nutteloos geouwehoertopic
vrijdag 19 augustus 2011 om 21:11
zaterdag 7 januari 2012 om 18:49
mDF, wat fijn dat het zo makkelijk gegaan is! Lekker genieten daar! Kraamhulp is zeker weg inmiddels?
Ik moet/mag ook weer naar de kapper. Heb nu meestal twee kleuren folies, maar man o man, wat duurt dat lang bij de kapper! Wil eigenlijk eens kijken naar een spoeling, maar vind het heeeeeeeeeel eng.
Daarom graag hier een mini-poll: moet ik weer folies nemen of een keer een spoeling?
Ik moet/mag ook weer naar de kapper. Heb nu meestal twee kleuren folies, maar man o man, wat duurt dat lang bij de kapper! Wil eigenlijk eens kijken naar een spoeling, maar vind het heeeeeeeeeel eng.
Daarom graag hier een mini-poll: moet ik weer folies nemen of een keer een spoeling?
maandag 9 januari 2012 om 10:31
net weer een flink halfuur gejogged.
ging lekker!! (alhoewel longetjes wel flink
protesteerden.......)
mijn beentje deed weer niet moeilijk. snap er niks van.
oww mijn vriend en ik zijn zwaar angry birds verslaafd.
erg lollig als het doodstil is, en het enige wat je hoord is die
angry birds geluiden
ging lekker!! (alhoewel longetjes wel flink
protesteerden.......)
mijn beentje deed weer niet moeilijk. snap er niks van.
oww mijn vriend en ik zijn zwaar angry birds verslaafd.
erg lollig als het doodstil is, en het enige wat je hoord is die
angry birds geluiden
maandag 9 januari 2012 om 15:29
Zucht, zoon en dochter zitten elkaar flink in het vaarwater... Dochter terroriseert zoon en zoon laat zich ook wel erg makkelijk terroriseren... Wordt tijd dat ie van zich af leert bijten! Dochter vindt alles vooral erg grappig .
Moet zo gaan werken, normaal ben ik vrij op maandag, maar er is iemand ziek. Helaas voel ik me zelf ook niet echt super... Flink verkouden en zonder otrivin duo wordt de dag helemaal niks. Ach ja, het is maar een uurtje of 2-3, dus hopelijk ben ik om half acht alweer thuis...
Moet zo gaan werken, normaal ben ik vrij op maandag, maar er is iemand ziek. Helaas voel ik me zelf ook niet echt super... Flink verkouden en zonder otrivin duo wordt de dag helemaal niks. Ach ja, het is maar een uurtje of 2-3, dus hopelijk ben ik om half acht alweer thuis...
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
maandag 9 januari 2012 om 19:07
Mijn vriend heeft alle (gratis) levels uitgespeeld op Google Chrome (geen Aifoon in huis). Ik ben een stuk onhandiger en geef het dus sneller op. Ik vind de geluidjes geweldig en vooral het fanatisme van mijn liefje.
Theeleut, heb je al wat besloten?
Ik kan trouwens genieten van de beelden van de Dakar-beelden. Ik heb geen idee waar het over gaat of wie er wint, maar ik vind het geweldig om die grote vrachtwagens door het zand te zien rijden. Auto's vind ik dan minder interessant.
Theeleut, heb je al wat besloten?
Ik kan trouwens genieten van de beelden van de Dakar-beelden. Ik heb geen idee waar het over gaat of wie er wint, maar ik vind het geweldig om die grote vrachtwagens door het zand te zien rijden. Auto's vind ik dan minder interessant.
dinsdag 10 januari 2012 om 18:02
Had iemand twijfels over mijn inburgeringsgehalte? http://forum.viva.nl/forum/list_message/10813804 kunnen jullie mijn bijdrage aan de Nederlandse cultuur. Het is niet alleen dat ik oliebollen eet (hoewel, ik er niet gek op ben); ik bak ze en ik heb ze verbeterd. Ik bak design olieballen. Knap wie een oliebol met de vorm van een haan, een koe of een kuikentje kan bakken.
dinsdag 10 januari 2012 om 21:00
Potverdorie..... Nu heb ik zin in een warme oliebol zeg!
*herkauwt haar rijstecracker*
MEFS, complimenten! Je bent duidelijk beter ingeburgerd dan ik. Hoewel ik hier ben geboren en getogen. Ik beken hierbij dat ik nog nooit een oliebol heb gebakken....
Overigens heb ik wel eens op mijn verjaardag 120 haringen staan fileren. Dat voelt dan wel weer heel Hollands.
Soezie, zoon en dochter misschien een swifferpakje maken?
Ben nog niet uit spoeling vs folies. Heb ook nog geen afspraak bij de kapper, dus.....
*herkauwt haar rijstecracker*
MEFS, complimenten! Je bent duidelijk beter ingeburgerd dan ik. Hoewel ik hier ben geboren en getogen. Ik beken hierbij dat ik nog nooit een oliebol heb gebakken....
Overigens heb ik wel eens op mijn verjaardag 120 haringen staan fileren. Dat voelt dan wel weer heel Hollands.
Soezie, zoon en dochter misschien een swifferpakje maken?
Ben nog niet uit spoeling vs folies. Heb ook nog geen afspraak bij de kapper, dus.....
woensdag 11 januari 2012 om 11:14
OETL, swifferpakje, das een goed idee! Ik geloof alleen niet dat zij ook onder de banken komen... En of kwijl nu zo goed schoonmaakt...? Maar ik heb vaker dan eens gedacht maar eens wat natte sponzen onder hun knietjes en handjes te binden.
Maar heb man al bijna overtuigd geloof ik...
Maar heb man al bijna overtuigd geloof ik...
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
woensdag 11 januari 2012 om 11:53
quote:Soezie81 schreef op 11 januari 2012 @ 11:14:
OETL, swifferpakje, das een goed idee! Ik geloof alleen niet dat zij ook onder de banken komen... En of kwijl nu zo goed schoonmaakt...? Maar ik heb vaker dan eens gedacht maar eens wat natte sponzen onder hun knietjes en handjes te binden.
Maar heb man al bijna overtuigd geloof ik... Toen ik klein was, had de moeder van een vriendin schoonmaakdoekjes bij de voordeur. Als je binnen kwam, moest je die doeken aan je voeten bevestigen. Ze hadden veel kinderen en ze liepen allemaal op een manier dat de vloer werd gelijk schoongemaakt.
Maar heb man al bijna overtuigd geloof ik... Toen ik klein was, had de moeder van een vriendin schoonmaakdoekjes bij de voordeur. Als je binnen kwam, moest je die doeken aan je voeten bevestigen. Ze hadden veel kinderen en ze liepen allemaal op een manier dat de vloer werd gelijk schoongemaakt.
woensdag 11 januari 2012 om 13:30
MP, ze bestaan al hoor! Nee, niet die swifferpakjes (alhoewel, heb nog niet gegoogled ), maar een afzonderlijke stofzuig- en dweilrobot. En ja, ben echt van plan om ze aan te schaffen...
Er zijn hier meerdere forumsters die of alleen de stofzuigversie, of beide versies hebben, en ik hoor alleen maar enthousiaste verhalen... En ik ben een gadgetfreak, hahahaha!
Er zijn hier meerdere forumsters die of alleen de stofzuigversie, of beide versies hebben, en ik hoor alleen maar enthousiaste verhalen... En ik ben een gadgetfreak, hahahaha!
woensdag 11 januari 2012 om 15:26
Dank voor alle felicitaties!!!
Bevalling was niet pijnloos, vooral dat laatste stukje deed best zeer, maar ik heb ergere pijn gekend (kies trekken zonder verdoving).
Zodra zoon geboren was, had ik ook geen pijn meer. Dat was meteen over. Wel nog wat lichte naweeën gehad tijdens het voeden de eerste dagen, maar dat is niet echt pijn te noemen, meer een soort menstruatie-achtige kramp (het krimpen van de baarmoeder door het zuigen aan de borst, oxytocine die dan vrijkomt).
@ Soezie, voor je swifferpakje, gewoon wat knikkers onder de bank strooien
Bijpassende schoenen zijn er al
Bevalling was niet pijnloos, vooral dat laatste stukje deed best zeer, maar ik heb ergere pijn gekend (kies trekken zonder verdoving).
Zodra zoon geboren was, had ik ook geen pijn meer. Dat was meteen over. Wel nog wat lichte naweeën gehad tijdens het voeden de eerste dagen, maar dat is niet echt pijn te noemen, meer een soort menstruatie-achtige kramp (het krimpen van de baarmoeder door het zuigen aan de borst, oxytocine die dan vrijkomt).
@ Soezie, voor je swifferpakje, gewoon wat knikkers onder de bank strooien
Bijpassende schoenen zijn er al