Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

17-10-2010 22:39 999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vorige topic is vol, dus hier gaan we verder.

Vertel hier wat je van Lush gebruikt en wat je favorieten zijn

Deel 1
Ook besteld bij The Body Shop. Thanks voor de tip!!
Ik heb mijn bestelling binnen! Weer wat nieuwe dingen ontdekt, sommigen heerlijk, anderen minder. Dus misschien binnenkort een paar ruilen of verkopen.
Ook besteld bij The Body Shop! Hoe kan ik dat als groot fan van dit merk hebben gemist - dank voor de tip!!!
Er is hier gewoon een Lush-topic! :D Woei! Ik ben een ramp met al die namen, dus ik kan zo mijn favorieten niet noemen, maar ik ben fan. :D Helaas mag ik eigenlijk geen geld meer uitgeven na de aanschaf van een MacBook... (Ook heel tof, daar niet van. ;))
Zo ik heb aan alles geroken wat ik binnen heb en de lekkerste blijft voor mij de Rockstar en op de tweede plaats Angels delight. Heerlijk vind ik die. Oh en The comforter vind ik ook zalig, alleen hebben we helaas geen bad!

Heb ook mijn bestelling van The beauty bakery binnen, de shampoo bar voor blondjes (super fris) en de Whipped body frosting pink sugar is ook heerlijk.

Ik ben weer even voorzien!
Mijn pakketje is ook onderweg!

Ik heb besteld:

2x Angels on Bare Skin

Dream Cream

Jasmine and Henna Fluff-Eaze

Karma parfum.

Ik was te laat voor de -50% op de engelse site maar er was toch niets dat ik graag wilde hebben. Wel blij dat ik in de UK heb besteld, scheelt toch ruim ¤30.
Mijn lush is binnen. Doos vol bbsen!! Heerlijk in bad zo
Ik ruik weer lekker naar Snow Fairy... <3
Ik had het niet verwacht maar ik ben een beetje aan het afkicken van de Lush!

Ik gebruik nog wat ik heb maar gebruik daarnaast steeds meer andere producten en vervang lang niet meer wat er (bijna) op is. Sinds de goodiebags bij de Vip-avonden zijn verdwenen en de acties enorm zijn teruggelopen is mijn loyaliteit verdwenen. Het zijn prettige producten maar ik vind de prijs behoorlijk hoog.

Ik was van plan wat van mijn vaste producten aan te vullen na de kerst ( zoals Dream cream) in de verwachting er kerstspulletjes bij te krijgen. Hebben ze de actie veranderd naar korting op de kerstspullen. Maar ik wil niet persé kerstspullen, ik wil mijn favorieten en daar wat lekkere spulletjes bij om te proberen. Weer niks gekocht dus

Hebben meer mensen dit of is iedereen nog zwaar verslaafd?
Zwaar verslaafd

Mijn pakje is net binnen gekomen

Lief; ik kreeg een showerjelly als extraatje.

Hoog tijd om even te gaan douchen.
Ik ga binnenkort voor het eerst naar Lush! Iemand tips voor zeep voor een droge gevoelige huid?
Of tips voor een leuk proefpakketje? Ka-Pow leek me wel wat, maar dat is volgens de site 73,95?! Dat ga je toch niet betalen voor een paar monstertjes? Zou het een typefout zijn (t staat namelijk wel onder Cadeautjes onder de 20 euro)?
Oh, ik heb dit topic al heel lang niet gezien!!
quote:Hoenuverder75 schreef op 18 juni 2012 @ 22:04:

Ik ga binnenkort voor het eerst naar Lush! Iemand tips voor zeep voor een droge gevoelige huid?Ik zou een droge gevoelige huid sowieso niet met zeep wassen hoor, die zepen van hun zijn prima, smeuiig, rijk, vettig, en ze zeggen dat ze ook geschikt zijn om te douchen, maar echt, je voelt behoorlijk stroef aan, als je de kraan dicht draait. Neem lekker een echte douche gel (its raining men) of jelly (Sweetie Pie) als je er bent. Zepen zijn lekker voor in de keuken of badkamer, voor je handen, de hele ruimte gaat heerlijk ruiken ook ---> vooral van Godmother, Rock Star en Honey I washed the kids.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik ben ook een beetje aan het afkicken.

De blijvertjes zijn; scrubmaskertje (Love Lettuce, kan niet zonder), Big shampoo (met zeezout en limoen, voor beach effect), Vanillary parfum, en pas ontdekt; Dirty, een stroefmakend volumegevend spulletje voor je haar, grote bos in weinig moeite, ideaal.
Mensen met een slap bosje haar, of te weinig volume, onthoud dit; 1. wassen met Big shampoo, 2. stylen met Dirty. Echt, je krijgt het niet meer plat al had je het graag.
Ik lees mee hier. Heb recent mijn eerste Lushprodukt aangeschaft. De Tiny Hands-handcreme, waar ik enthousiast over ben.
quote:very__cherry schreef op 10 juli 2012 @ 23:31:

en pas ontdekt; Dirty, een stroefmakend volumegevend spulletje voor je haar, grote bos in weinig moeite, ideaal.Dat klinkt precies wat ik zoek! *trekt een sprintje naar de Lushsite*
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Heb even gekeken maar maakt het je haar niet slap door de cacaoboter en de olie?
Jas,

Dat wilde ik ook net vragen.

En ook of je het als stylingprodukt vóór het fóhnen kunt gebruiken. Het staat nl. op de site als gel/moulding gumachtig produktt.
Ik ben trouwens nog steeds fan van Buffy dat is bij mij een blijver.
VC de R&B maakte mijn haar te slap dus weet niet of de Dirty daarmee te vergelijken is?
quote:jas schreef op 11 juli 2012 @ 11:21:

VC de R&B maakte mijn haar te slap dus weet niet of de Dirty daarmee te vergelijken is?Nee, is heel ander spul! R&B is boter-achtig, Dirty is stroef, beach achtig. Snappie?
quote:amarna schreef op 11 juli 2012 @ 11:16:

Jas,

Dat wilde ik ook net vragen.

En ook of je het als stylingprodukt vóór het fóhnen kunt gebruiken. Het staat nl. op de site als gel/moulding gumachtig produktt.Ik heb krullen, dus zou het ook in nat haar, voor het fohnen kunnen kneden. Maar als je steil haar hebt en met borstels, kammen, etc aan de slag gaat zou ik het niet doen. Meer als finishing touch bij de haar-inzet.
quote:very__cherry schreef op 10 juli 2012 @ 23:32:

Mensen met een slap bosje haar, of te weinig volume, onthoud dit; 1. wassen met Big shampoo, 2. stylen met Dirty. Echt, je krijgt het niet meer plat al had je het graag.Helaas maakt Big mijn haar enorm vettig, dus gebruik ik jumping juniper of I love Juicy, maar verder met je eens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven