Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
CD, een klein dikkertje bij jou! Fijn dat het zo goed gaat. Kan nog steeds die site niet op. Hij flitst maar naar Duits. Echt irritant zeg.

Compu, opvoedcafe? Word je daar in het stramien gehouden? Wat moet ik me daar bij voorstellen? Klinkt wat jeukerig (nou ja, die speelgroepjes van mij klinken ook jeukerig dus trek je niets van mij aan ). Hier heb je Stillcafés (stillen=bv in het Duits). Ook zo´n vage term.
Jinny: als ik jouw nu eens een link doormail met een shirtje, ze hebben er meerdere maar dan kunnen we zien of het werkt, staat jouw mailadres op de group?

Proberen we het zo even...
Jinny, dat om en om slapen ken ik ook wel hoor. Maar ik zit nu even goed, Berend slaapt 3x op een dag. Maar straks gaat ie in de ochtend en achter in de middag slapen (althans, dat deed Laurens op gegeven moment) en dan zit je. Nouja, Laurens slaapt nu niet meer tussen de middag dus als ie daar echt mee stopt kan ik dan wel weg met de kinderen.
hmm. kan niet op de group, probeer het later nog wel eens...
Er staat me dus nog wat te wachten Amalia. Thomas slaapt nog erg graag tussen de middag. Wanneer gaat Laurens naar de psz?

CD, kun je de link hier neer zetten? Echt suf dat ie automatisch op Duits springt.
Gats volgens mij hebben we weer muizen . Hadden we vorig jaar ook, ik weet alleen niet of dat ook rond deze tijd was. De hond staat al vanaf 16.00 uur kwijlend en piepend voor de hoek waar ze vorig jaar ook zaten, bah! Ik vind het zo'n vies idee muizen in mijn huis. Nu zit de hond in de gang, maar hij piept nog steeds, heel irritant.

Leuk peutergym Cd, daar gaat Mart ook op. En dan op woensdag, kan hij dat mooi met papa doen.

Fijn zeg de knuffel weer terug! Oproepjes maar laten staan voor een reserve, wel zo handig he .

Hel terrasje gister was heerlijk! Ben blij dat ik dat vandaag ook niet had afgesproken want het heeft hier bijna de hele dag geregend. Hoe is het met Mare na de valpartij?

De link van de H&M www.hm.com/nl/
Muizen zijn niet viehies

Wtf is peutergym?
Gewoon gym maar dan voor peuters, duhuh!

Tamme muizen niet, maar wilde muizen wel!
Iiiieeeeh Juud muizen! Is R zo'n muizenvangertje dan? Je mag wel even onze kat lenen, dan gaan ze het huis wel uit.

Bam, gelukkig is haasje terug . Nu ik weet hoe hij eruit ziet zal ik ook wel een oogje in het zeil houden of ik er eens een tegen kom.

M heeft een dikke darm ontsteking. Hij is vandaag naar de huisarts gegaan omdat hij steeds van die rare buikgriep achtige klachten heeft. Nu heeft hij medicijnen en hij moet wat minder stress proberen te hebben en hij mag ook even geen ui en prei enzo eten. Als het niet over gaat kan het heel ernstig worden.
Stressed is just desserts spelled backwards
Hai!

Tss star: jij denkt dat ik een ontplofde egel heb daaronder, dat doet me herinneren dat ik mijn verhaal nog moet typen... zal het snel doen. Peutergym is gym voor peuters... duh... Ciara aan de pokken? sterkte... ik had zemelen in bad en dat spul voor vsm. Tsja hielp het? denk het niet echt maar ja...

Juud: succes met de muizen! Ben er ook niet weg van,. maar ach... Zal er niet wakker van liggen. doe ik eerder van spinnen...

Bam: ha fijn knuf weer terug. slikken hè als het kwijt is...

Amalia: vakantie nu al geboehoekt?

CD: kijk dat is altijd fijn om te horen. Goed dat hij zo goed groeit. Ik ga morgen even wegen denk ik, ben erg benieuwd!

Compu: wat een nare opmerkingen inderdaad zeg! Tsss... die mensen sporen gewoon niet die dat zeggen... Welke school zijn jullie nou geweest voor CG?

Cin: fijn dat alles goed is gegaan. Lijkt me vreselijk inderdaad als mama zijnde, maar je hebt je goed gehouden hoor ik! En weer bloedprikken, gets... Wanneer kun je?

Mamax: foto's van de kamer? Heb leuke foto's van tijs en Roos op onze site!

Hier alles ok. Bv met tepelhoedje gaat best goed dus dat is fijn. Fieke doet het op zich prima. wel even een vraagje: Hoe ging dat bij jullie 's nachts? Fieke komt maar één keer, super natuurlijk. Nadeel is dat we na elke voeding nog zo'n anderhalf uur bezig zijn om haar slapende te krijgen en we dus echt twee uur wakker zijn... Was dat bij jullie toen ook? En mevrouw wordt overdag steeds wakkerder... Ties sliep na de kraamweek bijna niet meer overdag, en hou mijn hart vast als zij dat ook doet... Dan heb ik baby die alleen bij mij wil en peutertje erbij... Zie er best tegenop als vriend srtaks weer aan het werk is...
Oh ben mosterd met mijn peutergym...
Maar sorry hoor, wat is daar het nut dan van?

Doet het nu ook niet meer zeer het voeden Bridge?

Fieke nog maar zo jong Bridge, zal nog even een ritme aan moeten leren. Hoezo ben je twee uur bezig haar in slaap te krijgen? Kan je haar niet gewoon na voeding en boertje in haar bedje leggen?

Gets, hoe komt hij daar aan Mal? Komt het ook door de spanning? Of verergert stress het alleen maar?
Nut is goede ontwikkeling van de peuter!

Ja is nog jong hoor, heeft nog geen ritme. Denk dat nacht en dag ritme nog andersom is. In bedje leggen werkt dus niet, mevrouw brult dan de boel bij elkaar. Wil bij ons en liefst ook nog met een pink erin. Speen hoeft ze niet...Het is ook nog niet erg, maar vraag me meteen weer af of ik het hele babygedoe nou toch nog niet zo goed snap... In kraamweek was ze overdag hele tijd in slaap en nu wordt ze steeds wakkerder en 's nachts ook... Voor we dezelfde kant op gaan met Ties... Ach zie gewoon beren op de weg voor volgende week denk ik... Ze doet het echt super!
Het nut van peutergym? Gewoon wat leuks doen met je kind. Een ander gaat zwemmen, krabbelen, het opvoedcafe of naar muziek op schoot en wij gaan naar peutergym .
Bridges, kan je niet helpen. Heb hier een heel ander soort ritme. Vannacht vier keer gevoed... En je gaat het prima redden hoor ook als man straks werken is. Best zwaar en soms kom je handen tekort, maar het is best te doen als je je maar heel rustig houdt.

Juud, gatverdarrie, m..... Ik type het woord niet eens. Ieks.

Mal, wat naar zeg die ontsteking. Hopelijk helpen de medicijnen!
Bridge een spin vind ik niet zo eng, daar zet ik gewoon een glas overheen en dan zet Juudman hem wel buiten neer.

Mal je hebt mail!
Mwoah, jullie hebben me nog niet van het nut weten te overtuigen. Goede ontwikkeling heb ik het kdv voor

Gym jij mee dan Juud?

Laten brullen is ze ook nog wel erg jong voor Weet het ook niet zo dan, maar Cin weet vast de oplossing wel
Oh, en spinnen pak ik zo wel hoor, zelfs zonder glas haha. In sommige dingen ben ik best en held namelijk (en soms op sokken...)
Nee brullen doen we niet aan hoor, dan breekt mijn hartje... Maar misschien ga ik daar wel juist de fout in... ben een watje... Zeker als het om kleine dochtertjes gaat... Heb nu al een zwak voor d'r...

Spin + glas is nog steeds ieks...

KDV voor ontwikkeling hahaha. ja klopt, maar met gym ziet de buitenwereld tenminste ook nog dat je wat doet! daarom zwem/zwom ik ook!
Ik vind die gym van Juud helemaal leuk. Het is ook leuk om dingen met je kind te doen en schijnt heel goed te zijn voor de motoriek.
Star je heb meel
Juud je hebt mail terug!

De huisarts zei dat het door de stress kwam. Nou ja daar hebben we helemaal geen last van gehad de laatste maanden en het is op zijn werk ook enorm druk want zijn baas is geopereerd en die is al een tijd in de ziektewet dus hij moet alles alleen doen.

Jonathan is vandaag weer een stapje omlaag met de depakine. Nu hoeft hij het nog maar 1 week te gebruiken en dan zijn we er vanaf! Hij had vannacht wel weer een aanval maar de vorige was 10 dagen geleden, dus dat gaat een stuk beter gelukkig.
Mal wat fijn dat het goed gaat zeg, super! Wel vervelend voor malman. Hopelijk knapt hij snel op... tsjka stress? hoezo? hopelijk levert verhuizing alleen positieve stress op!
wat een gemail hier zeg!
Gymmen lijkt me tov zwemmen dan wel weer ideaal omdat in de winter kun je bijna nooit naar het zwembad vanwege de hele winter verkouden zijn en dan moet je weer oppassen met oorontsteking enzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven