Wat bezielt mannen.
vrijdag 23 december 2011 om 10:06
Gisteren toen ik de brievenbus leegde, was er een envelop zonder aanhef. Zo te zien was het een kerstkaart, dus ik opende de envelop en er stond; Ik hou van je....S.
Nu weet ik niet wie S is en ik was geïrriteerd, maar het zette me aan het denken over de ervaringen die ik dit jaar had met mannen.
Buurman nodigt me uit voor een wijntje omdat zijn vrouw op vakantie is, nu ken ik de buurman al meer dan 20 jaar en ik weet dat hij moeite heeft met alleen zijn. Zegt buurman tijdens een gesprekje; 'Zal ik jou eens verwennen en je een orgasme geven'? Ik heb zo snel mogelijk een eind aan de visite gemaakt en weggegaan. Bovendien buurman is al bijna 80.
Krijg ik in juni een verhuis bericht van een ex, die gescheiden was en weer verhuisde naar deze plaats. Nadat ik duidelijk had gemaakt dat ik het vervelend vond, maar dat ik dus ex bleef, toch proberen om mij het bed in te krijgen. Exit..ex
Behalve dat ik nog in de supermarkt een aanbieding kreeg van een getrouwde man, dat ik ook afwees.
Voor alle duidelijkheid, ik ben geen flirt, loop altijd in een spijkerbroek met doc martens en een shirt of een trui.
Maar wat is dat mannen denken de arrogantie te hebben, om zulke voorstellen te doen en er van uit te gaan dat je gelijk er op ingaat. Werkelijk ik snap het niet.
Nu weet ik niet wie S is en ik was geïrriteerd, maar het zette me aan het denken over de ervaringen die ik dit jaar had met mannen.
Buurman nodigt me uit voor een wijntje omdat zijn vrouw op vakantie is, nu ken ik de buurman al meer dan 20 jaar en ik weet dat hij moeite heeft met alleen zijn. Zegt buurman tijdens een gesprekje; 'Zal ik jou eens verwennen en je een orgasme geven'? Ik heb zo snel mogelijk een eind aan de visite gemaakt en weggegaan. Bovendien buurman is al bijna 80.
Krijg ik in juni een verhuis bericht van een ex, die gescheiden was en weer verhuisde naar deze plaats. Nadat ik duidelijk had gemaakt dat ik het vervelend vond, maar dat ik dus ex bleef, toch proberen om mij het bed in te krijgen. Exit..ex
Behalve dat ik nog in de supermarkt een aanbieding kreeg van een getrouwde man, dat ik ook afwees.
Voor alle duidelijkheid, ik ben geen flirt, loop altijd in een spijkerbroek met doc martens en een shirt of een trui.
Maar wat is dat mannen denken de arrogantie te hebben, om zulke voorstellen te doen en er van uit te gaan dat je gelijk er op ingaat. Werkelijk ik snap het niet.
zaterdag 24 december 2011 om 09:36
quote:Donkeyshot schreef op 24 december 2011 @ 09:17:
[...]
Voor sommige 80-jarigen staan de vrouwen nochtans in de rij.
Als ze Hugh Hefner heten, bijvoorbeeld.
haha, maar niet om z'n sexy looks. Eerder om zijn connecties en sexy portemonnee
Misschien is Zweden wel een mooi land voor TO.
Daar is de wetgeving intussen zó vrouwvriendelijk dat een vrouw zelfs nà de daad kan aangeven dat ze geen sex wil. De man is dan met terugwerkende kracht aangewezen als verkrachter. Vraag maar aan Julian Assange.
dat is weer een ander uiterste
Gevolg: Zweedse mannen (toch al niet de meest vurige minnaars) durven niet veel meer en laten vrouwen maar liever met rust. Het paradijs voor vrouwen bestaat dus.
En vervolgens gaan die door mannen met rust gelaten Zweedse vrouwen massaal naar Turkije omdat ze toch eigenlijk wel graag eens met echte mannen willen rollebollen. Nergens zie je zoveel blonde langbenige Scandinavische beauties als in de Turkse badplaatsen.
En ze laten zich maar wàt graag versieren door die Turkse macho's.
[...]
Voor sommige 80-jarigen staan de vrouwen nochtans in de rij.
Als ze Hugh Hefner heten, bijvoorbeeld.
haha, maar niet om z'n sexy looks. Eerder om zijn connecties en sexy portemonnee
Misschien is Zweden wel een mooi land voor TO.
Daar is de wetgeving intussen zó vrouwvriendelijk dat een vrouw zelfs nà de daad kan aangeven dat ze geen sex wil. De man is dan met terugwerkende kracht aangewezen als verkrachter. Vraag maar aan Julian Assange.
dat is weer een ander uiterste
Gevolg: Zweedse mannen (toch al niet de meest vurige minnaars) durven niet veel meer en laten vrouwen maar liever met rust. Het paradijs voor vrouwen bestaat dus.
En vervolgens gaan die door mannen met rust gelaten Zweedse vrouwen massaal naar Turkije omdat ze toch eigenlijk wel graag eens met echte mannen willen rollebollen. Nergens zie je zoveel blonde langbenige Scandinavische beauties als in de Turkse badplaatsen.
En ze laten zich maar wàt graag versieren door die Turkse macho's.
zaterdag 24 december 2011 om 09:41
quote:lavan568 schreef op 24 december 2011 @ 09:31:quote:In New York zei een Amerikaanse vrouw tegen me dat ze Nederlandse mannen knap (handsome) vindt. Tegen haar zei ik dat we (mijn vader en ik) uit Nederland kwamen. Was dat niet een stille hint naar jou toe, dat ze jou leuk vond?Het zou kunnen, maar het was lastig. Ik was slechts 6 dagen met mijn vader in New York.
World of Warcraft: Legion
zaterdag 24 december 2011 om 10:22
quote:Demissionair schreef op 24 december 2011 @ 09:34:
DS, je hebt het over een zeer klein groepje mannen en een ietwat groter groepje vrouwen. Laat ik zeggen 0,09%? De meeste vrouwen zijn gewoon normaal. We zijn geen Kardashians (of hoe je het ook schrijft).
De zaak Julian Assange is een andere discussie. Meer politiek, schat ik zo in.
Natuurlijk is de zaak Assange politiek, maar er wordt wel gebruik gemaakt van de extreem feministische Zweedse wetgeving.
En die wetgeving is een uiting van het vergaand indammen van mannelijk gedrag. En gevolg daarvan is dat Zweedse mannen door Zweedse vrouwen worden bestempeld tot saaie mietjes die niet kunnen of durven flirten. En gevolg daarvan is dat Zweedse vrouwen o.a. in Turkije op zoek gaan naar mannen die nog wel man durven te zijn.
Ik ben oprecht blij dat ik geen Zweed ben. Zweedse mannen kunnen het nooit meer goed doen.
DS, je hebt het over een zeer klein groepje mannen en een ietwat groter groepje vrouwen. Laat ik zeggen 0,09%? De meeste vrouwen zijn gewoon normaal. We zijn geen Kardashians (of hoe je het ook schrijft).
De zaak Julian Assange is een andere discussie. Meer politiek, schat ik zo in.
Natuurlijk is de zaak Assange politiek, maar er wordt wel gebruik gemaakt van de extreem feministische Zweedse wetgeving.
En die wetgeving is een uiting van het vergaand indammen van mannelijk gedrag. En gevolg daarvan is dat Zweedse mannen door Zweedse vrouwen worden bestempeld tot saaie mietjes die niet kunnen of durven flirten. En gevolg daarvan is dat Zweedse vrouwen o.a. in Turkije op zoek gaan naar mannen die nog wel man durven te zijn.
Ik ben oprecht blij dat ik geen Zweed ben. Zweedse mannen kunnen het nooit meer goed doen.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
zaterdag 24 december 2011 om 10:52
Ik heb er ook weleens '' last '' van.
Last is eigenlijk een groot woord.
Ik bedank de mannen vriendelijk voor het compliment en schenk er verder geen aandacht aan.
Nu heb ik laatst wel een erg raar voorstel gehad van een iets oudere man die ik af en toe help met het huishouden.
Hij wilde mij flink betalen als hij zich mocht aftrekken terwijl ik keek.
Hij wilde dan een klein beetje friemelen aan me, maar voor de rest zou ik niks hoeven doen.
Dit wilde hij dan graag op regelmatige basis.
Ik zou er elke keer flink wat geld aan over houden en hij een bevredigend gevoel.
Je snapt natuurlijk wel dat ik hem nu niet meer kom helpen met het huishouden.
Ik voelde mij erg ongemakkelijk en dat gevoel kan ik niet zomaar loslaten.
Last is eigenlijk een groot woord.
Ik bedank de mannen vriendelijk voor het compliment en schenk er verder geen aandacht aan.
Nu heb ik laatst wel een erg raar voorstel gehad van een iets oudere man die ik af en toe help met het huishouden.
Hij wilde mij flink betalen als hij zich mocht aftrekken terwijl ik keek.
Hij wilde dan een klein beetje friemelen aan me, maar voor de rest zou ik niks hoeven doen.
Dit wilde hij dan graag op regelmatige basis.
Ik zou er elke keer flink wat geld aan over houden en hij een bevredigend gevoel.
Je snapt natuurlijk wel dat ik hem nu niet meer kom helpen met het huishouden.
Ik voelde mij erg ongemakkelijk en dat gevoel kan ik niet zomaar loslaten.
zaterdag 24 december 2011 om 12:03
Vrouwen zijn toch geen haar beter? Mijn man heeft ook al een paar keer kaartjes gekregen met kleffe teksten van andere dames (meestal op kantoor). Mensen zitten gewoon zo in elkaar, daar moet je niet zo zuur over doen. Zo lang ze niet doorzetten als jij "nee" zegt is er toch niets aan de hand?
Opinions are like assholes. Everybody has one.
zaterdag 24 december 2011 om 12:17
quote:Daisy376 schreef op 24 december 2011 @ 10:38:
Wonende in dat Turkse land, tussen die grote Turkse ego's zijn die scandinavische mannen wel een lust voor het oog
Scandinavische vrouwen zijn ook best de moeite waard hoor.
Veel lange blonde haren, lange benen en minirokjes.
Dat vinden de Turkse kerels helemaal niet vervelend
(hun eigen vrouwen en dochters houden ze uiteraard thuis, dat spreekt vanzelf)
Wonende in dat Turkse land, tussen die grote Turkse ego's zijn die scandinavische mannen wel een lust voor het oog
Scandinavische vrouwen zijn ook best de moeite waard hoor.
Veel lange blonde haren, lange benen en minirokjes.
Dat vinden de Turkse kerels helemaal niet vervelend
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
zaterdag 24 december 2011 om 12:39
Ik ervaar het als een belediging als een man niet eens de moeite neemt om te kijken of we het buiten de slaapkamer leuk kunnen hebben samen (Hapje? Drankje? Of op zijn minst eerst een gesprek van meer dan 2 minuten!) en dan al voorstelt om seks te hebben. Hoe makkelijk denkt zo'n man dan dat ik ben? Of wordt er zo ver überhaupt niet nagedacht? (Ja ik weet het, dit is een retorische vraag ) Ik kan me niet voorstellen dat deze benadering bij andere vrouwen wel werkt.
zaterdag 24 december 2011 om 16:44
Vrouwen zijn inderdaad geen haar beter. Ik heb ook al een stuk of 10 keer briefjes in mijn brievenbus gevonden, op twee verschillende woonadressen van onbekende dames die mij leuk vinden en vragen of ik met ze een date wil. Soms een 06 nummer erbij, soms een email adres en soms een plek en een tijd, of ik daar wilde verschijnen. Ook van onbekende dames emails.
In eerste instantie dacht ik dat mijn vriendin of een vriendin van haar zat te fucken. Voor de nieuwsgierigheid eens wezen kijken op een plek en een tijd. Daar stond iemand met een bekend gezicht. Maar door gereden
Ik heb ook meegemaakt dat voor mij onbekende dames (die ik kon van het werk, maar waar ik nooit een woord mee heb gesproken) familieleden gingen bellen die wel in het telefoonboek stonden met de vraag of er daar woonde en zo niet of ze mijn nummer wilde hebben of briefjes die naar mijn broer werden gestuurd omdat die dezelfde voorletter heeft. Zo heb ik nog heel meer dingen te horen gekregen, varieert van een thuiszorgmedewerkster bij mijn ouders tot een dame in een tankstation en een vrouwelijke manager op mijn werk. Als ik dan vraag waarom, krijg je gewoon te horen, je bent een lekker ding Die gaan dus ook af op de verpakking en niet op de inhoud.
Echt waar, vrouwen zijn geen haar beter. Misschien komt het andersom vaker voor. Daar heb ik geen ervaring mee.
In eerste instantie dacht ik dat mijn vriendin of een vriendin van haar zat te fucken. Voor de nieuwsgierigheid eens wezen kijken op een plek en een tijd. Daar stond iemand met een bekend gezicht. Maar door gereden
Ik heb ook meegemaakt dat voor mij onbekende dames (die ik kon van het werk, maar waar ik nooit een woord mee heb gesproken) familieleden gingen bellen die wel in het telefoonboek stonden met de vraag of er daar woonde en zo niet of ze mijn nummer wilde hebben of briefjes die naar mijn broer werden gestuurd omdat die dezelfde voorletter heeft. Zo heb ik nog heel meer dingen te horen gekregen, varieert van een thuiszorgmedewerkster bij mijn ouders tot een dame in een tankstation en een vrouwelijke manager op mijn werk. Als ik dan vraag waarom, krijg je gewoon te horen, je bent een lekker ding Die gaan dus ook af op de verpakking en niet op de inhoud.
Echt waar, vrouwen zijn geen haar beter. Misschien komt het andersom vaker voor. Daar heb ik geen ervaring mee.
zaterdag 24 december 2011 om 17:20
zaterdag 24 december 2011 om 21:53
quote:Donkeyshot schreef op 24 december 2011 @ 12:17:
[...]
Je vergeet de zusjes Donkey
Op het moment dat mannen om mijn telefoonnummer of e-mail adres vragen, vraag ik ze naar het nummer van hun zusje omdat ik een erg leuke broer in de aanbieding heb. Vaak rest ze dan niets anders dan hun excuses aan te bieden: "cok özür dilerim abla"
( het spijt me erg zus )
[...]
Je vergeet de zusjes Donkey
Op het moment dat mannen om mijn telefoonnummer of e-mail adres vragen, vraag ik ze naar het nummer van hun zusje omdat ik een erg leuke broer in de aanbieding heb. Vaak rest ze dan niets anders dan hun excuses aan te bieden: "cok özür dilerim abla"
( het spijt me erg zus )
zondag 25 december 2011 om 01:11
Nou jonge meiden kunnen er ook wat van hoor. Vorige week in een supermarkt werd ik aangesproken door een vakkenvulster van een jaar of 17 of ik nog leuke dingen ging doen vanavond. Anders wist ze wel wat. Ik dacht er zit meer dan 20 jaar tussen !! Even gekletst met haar en aangegeven dat ik een vriendin had, dat was geen probleem zei ze. Toch maar niet op ingegaan.
Gister andere supermarkt, wederom iemand van een jaar of 18 achter de kassa. Ik zou wel in je boodschappen tas mee naar huis willen. Ik denk het lijkt wel of er wat in het water zit
Bij mij reageren vrouwen vanaf 17 tot 60, ik zou haast een broodwinning ervan kunnen maken.
Gister andere supermarkt, wederom iemand van een jaar of 18 achter de kassa. Ik zou wel in je boodschappen tas mee naar huis willen. Ik denk het lijkt wel of er wat in het water zit
Bij mij reageren vrouwen vanaf 17 tot 60, ik zou haast een broodwinning ervan kunnen maken.
zondag 25 december 2011 om 09:48
quote:BWitched schreef op 25 december 2011 @ 00:09:
[...]
Niet alleen dat, ze worden ook steeds jonger.
Ik herken dat, en dan niet enkel in Turkije, maar nu ook hier in Nederland. Jongens van 25 die me wel willen laten zien wat een "oudere man" zogenaamd niet zou kunnen
En dan ook gewoon zeggen: 'wat heb je aan een oude man, de gaan toch eerder dood'.
[...]
Niet alleen dat, ze worden ook steeds jonger.
Ik herken dat, en dan niet enkel in Turkije, maar nu ook hier in Nederland. Jongens van 25 die me wel willen laten zien wat een "oudere man" zogenaamd niet zou kunnen
En dan ook gewoon zeggen: 'wat heb je aan een oude man, de gaan toch eerder dood'.