Knuffels doneren,waar?
dinsdag 27 december 2011 om 13:47
Ik heb de kamer van mijn kleine meid opgeruimd, die gaat van babykamer naar peuter/kleuter kamer.
En ik kwam daarbij heel veel knuffels tegen, wel ander half vuilniszak vol.
Deze stonden te verstoffen op haar kast en in de lade
Weet er iemand een goed doel voor deze knuffels.
Op internet kan ik geen actuele acties vinden
Graag omgeving Den Bosch
Dit is geen oproepje ed.
En ik kwam daarbij heel veel knuffels tegen, wel ander half vuilniszak vol.
Deze stonden te verstoffen op haar kast en in de lade
Weet er iemand een goed doel voor deze knuffels.
Op internet kan ik geen actuele acties vinden
Graag omgeving Den Bosch
Dit is geen oproepje ed.
dinsdag 27 december 2011 om 13:49
Laatst opperde iemand om ze te doneren aan de Spoedeisende Hulp, voor kinderen die daar terecht komen. Maar ik zou ze eerst even bellen of ze dat wel willen (qua hygiëne/opslagruimte).
Anders misschien via bijv. Dorcas.nl naar een gezin in den verre laten brengen?
Anders misschien via bijv. Dorcas.nl naar een gezin in den verre laten brengen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 27 december 2011 om 14:00
quote:Plokkie schreef op 27 december 2011 @ 13:59:
Iemand die huizen gaat bouwen in ontwikkelingslanden en dit mee wil nemen? Zal de wereld niet kosten aan bagagekosten aangezien het niets weegt.Maar vaak mag je maar 2 stuks bagage meenemen, en qua volume tikt het wel aan..
Iemand die huizen gaat bouwen in ontwikkelingslanden en dit mee wil nemen? Zal de wereld niet kosten aan bagagekosten aangezien het niets weegt.Maar vaak mag je maar 2 stuks bagage meenemen, en qua volume tikt het wel aan..
dinsdag 27 december 2011 om 14:27
quote:andersnogiets schreef op 27 december 2011 @ 14:24:
Knuffels kun je toch wassen. Als je ze in de droger stopt zijn ze als nieuw.Maar een ziekenhuis gaat die dingen niet wassen en drogen en luchtdicht verpakken tot er een kind komt wat er eentje wil hebben.
Knuffels kun je toch wassen. Als je ze in de droger stopt zijn ze als nieuw.Maar een ziekenhuis gaat die dingen niet wassen en drogen en luchtdicht verpakken tot er een kind komt wat er eentje wil hebben.
dinsdag 27 december 2011 om 14:39
dinsdag 27 december 2011 om 17:04
dinsdag 27 december 2011 om 19:06
quote:himalaya schreef op 27 december 2011 @ 14:27:
[...]
Maar een ziekenhuis gaat die dingen niet wassen en drogen en luchtdicht verpakken tot er een kind komt wat er eentje wil hebben.Het ziekenhuis waar ik werk doet dit wel, gaat mee naar de wasserij, samen met de kleding van het personeel, handdoeken van de patienten ed.
[...]
Maar een ziekenhuis gaat die dingen niet wassen en drogen en luchtdicht verpakken tot er een kind komt wat er eentje wil hebben.Het ziekenhuis waar ik werk doet dit wel, gaat mee naar de wasserij, samen met de kleding van het personeel, handdoeken van de patienten ed.
woensdag 28 december 2011 om 02:40
quote:thembo schreef op 27 december 2011 @ 19:06:
[...]
Het ziekenhuis waar ik werk doet dit wel, gaat mee naar de wasserij, samen met de kleding van het personeel, handdoeken van de patienten ed.Ziekenhuis waar ik werk wordt dit ook gewoon gedaan hoor. Zijn ze op de SEH erg blij mee. (alleen niet jouw regio, maar de moeite waard om bij jou in de buurt even te bellen, AZC vind ik trouwens ook een heel goede!)
[...]
Het ziekenhuis waar ik werk doet dit wel, gaat mee naar de wasserij, samen met de kleding van het personeel, handdoeken van de patienten ed.Ziekenhuis waar ik werk wordt dit ook gewoon gedaan hoor. Zijn ze op de SEH erg blij mee. (alleen niet jouw regio, maar de moeite waard om bij jou in de buurt even te bellen, AZC vind ik trouwens ook een heel goede!)