Bezemtopic nr. 11

04-07-2011 12:52 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.

Hier staat Bezemtopic nr. 10

Sam heeft tot half negen geslapen en lag toen te brabbelen in bed. Nu is hij al in badje geweest en wordt hij zo opgehaald.

Vanavond komen de kinderen eten. Straks op mijn gemak alles klaar zetten. En als Sam weg is even naar Nienke.

Hele fijne kerstdag allemaal.
Mogguh

Pyamakerst is de beste uitvinding sinds jaren

Doe altijd al niets bijzonders (in elk geval sinds ik met ex samen was) maar nu met Wii en computer en een stapel boeken is het helemaal goed, alleen het grote John Lennon/Yoko Ono bed mist nog. Vanmiddag wel wat orde in de keuken maken en als ik er aan toe kom ook nog hier rechts van me, waar de schoolspullen hoog opgestapeld liggen. En daarna gourmet.

Zoeb, heel veel plezier met je hele gezin bij je, en in gedachten een bloem erbij voor Nienke.

Coe, en alle anderen, geniet ook van deze dagen

Gisteren bij de weg onverwacht twee logees gehad, die nu weer naar huis zijn. Op een mopperige buurvrouw na (terecht) was dit goed verlopen.
Iedereen druk aan het kokkerellen zo te zien.

Mijn tafel voor acht is klaar. De kalkoen staat in de oven en de rollades zijn aan het sudderen.

Straks de rest. Nu douchen.
Nee hoor, ik ben niet druk. Na een erg gezellige avond gisteren, is het nu bank-hangmiddag. Lekker gegeten (mijn Goldman had het echt fantastisch gedaan) en er gingen leuke cadeautjes over en weer.

Het was de bedoeling dat we vandaag lekker en makkelijk de kliekjes van gisteren zouden eten, maar tante en oom nodigden ons uit voor gourmet vanavond en dan zeg je ook geen nee .

We hadden gisteren zoveel over dat alle vriezers nu boordevol zitten.

Klinkt lekker Zoeb, rollades en kalkoen.

Overmorgen gaan we met het gezin een midweekje Certerparcs doen. Lekker even lastminute weg .
Wij hebben ook wel een relaxte dag achter de rug..

Vanochtend langs man en kinderen van A,had voor allemaal een kleinigheidje onder de kerstboom.

Daarna langs mijn ouders,waar bijna overdreven aardig tegen ons werd gedaan,voelde wel wat onwennig maar kan het voor de kinderen niet maken om niet te gaan en uiteindelijk ben ik blij dat ik wel gegaan ben..

Toen thuis de boodschappen opgehaald en naar schoonouders,daar gegourmet en kadootjes uitgepakt en nu lekker op de bank

Morgen gaan oudste 2 logeren bij ouders van ex en wij gaan met Uk een rondje vrienden doen,zin in!

Gold,wat lekker zeg,er even tussenuit met het gezin!!
beetje laat.. maar fijne kerst!
Jij ook een fijne kerst Kitty!

Goedemorgen iedereen!

Allemaal lekker aan het kerstontbijt?

Hier was Uk weer benauwd vannacht,dus ik ben weer met hem in de douche gaan zitten om te stomen,nu ligt ie op de bank te slapen.

Ik ga de tafel dekken en ontbijten,veel plezier vandaag!
Wat rot dat Uk weer zo benauwd was Coe. Hij heeft het wel vaak de laatste tijd hé.

Heeft iedereen een beetje kunnen genieten gisteren. Ik wel. Het was erg gezellig en een bende.

Maar het is allemaal al opgeruimd en het afwasmachine staat nog een keer aan. Wat een wonder is want hij deed het niet meer.

Maar ik wilde alles even spoelen gisteravond en had het op een vol programma gezet en toen kwam het er schoon uit.

Ook allemaal een fijne 2e kerstdag.
Fijne tweede kerstdag allemaal!!!
Zaaaaalig kerstfeest allemaal

Wij zijn gisteren naar mijn ouders geweest (en dus vlak bij Zoeb), vandaag hebben we een rustiger programma.

Vanmiddag nog wat rommelen en als Mmetje wakker wordt naar schoonbroer. En weer op tijd naar huis
Uk ligt weer met flinke koorts op de bank,dus ik ga niet borrelen bij vrienden.

Vriend weet het nog niet,wat mij betreft mag hij gewoon gaan,ik vermaak me wel
Komt ook nog even langs om iedereen een fijne tweede kerstdag te wensen en Uk beterschap. 't Arme jong. Is het geen tijd om eens over die benauwdheid te overleggen met zijn kinderarts?

Gisteren een niet al te kerstig incident met Oudste gehad en ik merk dat ik zelf erg kribbig ben nu ik (geweldige planning weer) van medicatie aan het wisselen ben maar vandaag is het wel relaxed. Straks dus aan de gourmet als ik de groenten heb gesneden.
Wat een nare kerst Coe, voor jou en Ukkie. Hoe gaat het met zijn benauwdheid? Dus je hebt nu alle kerstfilms op tv gezien en misschien voor Uk nog wel meer op dvd.

Mamz geen kerstig ding inderdaad wat je mety oudste hebt gehad. De kerstgedachte is dat je het dan weer bij legt. Ik hoop dat dit is gelukt.

Hoe was je gourmet?

MissM, Lekker hè in de motregen. De hele dag gisteren geloof ik. Nu ben ik weinig buiten geweest hoor, maar de honden waren steeds nat. Nou ja het was wel 10 graden.

Alle anderen een goede kerst gehad?
Moggu...

Uk heeft het weer flink te pakken.We puffen en stomen weer flink en ik hoop dat ie snel weer beter is.

Vriend is gister een uurtje bij vrienden geweest en kwam toen thuis met een tas vol eten van de griek.Hij vond het zo sneu dat ik anders alleen zat
*hele lap tekst weg...

Gold,veel plezier met je midweekje weg!

Mamz,lekker gegourmet en weer bijgelegd met oudste?

Ik heb een lijstje voor vandaag:

wassen en vouwen

stofzuigen

wc poetsen

boodschappen
Gold fijne vakantie. Waar ga je heen? Klinkt in ieder geval goed.

Coetje, arme Ukkie dat hij weer zo benauwd is.

Wat lief van vriend dat hij eten voor je meenam en snel weer thuis was.

Ik ben aan het werk en het is best druk.

Ik denk dat het voor het eerst is dat ik geen kilo's ben aangekomen met de kerst.

Damn wat een pijn nu ik die medicijnen aan het afbouwen ben.

Het is in ieder geval goed voor de lijn.
Wat rot Zoeb,dat je zo'n pijn hebt nu je aan het afbouwen bent.

Bah,realiseer me net dat je er al bijna een jaar mee zoet bent.:hug:

Even een vraag,die jij misschien wel weet,vriend heeft de 23e geld overgemaakt,dat moet dan nu toch al binnen zijn bij die mensen?
Te vroeg gepiept,het geld is ondertussen binnen bij ze

De was draait,heb al gestofzuigd en de wc gepoetst.Ondertussen luisteren naar de top 2000.
Ik ga zo even een receptje ophalen, hoest al twee weken de longen uit mijn lijf. Vannacht zo erg dat er iets is stuk gegaan in mijn buik (spiertje?) dus nu ook daar pijn.

Verder geen plannen, alleen wat wasjes doen.

En we gaan deze week de zolderkamer af maken, maandag komen de logeerbedden
Mogguh

Bijleggen tot het volgende probleem, Zoeb. Hij zit overduidelijk niet lekker in zijn vel. Rot dat je zo'n pijn hebt.

Coe, wat ben je al weer lekker bezig. Ik heb wel de afwas gedaan (nog een paar pannen/het gourmetspul weer klaarmaken voor gourmet deel II vanavond).

MissM, beterschap, vooral voor het spiertje. Kan zo'n pijn doen als je wel moet hoesten maar eigenlijk niet wil.

Nog steeds raar in mijn lijf maar ik probeer zoveel mogelijk te voorkomen dat ik kribbig word. Wat best lastig is, de radio op Sky is leuk maar eigenlijk net iets te veel tijdens een kinderruzie.

Zo had ik geen wasmachine, zo heb ik er twee. Straks komt er iemand één (plus een koelkastje) brengen die ik wil opslaan in de schuur. Voor crisismomenten Moet nog wel even de schuur opruimen.
Als vriend het vrijdag inderdaad na 13.00u heeft overgemaakt wordt het niet meer verwerkt als het naar een andere bank gaat Coetje. Dan is het pas na het weekend binnen en nu met kerst dus vandaag pas. Voor 13.00u is het nog dezelfde dag.

Dan weet je dat voor een volgende keer.

Haha Mamz heb je toch opeens een luxe probleem.

MissM pijnlijk lijkt me dat zo'n spiertje. Beterschap. En het hoesten heerst heel erg.
En wat voor een luxe probleem! Een zo goed als gloedjenieuwe Miele. Phieuw, hoe ga ik daar op een nette manier dankjewel voor zeggen..
Moggu...
Vriend en ik hebben elkaar vannacht afgelost om met Uk beneden te zitten/liggen/slapen/wakker zijn.

Vanochtend toch maar naar de huisarts geweest maar veel meer dan weer een ab kuur uitschrijven kan die ook niet doen.En ik wil liever geen ab meer voor Uk,de gaten vallen in zijn tanden,echt niet normaal.

Voor zijn weerstand is het beter dat zijn lichaampje het zelf oplost,maar dat moet dan wel gebeuren natuurlijk.

De koorts is wel iets gezakt gelukkig.

Vandaag dus niet veel plannen,als het lukt wil ik nog wel wat slapen,ben gesloopt

Mamz,een leuke kaart met een lieve tekst,dat je er heel blij mee bent.

MissM,helpt de ab?Hopelijk heb je er al minder last van..

Verder voor iedereen een gewoon omdat het kan!
Ben dr weer, nog helemaal volgegeten van de kerstdagen. Vanaf kerstavond tot en met 2e kerstdag (onder)weg geweest, heel gezellig gehad maar fijn om nu weer thuis te zijn.

Fijn dat julie allemaal een goeie kerst gehad hebben, op wat minpuntjes dan... arme Uk weer ziek, MissM met hoest en verrekte spier en Zoeb met zoveel pijn in die klote-pols.. en Mamz een beetje ruzie met de medicatie.. Ik doe dus ook gewoon even een lekkere groeps

Vandaag een hoop dingen op de planning maar ben echt zoooo gaar, paar dagen vrij en voel nu pas goed hoe moe ik eigenlijk ben. Maar goed, de vaatwasser is uitgeruimd, de wasmachine draait en ik ga zo met een kop koffie aan de studie, geen zin maar t moet gewoon!! Eens kijken of ik mezelf na afloop nog met iets leuks kan belonen

Beterschap voor iedereen die dat nodig heeft.

En.. een fijne dag!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven