Minnaar deel 15

09-12-2011 10:32 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Goed van je miss25hro! En sterkte met het volhouden.

En philly, goed om van je te horen! Zoenen was naar verwachting?

Hyperion, mooi antwoord op de vraag van Onrustig. Ik heb veel aan je bijdrages hier.

En Zijenhij, dank voor de tip! Over paar weken gaan we op vakantie, ik ga eens zien of ik het tijdens die vakantie eens goed over dit soort dingen kan hebben met mijn nr1
Dank je Vaintje. Ik heb het natuurlijk ook allemaal niet uitgevonden, maar het is toch vaak een zich herhalend verhaal..met vaak alle desastreuze gevolgen van dien.

Het is energieverslindend en roekeloos gedrag ligt op de loer.
zolang je maar eerlijk bent tegen over elkaar is een nummer 1 & 2 hebben iets waar je voor kan kiezen en kan lastig zijn maar ook uitkomst & geluk bieden lijkt mij

Ben je Gewoon aan het vreemdgaan ...dus liegen tegenover je partner is het meeste trieste wat je zo een beetje kan doen

je betrekt iemand bij jou aso manier om met mensen om te gaan

misbruikt zijn vertrouwen ..gebruikt zijn leven om het van jouwe fijner of voor dat soort types draagelijker te maken

dus monogaam of niet gewoon doen wat je fijn vind gaat hier op

lieg je tegenover je partner over vreemdgaan ..dan ben je een zielig en smerig persoon ...

en aan de mensen die dan doen ..kan je zeggen dat je van hem houdt ? nee dat doe je dan echt niet, je houd dan van jezelf

en kent het word respect en liefde totaal niet op een gezonde manier

er bestaat geen excuus om te liegen te over je partner dat je er een nummer 2 op na houd

relatie=eerlijkheid=vrijheid

dus voor alle vreemdgangers !!!! weet dat je een persoon aan het verwoesten bent en dat je iemand tijd afneemt die dat niet meer terug krijgt
Tja, voor hem is het kinderen krijgen het ultieme geluk. Ik dacht altijd dat het voor mij ook zo zou zijn, maar tegenwoordig ben ik daar niet meer zo zeker van.

We zijn al bij elkaar sinds ik 15 ben, ik begin pas de laatste 2 jaar te beseffen dat het wel eens niet voor altijd kan zijn.

Mijn beste vriend is net een half jaar vader. zoals hij het beschreef hadden ze een geweldig sex leven tot en met het moment van zwanger raken van zijn vrouw. Toen was het ineens over. En is het dat nog steeds.

Vreemd, want hij is een geweldige man, maar zo werkt dat blijkbaar.
Het was kort en krachtig , maar sinds gisteren gestopt met nr2.

Voel me verdrietig maar ook wel opgelucht.

Het kwam van ons beide, dat het verstandig zou zijn om te stoppen. Het was een avontuur, en ook niet meer dan dat.
Zo, dan waren jullie al echt jong bij elkaar dani. Mijn man was ook mijn eerste echte vriendje, maar wel vanaf mijn 18e, en ik heb me de afgelopen maanden wel eens afgevraagd of dat ook meespeelde bij mijn vreemdgaan.

Ik heb wel eens meer gehoord dat het niet zo makkelijk zwanger worden druk legt op de (seksuele) relatie. En ik kan me zo voorstellen dat het met een baby in huis ook niet altijd gemakkelijk is om tijd voor elkaar vrij te maken.

Aaah, aviv, sterkte, altijd moeilijk zo'n beslissing
@vaintje thnx

Same shit different day
quote:aviv72 schreef op 30 december 2011 @ 09:28:

Het was kort en krachtig , maar sinds gisteren gestopt met nr2.

Voel me verdrietig maar ook wel opgelucht.

Het kwam van ons beide, dat het verstandig zou zijn om te stoppen. Het was een avontuur, en ook niet meer dan dat.De opluchting zal het na verloop van tijd winnen van je primaire emotie, je verdriet dus. Bovendien sta je er i.m.o. goed in door te schrijven dat het een avontuur was en niet meer dan dat. Op tijd uit de rollercoaster stappen, is heel verstandig. Er komt namelijk een tijd dat je dat niet meer kunt...en dan ben je het haasje omdat er no way back is en de rollercoaster met jou aan de haal gaat.
Heel knap Aviv!
Dat zeg ik!
Zeg dat dan :-)
hij moet altijd zoveel woorden gebruiken he...
@Vaintje juist! Hoe gaat het vandaag met je? Gesprekspartner nog gesproken?
quote:xxkatjaxx schreef op 30 december 2011 @ 11:11:

Zeg dat dan :-)Hahahaha...teaser! Je solliciteert naar billenkoek!
.
quote:xxkatjaxx schreef op 30 december 2011 @ 11:19:

@Vaintje juist! Hoe gaat het vandaag met je? Gesprekspartner nog gesproken?

Via mail en gisteren ook even op msn tijdens de lunch

We doen het rustig aan, en heel voorzichtig, nr1 moet vooral niks merken. Dus 's avonds hebben we geen contact meer, en in de weekenden ook niet. Helaas, maar gewoon wel even verstandiger. En een date zal nog een poosje op zich laten wachten.

Gisteren kreeg ik trouwens via zo'n vage spamsite een mailtje dat exlover (tenminste, hij had een andere naam opgegeven, maar het was wel zijn foto) een berichtje voor me had achtergelaten daar, of ik me maar wou aanmelden. Niet gedaan natuurlijk, want het is een spamsite, maar ik had wel weer eventjes zo'n steek toen ik die foto van exlover zag. Het stomme is dat ik dan alleen maar denk aan het goeie gevoel dat hij me gaf, terwijl ik heus wel weet dat ik me af en toe helemaal niet fijn voelde door hem. Blijft lastig zo'n proces van aantrekking en afstoting. Ik was heel blij dat ik even op msn mijn hart kon luchten bij gesprekspartner, en ik ben trots op mezelf dat ik nog steeds geen contact heb gezocht met exlover.
Als ik ieders verhaal hier wil blijven volgen en kennen dan moet ik bijna de hele dag op dit topic zitten, geloof ik...pffff, is bijna niet te doen, maar ik leef daardoor niet minder mee met jullie hoor ! Welkom aan alle nieuwelingen!!

Ff mn eigen up-date... heb weer een heerlijke date gehad. Hij begon over ons gesprek van de vorige keer (verliefde gevoelens/nooit verwacht dat dit zou gebeuren, etc). We hebben het er niet al te uitgebreid over gehad. Zitten wel allebei in t zelfde schuitje... langere relatie, verliefde gevoelens, etc. Maar is nu absoluut niet aan de orde om daar verdere stappen in te nemen of drastische beslissingen te nemen. Wil ik ook helemaal niet. Ik wil het eerst aankijken en zien hoe alles zich ontwikkelt. In mijn eigen leven kan het, los van hem, op het moment ook nog alle kanten opgaan.

Het was wel weer heel erg fijn, echt intiem, lekker, gezellig, vertrouwd...

# Zijenhij, klinkt erg mooi zoals jullie het doen. Lijkt me ideaal. Gaat bij mij echt niet op helaas.

# Aviv, aagh... sterkte. Voelt dubbel? Dikke voor jou! Hoe kwam de beslissing zo?

# Dani, misschien is vreemdgaan vaak een soort ´vlucht´ (voor mezelf deels ook). Voor jou ook? Je zit in een instabiele periode die emotioneel erg heftig is (been there). Eens met Hyp en Nicole.

# Viva, eenmaal de volgende stap genomen betekent dat niks ooit meer hetzelfde zal zijn. Denk goed na voordat je begint.

# Miss, veel sterkte! Volhouden, goed van je!

# Vain, Hoe gaat ie? Alles nog op laag pitje met gesprekspartner? Vakantie in het vooruitzicht... hmmm heerlijk, ff je richten op nr1?
Vain, we waren tegelijk aan het schrijven... (toch grappig dat een onbekende minnares ergens in het land hier tegelijk met mij zit te typen haha)...

Verstandig, ff je kop erbij met contact met gesprekspartner. Minaar nr1 blijft toch contact zoeken dus. Goed om niet te reageren.
@Secret: Klinkt als (weer eens) een soort van kruispunt omdat er openlijk over wederzijdse verliefde gevoelens wordt gesproken. Als het woord "verliefdheid" valt, weet je dat het een bepaalde richting op gaat met je nr2....aan jou de keuze om daarin de balans te houden. Mooi dat je schrijft dat het "nu niet aan de orde is om daarin verdere stappen te nemen of drastische beslissingen te nemen". Het woord "nu" kan natuurlijk wel impliceren dat het later alsnog aan de orde komt, ook omdat je schrijft over het "eerst aankijken....". Ik ben benieuwd welke kant het op gaat, want ik lees het zo dat het een (serieuze?) optie kan gaan worden dat je je nr1 gaat verlaten omdat er verliefde gevoelens in het spel zijn. Take care en keep your mind clear.
[quote]nicole626 schreef op 27 december 2011 @ 17:54:

En Secret lastig is dag hè als je dan wel een sms stuurt en je hoort niks terug. Dan kan zo teleurstellend voelen. Op dat soort momenten denk ik dan, waar ben ik nou mee bezig. Heb je een relatie en krijg je nog van dit soort onzeker liefdesgedoe.

Ja, inderdaad! Dat slaat dus echt nergens op! Heb je een leuke vent naast je zitten waarbij je helemaal jezelf mag zijn (mag/kan bij nr2 trouwens ook), krijg je zulk onzeker gedoe... pffff. Ben dus niet de enige gelukkig!

Hoe gaat het met je? Hou je het het nog vol om niet even een teken van leven te geven? Allerlei leuke neutrale, maar toch dubbelzinnige, teksten voor sms-jes verzinnen... dat herken ik.

Geniet je wel van de andere dingen om je heen zonder contact met nr2? Mag hopen van wel toch?!

Misschien kunnen we hier nog een paar goeie neutrale sms-jes uitwisselen met elkaar ? Ik moet ook altijd heel neutraal sms-en, want je weet maar nooit wie het leest. Soort geheimcode...
haha, grappig idd secret

Hij zocht niet echt contact denk ik. Het is zo'n spamsite die graag veel mensen daar wil laten registeren. Het was volgens mij meer een automatisch berichtje naar iedereen in het adresboek van degene die zich op die site registreert. Maar zo'n berichtje raakt dan toch weer ff mijn gevoel.

Fijn dat je date zo goed was! Je klonk zo hoteldebotel na de vorige date, lekker dat jullie het er nu zo even over konden hebben, en dat er verder geen druk is om er iets mee te moeten. Heerlijk hoor, zo'n goeie date, geniet er nog maar even lekker van na.
Hyp, ik ga half dood als ik er aan denk om mijn nr1 te verlaten. Dat wil ik helemaal niet. Daarom zijn beslissingen helemaal niet aan de orde. Zolang het gevoel voor nr1 zo overheerst zal ik nooit die beslissing kunnen maken. Ik weet niet wat de toekomst gaat brengen. In mijn relatie met nr1 zijn ook veel persoonlijke ontwikkelingen aan de orde (los van nr2 en los van mijn nr1 en ik)... Nr1 maakt een grote persoonlijke ontwikkeling door op het moment, die positief is maar ook invloed op de relatie heeft. Daardoor weet ik sowieso niet wat de toekomst gaat brengen in mijn relatie met nr1. We houden heel veel van elkaar, maar er bestaat ook een kans dat we hierdoor uit elkaar groeien. Bedankt voor je reactie.
.
O ja, effe zo´n electrische schok door je lijf. Lijkt me heel normaal hoor. Je hebt hem ooit toch heel aantrekkelijk gevonden. Logisch dat het je raakt, maar je staat er heel sterk in zo te lezen!
ja precies, dat bedoel ik katja, irritant dat t me dan toch zoveel nog weer doet, grmbl (maar wat een lekkere vent is het toch)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven