Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
quote:mimsey schreef op 25 februari 2008 @ 22:32:

Roze is altijd goed. Roze is altijd welkom.

Maar haar voeten zijn niet zo heel klein hoor, dus het kan zijn dat haar maat die van MK niet zover ontloopt (net als hun beider Kop).

Ze heeft maatje 22.

En springcleening.

Wauw...

Wat ontzettend....Goed!

Zou ik ook eens moeten doen; ik vraag me al de hele avond af wat er hier zo stinkt maar ben te lui om te zoeken.

Is puur eigenbelang hoor, binnekort is hier een 'nearly new sale' en dat is een heel makkelijke manier om van je nog-prima-in-orde-baby-en kindermeuk af te komen. Dat was ik dus even aan het uitzoeken.

MK heeft nu maat 24, bijna 25, dus ook niet zo heel groot. Ik ga even voor je kijken,maar heb alvast wel demeest geweldige regnelaarsjes voor je, met bijbehorende regenjas!

en die

Alle reacties Link kopieren
Die wil ik ook!!!!!!!!!
Ooooooh, ik ken een meisje die daar héél blij van zou worden!!!

Lief van je!!

Wat wilde ik nou toch typen?
Toet, ik heb al gezocht of ze die ook in grote-mensen-maten hebben, maar niet kunnen vinden, helaas...

Mims, het glimt allemaal niet meer zo hard als hier op defoto, maar dat heeft Mops vast niet door...
Mopsey glimt voor 3, komt helemaal goed!!

Zeg, iemand een borrel trouwens, krijg een droge strot van al dat kletsen!
Mmm, geen borrel.

Dan neem ik er gewoon twee, en proost ik met mijzelf.

En dan proost ik op Kjong.

Ik hoop dat ze het goed heeft!

Welterusten, lieverds!
Mag een cola ook of slaap je al? (in twee drie minuten, as if... )
anoniem_19631 wijzigde dit bericht op 26-02-2008 00:12
Reden: ik post te traag...
% gewijzigd
Slaap nog niet, ben wel aan het afsluiten.

Over 6 uur gaat mijn wekker.

Klinkt voor jou vast als een luxe, 6 uur slapen...ik vrees echter nu al voor de in wallen gehulde (werk-) dag van morgen.
Maar natuurlijk mag je een cola, trouwens.

Maar waarom zou je cola drinken als je Qoffie hebt?
Omdat het om dit uur tijd is voor fris in plaats van Qoffie.

Maar ik begrijp dat je binnenkort weer bij me langs komt? (Als het in een thermoskannetje goed zou blijven, zou ik het zó komen brengen natuurlijk!)
Welterusten trouwens. Zes uur is voor mij ook kort hoor. Want ik slaap dan wel onderbroken, na een korte onderbreking pit ik zo weer verder.

Werk-ze morgen!
En Bloes: ik voelde het heus hoor, het zwaaien. Echt heus waar.
Nighty night!
Truste!
MOGGUH!

~zwengelt ook hier het espresso-apparaat aan~

Hihi, ik open mijn werkmail en daarin staat een aankondiging van de directeur dat binnenkort Lilian Nultwee bij ons komt werken. Leuheuk!!!!!

Ik duim ook voor Mops. Maar ik denk dat ik misschien zou voorstellen het wicht zelf te brengen zodat hij niet nog meer smoezen kan verzinnen en als hij dat wel doet, dan maar recht in haar mooie smoeltje. Dát kan Mansey niet, lijkt me. Met zijn "avontuurlijke levensstijl"......

~duikt het kantoortje in met de kantoor-beker in de hand en de muis op de ontbrekende kantoor-muismat (hoe kan dat eigenlijk, Mims??? Waarom heeft Lil wél een muismat en ik nie? ) ~
PARDON? Heeft Lil een werkmuismat? Ik heb niet eens een gewone muismat!

*werd ook helemaal vrolijk van de werkmail dat Lil kwam werken!*
Goedenmorgen

Ah, heerlijk, koffie

Dank!

Ik vind het wel een mooi idee, Mops gewoon bij Mansy op de stoep parkeren, tegen die mooie Mops-ogen kan hij toch niet op?

En dan ga ik nu eens op zoek naar ontbijt ofzo

Toedels
Later is nu
Ja, schande schande, Toet en ik worden achtergesteld! We dienen een klacht in bij de secretaresse!
geweldig, die werkverhalen van jullie!
Hemel, ik word zomaar aangekondigd! Aan Iedereen! En heb weliswaar wel een muismat, maar geen contract nog, dus daarin liggen jullie toch op me voor. Overigens wil ik mat ook wel ruilen voor de laptop hoor, die heb ik ook nog niet *grijns*.

Haai Q . ~zwaait lustig mee~ Hoe is het met je prachtmoqqeltje? Kan ze die roze catsuit al aan, of is die bij Chipita nog? Daar heb ik Dot schier permanent in laten paraderen toen ze die paste, vond ik zo geweldig.

Mims uitgeslapen, soort van? Ik ben ook blij als Dot slaapt als ze ziek is hoor, vind dat niks ontaard. Zieke kindjes zijn gewoon vermoeiend en bewerkelijk, al kunnen ze daar verder zelf niks aan doen.

Dot is van het zingen . Gisteren de hele dag "visje-visje" en dan beweegt ze haar handjes er zo bij. Als jullie me opeens missen, dan ben ik dus echt eens gesmolten tot klein week moederplasje (ugh, dat klinikt veel viezer dan ik het bedoel).

Desalniettemin gaat Dot voor een nacht naar oma komend weekend ("óhma") en gaan GG en ik langdurig uitwaaien op strand. Joepie.
Tsk. Onze secretaresse geeft de klacht door aan degene met bepaald gevogelte op het bureau. (héérlijk bijdehand is die secretaresse! )
quote:lilian02 schreef op 26 februari 2008 @ 09:54:

Dot is van het zingen . Gisteren de hele dag "visje-visje" en dan beweegt ze haar handjes er zo bij. Als jullie me opeens missen, dan ben ik dus echt eens gesmolten tot klein week moederplasje (ugh, dat klinikt veel viezer dan ik het bedoel).Daar hebben ze deze voor uitgevonden bij Viva:
Sinds Bloesem voor die toko werkt, zit ze een stuk vaker in de kroeg..
Mootje is wéér ziek. Zo even naar de dokter. Misschien ook eens bloedonderzoek laten doen, want het gaat echt nergens meer over. Kind is continu moe, bleek, ziek, dan weer 's een dagje koorts, klaagt steeds vaker over pijn in zijn oog/ogen. Ik zeg: bloedprikken en wellicht oogarts. Huisarts zal wel zeggen dat er niets aan de hand is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven