Seksslavin

30-12-2011 19:29 802 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit topic kan op slot.
quote:nokiafan schreef op 31 december 2011 @ 14:26:

Seksslavin en bdsm zijn twee verschillende dingen. Ja, ik wil opdrachten en gestraft worden als het me niet lukt/ik niet kan of wil. Maar dat is nog geen bdsm! Bdsm is zoveel meer dan dat.Onderdeel van schat...
Ah know`t, tha shunt
quote:nokiafan schreef op 31 december 2011 @ 14:26:

Seksslavin en bdsm zijn twee verschillende dingen. Ja, ik wil opdrachten en gestraft worden als het me niet lukt/ik niet kan of wil. Maar dat is nog geen bdsm! Bdsm is zoveel meer dan dat.Je gedragen als seksslavin en gehoorzamen aan een dom is wel degelijk bdsm. Dat jullie niet alle takken van de bdsm willen gaan verkennen maakt niet dat dat wat jullie van plan zijn geen bdsm is. Je bent echt nog naïever dan ik al dacht.
O.k. TO en SV zijn nieuw op het bsdm-terrein. Wat maakt dat uit? Ze willen daar samen mee experimenteren. Wat maakt het dan uit dat ze alle lijstjes niet kent? Ze wil gewoon slavin zijn, want ze is g**l. Wat ik belangrijker vind is dat het niet doordringt wat dit voor gevolgen heeft voor wederzijdse partners en haarzelf.
Nou, dan is het wél bdsm. Pffffff.
quote:nokiafan schreef op 31 december 2011 @ 14:32:

quote:lila01 schreef op 31 december 2011 @ 14:32:

O.k. TO en SV zijn nieuw op het bsdm-terrein. Wat maakt dat uit? Ze willen daar samen mee experimenteren. Wat maakt het dan uit dat ze alle lijstjes niet kent? Ze wil gewoon slavin zijn, want ze is g**l. Wat ik belangrijker vind is dat het niet doordringt wat dit voor gevolgen heeft voor wederzijdse partners en haarzelf.

Het gaat erom dat ze constant om de feiten heen draait.

Waarom geeft ze nou niet gewoon toe dat ze een bdsm relatie met haar SV wil.

Of dat ze alleen maar haar sv wil en hij heeftw el als eis dat ze zijn seksslavin wordt.

Haar man bedriegt en ook nog eens heel hard haar hoofd gaat stoten als blijkt dat meneer sv toch niet de geilde prins op het witte paard is aangezien ze alleen gezoend hebben.

En dat soort lijstjes zijn JUIST belangrijk, je inlezen in dominantie is JUIST belangrijk.
Ah know`t, tha shunt

Ah know`t, tha shunt
bdsm is niet in een hokje te stoppen.

Er bestaat niet zoiets als 'echte' bdsm.

(Owwww. mosterd )
Omdat jullie moeilijk deden toen het erover ging of het dan een bdsm-relatie zou zijn. Ik heb al 100 keer gezegd dat ik dat vertrouwen in alles wel heb. En dat hij mij niet zal misbruiken of chanteren.
quote:nokiafan schreef op 31 december 2011 @ 14:38:

Omdat jullie moeilijk deden toen het erover ging of het dan een bdsm-relatie zou zijn. Ik heb al 100 keer gezegd dat ik dat vertrouwen in alles wel heb. En dat hij mij niet zal misbruiken of chanteren.

Dat weet je met je eigen partner niet eens voor 100%

Laat staan met een "vreemde"
Ah know`t, tha shunt

Omdat jullie moeilijk deden toen het erover ging of het dan een bdsm-relatie zou zijn. Ik heb al 100 keer gezegd dat ik dat vertrouwen in alles wel heb. En dat hij mij niet zal misbruiken of chanteren.Zoals chartreuse al eerder zei: famous last words....

Als je interesse hebt kan ik je het adres geven van de uitgever van de Bouqet reeks ... wie weet kan je leuk een boekje volschrijven met de avonturen van jou en je "meester" ?

Hebben ze denk ik meteen een nieuwe "dramareeks" erbij ...

Voor wat je verder doet,succes.

P.S. Als ik jouw man was geweest dan hád je allang aan de verkeerde kant van de voordeur gestaan met je spullen.. maar dat is mijn mening.
quote:KahlanAmnell schreef op 31 december 2011 @ 14:39:

[...]

Dat weet je met je eigen partner niet eens voor 100%

Laat staan met een "vreemde"

Verliefde mensen denken dat wel te weten. .

TO, waar heb je je SV eigenlijk leren kennen?

En kent je man hem ook?

Je draait je echt in allerlei bochten, om je vreemdgaan maar te legitimeren. Eerst wil je o zo graag zijn sexslavin zijn, en je weet dondersgoed dat dat valt onder bdsm. Nu blijkt dat er ervaringsdeskundigen (zoals ikzelf) zijn die je wijzen op zaken waarover je nog nooit hebt nagedacht/die je niet wil valt het ineens NIET onder bdsm.

Wat ik al eerder zei: je bent gewoon een loops kutje, die een noemer zoekt om haar vreemdgaan in onder te brengen.

Niets nieuws onder de zon, dus.
Oh, even resumé, zit ik goed, zit ik goed? Dacht even dat ik op de Gertibaldi puberafdeling terecht was gekomen, maar even extra chekken, neeeee jaaaaa het is toch mijn favoriete vivaforum..To slave or not to save, that's the question
Ik kan niet vertellen waar ik SV heb ontmoet. Wel dat mijn man hem (nog) niet kent. Als mijn man dat graag wil, dan mag hij natuurlijk het een en ander weten van hem.
quote:nokiafan schreef op 31 december 2011 @ 14:49:

Ik kan niet vertellen waar ik SV heb ontmoet. Wel dat mijn man hem (nog) niet kent. Als mijn man dat graag wil, dan mag hij natuurlijk het een en ander weten van hem.Typerend hoor, alleen reageren op non-issue vragen....
quote:nokiafan schreef op 31 december 2011 @ 14:49:

Als mijn man dat graag wil, dan mag hij natuurlijk het een en ander weten van hem.

Had ik al gezegd dat je te goed bent voor deze wereld?

En dan vind jij het natuurlijk weer onzin dat je man moeilijk doet over de hele situatie, want hij mag toch het een en ander van je SV weten? Jij, met je gulle hart?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
het is je sexvriend en geen Meester? SV zonder sex?

Ik heb al 100 keer gezegd dat ik dat vertrouwen in alles wel heb. En dat hij mij niet zal misbruiken of chanteren.Oh, jij hebt een glazen bol die wél werkt?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ja, en een ip adres
quote:redband schreef op 31 december 2011 @ 14:53:

Ja, en een ip adres

En waar haalt ze die vandaan dan?

En als ze die heeft, hoe denkt ze dat dan te kunnen gebruiken?
Mijn man doet helemaal niet moeilijk! Dat heb ik nergens gezegd. Ik ben al blij dat het bespreekbaar is (geweest). En natuurlijk hoop ik dat ik die toestemming krijg net zoals iemand hier op dit topic. Dat lijkt me geweldig!

Mijn SV wil namelijk een fantasie van mij uit laten komen. Iets wat ik al jaren graag wil, maar nog nooit uit heb laten komen.
TO, je hebt een fantasie en verlangens. Dat mag en is ook normaal. Maar een fantasie wordt maar zelden waarheid. Ik verlang naar een flinke zak met geld en ik fantaseer over een aanbouw met open haard. Maar intussen moet ik tevreden zijn met een normaal inkomen en centrale verwarming.

Grow up.
quote:nokiafan schreef op 31 december 2011 @ 15:02:

Mijn man doet helemaal niet moeilijk! Dat heb ik nergens gezegd. Ik ben al blij dat het bespreekbaar is (geweest). En natuurlijk hoop ik dat ik die toestemming krijg net zoals iemand hier op dit topic. Dat lijkt me geweldig!

Mijn SV wil namelijk een fantasie van mij uit laten komen. Iets wat ik al jaren graag wil, maar nog nooit uit heb laten komen.

En als je geen "toestemming" krijgt van je man doe je het toch wel.

Oh wat zou het fijn zijn als je man instemt, hoef je hem niet te belazeren. Fijn voor je hoor
Ah know`t, tha shunt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven