook niets besteld. Ik wilde goodiebags!
Ik ook!
ik ook, heel de lol is er nu vanaf
Voor alle teleurgestelde lush liefhebbers die ook bodyshopliefhebbers zijn:

Heb een bestelling gedaan bij bodyshop, ze hebben die grote flessen doucheschuim van 750ml (!!)voor maar 5 euro en met de 10% korting van de klantenkaart betaal je maar 4,50 per fles.

Ze hebben nog meer aantrekkelijke kortingen.

En als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief krijg je 20% korting.

Mijn Lush bestelling is onderweg

Bestaat uit een liter Glogg (vriendje is er dol op en mama ook), Snow Fairy, New Years Eve en Buche Noel.

En heb ook nog besteld bij TBS... :$

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven