nutteloos geouwehoertopic

19-08-2011 21:11 2916 berichten
aangezien het vorige topic is overleden en ik geen puf meer heb

om te reanimeren hierbij een nieuw onzin topic.

heb op dit moment spijtig genoeg niks nutteloos te melden.

ik ga hier dan ook gauw weer weg totdat ik weer nutteloze inspiratie heb

oww iedereen is welkom trouwens.
Alle reacties Link kopieren
O ja, en staat een 't' teveel in mijn vorige post. Nog meer nutteloze info.
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
ja erg he, ik heb sinds gisteravond ook trek in die krengen, wat erg!

aahh nee joh oliebollen zijn niet zo slecht, echter 10 van die dingen zijn uiteraard niet zo goed....

ik spoor ook niet. wil vandaag of morgen ff naar de kapper.

ik heb geen vaste kapper, te wispelturig

echter ik ging tijdje wel naar een paar hier vlakbij.

aangezien ik geen andere weet zou het logisch naar 1 van die te gaan, echter ik zeg tegen mezelf dat dat niet kan want ik sta vast voor lul omdat ik al een tijdje niet was (snappen we het nog)

nou ja ik realiseer me dat dat geen rede is...;-)
Hahaha MP, jouw denkwijzes klinken als die van mij... Ik begrijp je dus volkomen! Maar een goede reden? Neuh, dat is het niet
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
quote:[message=10783801,noline]die drie kerstmalen last had van mijn maag ...

O, nog wat nutteloze info om de dag af te sluiten: wisten jullie dat zowel 'niezen' als 'niesen' de correcte spelling is? Alleen vervoeg je beide opties anders, ivm 't kofschip (of 't fokschaap zoals de mensen boven de rivieren hebben geleerd ).

Zo, weten jullie dat ook weer.

hey! das discriminatie! ik kom uit het westen des lands en heb toch echt 't kofschip geleerd.

ik stem tegen, OBJECTION!
Ik 'object' ook! Kom oorspronkelijk van boven de rivieren en heb ook kofschip geleerd. (theeman is geboren en getogen brabo en heeft klaarblijkelijk allebei geleerd).

Overigens moet ik bekennen: ik lust best 10 oliebollen op een avond. Wel liefst met krenten. Is het dan een krentenbol? Of een oliebol met krenten?
Ik heb koffieschip geleerd. Omdat mijn buitenlandse juf 'kofschip' geen woord vond :-)

Ik geloof dat oliebollen met krenten toch officieel krentenbollen heten. Ik hou enorm van appelflappen. Appelbeignets ook wel, maar appelflappen vind ik lekkerder. 10 op een avond is te veel voor mij, na een stuk of 5 haak ik af.

MP, nog naar de kapper geweest?
heb MEFS nog niet gesproken maar hoorde van mijn niet-nederlandse kapster (meteen een antwoord op jouw vraag isa, ik ga met een nieuw hoofd het nieuwe jaar in. nieuw jaar, nieuw haar )

dat oliebollen idd. erg nederlands zijn en dat zij ze niet te vreten vind hahaha.

hihi ik vind 5 oliebollen nog veel.

heb sinds woensdag al trek in die dingen. ga straks nog een paar halen en dan neem ik er 1.

verdere nutteloze berichten: ik moet nog wat boodschappen halen maar heb helemaal geen zin, wacht ff op phoebsman. niet dat ik dan meer zin heb overigens....

oww en ik moet naar de plee maar ook geen zin.
Liefje riep vanochtend: "Vind je het goed als ik je keukenkastjes anders indeel?" Ik had daar geen bezwaar tegen als ik zelf nog een beetje inspraak hield. Dus nu staat al mijn (en een klein beetje van zijn) troep in de keuken en niet in de kastjes. Liefje is intussen andere dingen aan het doen.

(Mochten jullie het je afvragen: ik had niet een heel duidelijk en doordacht systeem voor mijn troep. Gewoon de kopjes ergens anders dan het eten. Verder maakt het me niet zo veel uit)

Straks stoofpeertjes maken.
ik word gestoord van dat geknal hier.

das morgen om 24u pas leuk, niet eerder

(wel een leuk vooruitzicht dat al dat vuurwerk natuurlijk voor 12 u morgen al opgeknalt is door die stomme irritante kutjochies )

oww heb weer een klein stukje gejogged vandaag.

goed he...

heb ook al een oliebol op en neem er zo nog 1, hihi

Isa: irri he als iemand je systeem niet snapt of het verpest.

ik ben ook iemand met (onmogelijke) systemen, hihi.
Heb vandaag ook de eerste oliebol op. Zonder krenten helaas..... Was wel heel lekker. Theeman heeft gisteren vuurwerk gekocht. Voor teveel geld......

Vind vuurwerk echt verschrikkelijk! Ik kijk wel bij het raam vanwege de kindjes
Even een check: komt die zo geloofwaardig over?

(ik kijk wel achter het raam ivm theedochter en -zoon.....)
Of moet ik toch kiezen voor:

Optie b: ik kan mijn jas nu niet vinden....

Optie c: ik krijg last van mijn ogen van de rook....

Optie d: ik heb zitschoenen aan....
Brrr, hou ook niet van dat geknal. En is hier ook al begonnen. Ik vind siervuurwerk wel heel mooi, maar veel te duur. Koop ik liever een fles goede champagne

Ookeentheeleut: Ik vind a) een heel goede smoes. Maar de andere maken wel duidelijk dat je misschien niet helemaal van vuurwerk houdt.

MP: Goed bezig!
theeleut: ik vind ze allemaal wel leuk, doe maar allemaal.

mijn haar is trouwens wel erg 'blond'.

moet er wel ff aan wennen.

heb morgen nieuwjaarsetentje bij mijn mams, mijn broer komt ook. die lijkt nogal op mijn mams en de kans is vrij groot dat ze allebei gaan gillen dat ze het verschrikkelijk vinden enz. (mijn mams heeft een ouderwetse smaak, ze vindt dat verf maar nep enz. echter dit heeft ze me al 100.000 x duidelijk gemaakt dus dat weet ik nu wel)

hoe kan ik het beste reageren:

a: niet reageren

b: ze verrot schelden

c: een pruik/helm/muts/sjaal op hoofd planten

d: iets anders, geen idee wat, verzinnen jullie maar wat.
heb inmiddels (met gister erbij) al 4 oliebollen op

das voor mijn doen nu al een record......
Even een snel bericht: wij gaan 2012 in met onze zoon in ons midden!! Ben gisteren moeder geworden. Ik voel me super!!! En zoon doet het zo mogelijk nog beter dan moeder
mdf: gefeliciteerd!!!!

goed gedaan!!!

toch wat sneller dan verwacht of niet??

maar ff een nutteloos kraambezoek regelen

(met oliebollen ipv beschuitjes)

is alles verder goed gegaan?? jouw nieuwe jaar begint alvast goed!!
MDF: Gefeliciteerd! Wat geweldig!

Heel veel plezier met jullie kleintje.

Aan jou en aan alle andere meiden hier: Een heel goed 2012 gewenst!
Mdf: wat een geweldig nieuws! Heel veel geluk voor jullie en heerlijk genieten.

En voor iedereen: gelukkig nieuwjaar!

(heb oliebollen niet geteld, maar het waren kleintjes)

(theedochter wilde vuurwerk buiten kijken, daar gingen mijn smoesjes!)
gelukkig nieuwjaar allemaal.

zwaar katerig voor mij, ik voel me op dit moment

zwaar klote van de bok.

klote van drie bokken is nog beter.

drink van mn leven geen druppel meer...........(als iemand commentaar levert ga ik met oliebollen smijten.

beter dan opeten, daar moet ik niet aan denken op dit moment........)

inmiddels nog wat geslapen en voel me een stuk beter dan vanochtend vroeg.

oww ik heb het aan MEFS gevraagd en ze is ook niet erg gek op.

ik daarentegen heb er inmiddels (voordat ik aan de zuip ging, doe nu maar ff voorzichtig met die dingen) een stuk of 6 op

MDF: ik moest je names MEFS van harte feliciteren!! kort nachtje gehad trouwens?
MDF, super gefeliciteerd met Minifrisje! Ennuh, ik ben altijd in voor bevallingsverhalen !

En iedereen natuurlijk een heel gelukkig nieuwjaar gewenst!

MP voelde jij je nu na één bok al klote? Of was het een anderhalve literfles ?

Ben wel lekker aan de wijn gegaan gisteravond, maar niet zo erg dat ik me brak voel nu. Voel me eerder brak omdat zoonlief alweer gezellig lag te kletsen om half acht. Dochterlief niet, die was vannacht wakker geworden van het vuurwerk, en heeft met slaapzak en al lekker buiten mee staan genieten. En kon dus niet wakker worden vanochtend... Zooooo schattig om dan te zien hoe ze uiteindelijk wel wakker wordt! Echt zo van: Neeeeeeeeeeeee!!!! Het IS NOG GEEN ochtend!!!!

Gelukkig is ze zodra ze haar boterhammetje ziet weer helemaal happy.

O ja, en dus ècht geen oliebol meer gehad hè, sinds kerst...
Goedemorgen!

Liefje en ik hebben samen een fles champagne op. En geen kater, hoera!

Ik vond het vuurwerk verschrikkelijk. Ik denk dat ik oud aan het worden ben, maar dat geknal hoeft allemaal niet zo van mij. Ik wilde nog even de buren gelukkig nieuwjaar wensen. Maar ik zag een rotje vallen in de zakken vuurwerk die ze nog moesten afsteken. En toen had ik het wel gehad met dronken mensen en vuurwerk.

Nu een kopje thee en bedenken waarmee ik ga ontbijten.

3 oliebollen!
soezie: ja zoiets

ik drink meestal vrij weinig, maar vond dat het met oud en

nieuw wel kon.

daar was mijn maag het niet mee eens...

hou op over oliebolllen zeg... het gaat wel weer maar

aan een oliebol moet ik nog niet denken...
Oliebol, oliebol, oliebol... En lekkere vette friet met mayo!!!

Even MP pesten ! Ik ben wel gemener geworden hoor, in 2012...
mmm die friet vind ik niet eens zo'n gek idee,

heb ik eigenlijk best trek in

voel me nog beetje sloom maar verder gaat het wel...

echter qua alcoholische consumpties is het voorlopig

wel weer genoeg geweest.....

jullie al fris en fruitig aangekleed? ik ben bezig,

net ff in bad geweest.

ga me zo klaarmaken voor het traditionele nieuwjaarsetentje bij mijn moeder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven