Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Heb net al met Vleer gemsnt en Vleer richting RPO geduwd (en uit de buurt van 206 gehouden)
Peas on earth!
Vleer is er ook helemaal happy mee hehehe

Vleer had smsje gestuurd naar RPO dat ze aan hem dacht en kreeg smsje terug dat dat best wel beetje wederzijds is ..

NOUWWWWW HELLUPP een MAN VIND ME LEUK !!

*vleer raakt nu al in de stress ;) ) *
quote:Vleermuis28 schreef op 25 februari 2008 @ 21:12:

Vleer had smsje gestuurd naar RPO dat ze aan hem dacht en kreeg smsje terug dat dat best wel beetje wederzijds is ..

*vleer raakt nu al in de stress ;) ) *Euhh...Vleer...'t is toch niet de eerste keer dat een man jou leuk vind???
quote:Vleermuis28 schreef op 25 februari 2008 @ 21:12:

*vleer raakt nu al in de stress ;) ) *LEUK Vleer! LEUK!!! 206 in de prullenbak en RPO bij Vleer op de bank met Karel in de mand
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 25 februari 2008 @ 21:10:

Heb net al met Vleer gemsnt en Vleer richting RPO geduwd (en uit de buurt van 206 gehouden)

Heel goed Prinsesje! Extra support voor Vleer!

Hoe is het eigenlijk met de rest hier? Leaf? Daantjuh? Moeike? Pop?
Hi !! (jaja, ik hou 'm der'in... )
Hehehe...

Prinses heeft een soort gitaar-rsi

Besloot na maaaanden (zo niet jaren) vanavond maar weer eens fors gitaar te studeren (want gefrustreerd dat het niet zo klinkt als vroegâhh), maar Prinses beetje van alles of niets, en nu hele avond gitaar gespeeld en beetje rsi'erige hand

(moet toch echt eens leren niet meteen door te draven en echt alles of niets te doen, maar meer te nuanceren enzovoorts.... )

Wanneer zie je VL weer Sun?

En ja, waar is Moeike gebleven? Misschien op vakantie? Ik zag ergens dat ze een vakantie geboekt had (jaaaaaaaaaa ik wil OOK vakantie! )
Peas on earth!
Maarja... moet natuurlijk hard oefenen, want moet natuurlijk nog eens een serenade onder Xan's raam brengen hè, das pas échte romantiek
Peas on earth!
Peas on earth!
Hoewel... dat horen mannen toch voor vrouwen te doen?!

Dussss Xan... nog even oefenen hoor?! Je mag ook een karaokesetje meenemen hoor en dan gewoon een liedje onder mijn raam zingen (zonder live-gitaar)

Peas on earth!
Anyway.... voor Xan weer boos wordt omdat ik doordraaf, ga ik nog maar even gitaarspelen ofzo
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 25 februari 2008 @ 22:03:

Maarja... moet natuurlijk hard oefenen, want moet natuurlijk nog eens een serenade onder Xan's raam brengen hè, das pas échte romantiek

Goh, wat heeft Xander weer een romantisch Prinsesje aan de haak geslagen. Zwijmelzwijmel. Haha!

Ik zie VL woensdag weer. Kan niet wachten! Heb net wel weer een lief smsje van hem gekregen. Gek eigenlijk dat ik zo kapot ben geweest van Ex en nu ineens toch weer in de wolken kan zijn... Gek he?
En ja hoor....Prinses draait door

ik zeg niks....
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 25 februari 2008 @ 22:05:

Hoewel... dat horen mannen toch voor vrouwen te doen?!

Dussss Xan... nog even oefenen hoor?! Je mag ook een karaokesetje meenemen hoor en dan gewoon een liedje onder mijn raam zingen (zonder live-gitaar)

[afbeelding]
quote:Xander68 schreef op 25 februari 2008 @ 22:10:

ik zeg niks....Is dat irl (dus buiten het topic) ook zo Xan?
quote:Xander68 schreef op 25 februari 2008 @ 22:10:

ik zeg niks....
Peas on earth!
quote:sunshineforever schreef op 25 februari 2008 @ 22:11:

[...]

Is dat irl (dus buiten het topic) ook zo Xan? Neehoor... in 't echt ben ik altijd heel rustig en áltijd serieus, en áltijd kalm en stil en bedeesd enzo...
Peas on earth!
quote:sunshineforever schreef op 25 februari 2008 @ 22:08:

Ik zie VL woensdag weer. Kan niet wachten! Heb net wel weer een lief smsje van hem gekregen. Gek eigenlijk dat ik zo kapot ben geweest van Ex en nu ineens toch weer in de wolken kan zijn... Gek he?

VL kwam gewoon precíés op het juiste moment!

Leuk hoor! Woensdag afspreken!
Peas on earth!
quote:sunshineforever schreef op 25 februari 2008 @ 22:08:

[...]

Goh, wat heeft Xander weer een romantisch Prinsesje aan de haak geslagen. Zwijmelzwijmel. Haha!

Ja, liefde kan een hoop teweeg brengen ! Een wolkje hier...een wolkje daar....waar jij opzit! Leuk...leuk...leuk, en ik gun het je hoor!

Hoop echt voor je dat het een blijvertje is...
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 25 februari 2008 @ 22:14:

[...]

Neehoor... in 't echt ben ik altijd heel rustig en áltijd serieus, en áltijd kalm en stil en bedeesd enzo... Tuuuuuuuuuuuuurlijk! Heel geloofwaardig Prinses!
haha Prinsesje.. je hebt echt humor .. geweldig haha maar we zullen ff leuke dingen verzinnen voor die mannen van ons..

Weet al leuk verjaardagskado voor Xan .. dies bijna jarig en dan bijna bejaard..

Vleer gaat echt die roze rollator bestellen voor Xan
quote:sunshineforever schreef op 25 februari 2008 @ 22:11:

[...]

Is dat irl (dus buiten het topic) ook zo Xan? Valt mee hoor ....maar zo af en toe....zuchhhtt!
quote:Vleermuis28 schreef op 25 februari 2008 @ 22:17:

haha Prinsesje.. je hebt echt humor .. geweldig haha maar we zullen ff leuke dingen verzinnen voor die mannen van ons..

Weet al leuk verjaardagskado voor Xan .. dies bijna jarig en dan bijna bejaard..

Vleer gaat echt die roze rollator bestellen voor XanAls je het maar laat... ouwe demente koe!
Denkt dat Vleer beetje zelfde is als Prinsesje..

Ene moment heeeeel rustig kunnen zijn (meestal als ze slaapt) en soms heeeeeel actief bezig is met van alles en dan lekker doordraaft..

arme Xan heb medelijden met hem haha alhoewel Xan er zelf ook wel wat van kan ..

Joehoeee leuke smsjes van RPO ..

Sun .. gewoon genieten doe ik ook.. Verbaas mij eigenlijk dat ik er heel cool onder ben.. Normaliter doe ik helemaal onzeker en vraag me van alles af.. Nu geen last van.. Ik weet gewoon dat ie me leuk vind.. (tot nu toe dan hehe)
Sjit Vleer... waarom zég je dat nou?! Ik heb die rozerollator al in bestelling voor al s Xan officieel een Ouwe Vent wordt

En tssskkk... nix 'af en toe'.... Xan MINSTENS zo vervelend soms, zo niet nóg vervelender (geef maar toe!) en Prinses alleen maar vervelend als een soort tegenreactie....
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven