vrijgezel forever?!

26-12-2011 13:13 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een goede vriend van ons is 34 jaar en heeft nog altijd geen vriendin. Hij sprak er afgelopen vrijdag openlijk over. Ik suggereerde een datingbureau, maar daar rust toch een beetje taboe op. Hij is zo'n goeie vent en zijn toekomstige vriendin wordt een prinses. Dat weer ik zeker. Hoe komt hij alsnog aan de vrouw van z'n leven?
Iig niet door vrouwen voor hem te gaan zoeken, lees anders eens mee op 'en toch had ik 2011 anders verwacht..' op de pijler relaties
gewoon goed niet zoeken

zodra je gaat zoeken word het niks...

Wil hij zelf zo graag een vriendin?

Er minder mee bezig zijn helpt misschien..
.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Tja, dat kun je niet dwingen of forceren.

Jammer de bammer.
Praat die man niet aan dat ie iets mist zonder relatie. Relaties brengen ook veel shit met zich mee. Laat 'm van z'n leven gaan genieten als vrijgezel, zonder dat ie rekening hoeft te houden met 'n aanhangsel (en schoonfamilie)
quote:elninjoo schreef op 26 december 2011 @ 13:28:

Praat die man niet aan dat ie iets mist zonder relatie. Relaties brengen ook veel shit met zich mee. Laat 'm van z'n leven gaan genieten als vrijgezel, zonder dat ie rekening hoeft te houden met 'n aanhangsel (en schoonfamilie)Nou Nien, jij zou best een heel leuk aanhangsel kunnen zijn hoor
Ieuw, een prinses? Bleeeeh. Is het zo'n watje?

Die moeten vrouwen niet, hoor.

*Is heul benieuwd wat Hima had gepost.*
quote:himalaya schreef op 26 december 2011 @ 13:33:

[...]

Nou Nien, jij zou best een heel leuk aanhangsel kunnen zijn hoor

Welke opmerking had je hiervoor geplaatst?
Ik vind het ook altijd zo irritant als er gesproken wordt over 'NOG geen vriend(in) hebben'

Alsof je leven pas geslaagd is als je geen vrijgezel meer bent..
quote:maryni83 schreef op 26 december 2011 @ 13:35:

Ik vind het ook altijd zo irritant als er gesproken wordt over 'NOG geen vriend(in) hebben'

Alsof je leven pas geslaagd is als je geen vrijgezel meer bent..Pcies, en dan wordt er over zo iemand gesproken also die een dakloze puppy is.
En iedereen wil zich over die puppy ontfermen.. Eten, opvoeding en gedrag, alles gaat door de mallemolen.
Als ik de OP zo lees, denk ik dat het een sul is.
quote:himalaya schreef op 26 december 2011 @ 13:33:

[...]

Nou Nien, jij zou best een heel leuk aanhangsel kunnen zijn hoor Haha! dank voor het compliment
Yep, sulletjes doen het niet goed bij de vrouwen.
quote:Aubrey schreef op 26 december 2011 @ 13:33:

*Is heul benieuwd wat Hima had gepost.*Ik vond het, na het topic wat TO hierna had geopend, niet meer zo nodig om mijn bijdrage te leveren

(maar mocht JIJ nog een leuke buurman/neef/collega hebben, dan mag je best wel een etentje regelen en ons allebei uitnodigen )
quote:elninjoo schreef op 26 december 2011 @ 13:28:

Praat die man niet aan dat ie iets mist zonder relatie. Relaties brengen ook veel shit met zich mee. Laat 'm van z'n leven gaan genieten als vrijgezel, zonder dat ie rekening hoeft te houden met 'n aanhangsel (en schoonfamilie)Leuke kerst gehad?
Misschien mastrubeert hij teveel?
quote:Artpiraat schreef op 26 december 2011 @ 14:06:

Misschien mastrubeert hij teveel?Ja, en dan heeft hij traag zaad en wordt hij gedumpt endezo.
quote:BeautyBeast schreef op 26 december 2011 @ 13:13:

Ik suggereerde een datingbureau, maar daar rust toch een beetje taboe op.

Oh echt?

Volgens mij valt dat best mee hoor.

Ik ken zo al een paar mensen in mijn omgeving die bezig zijn met daten via een bureau. Moet er wel bijzeggen dat ze nog steeds niemand gevonden hebben...
Hima, ik ga het rondvragen.
quote:himalaya schreef op 26 december 2011 @ 14:02:

[...]

Ik vond het, na het topic wat TO hierna had geopend, niet meer zo nodig om mijn bijdrage te leveren

(maar mocht JIJ nog een leuke buurman/neef/collega hebben, dan mag je best wel een etentje regelen en ons allebei uitnodigen )Niet te wanhopig hoor, Himalaya!
Mss moet die vriend eens die geranium weghalen? .

Zonder dollen nu: welke stappen heeft hij tot nu toe zélf ondernomen om bijv. met een vrouw in contact te komen?

Sport hij bijv?

Alsof je leven pas geslaagd is als je geen vrijgezel meer bent..

Inderdaad, en dat terwijl met een relatie de ellende pas begint. Je hoeft alleen maar op dit forum te kijken.

Overigens, worden zijn eventuele kinderen dan ook prinsjes en prinsesjes? :puke:

Alsof je leven pas geslaagd is als je geen vrijgezel meer bent..Nou inderdaad, moet dat ofzo van TO?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven