Forum
Nieuwe topics
Actieve topics
Algemene voorwaarden & huisregels
account
inloggen
Aanmelden
Home
Entertainment
klets/grapjes topic
Entertainment
alle pijlers
Relaties
Werk & Studie
Geld & Recht
Reizen
Seks
Gezondheid
Coronavirus COVID-19
Overig
Actueel
Oekraïne
Entertainment
Lijf & Lijn
Kinderen
Digi
Eten
Mode & Beauty
Zwanger
Psyche
Thuis
Klussen
Sport
Contact
Viva zoekt
Aangeboden
Gevraagd
Horen
Doen
Zien
Lezen
klets/grapjes topic
01-01-2012 21:36
98 berichten
1
2
3
4
Anoniem_142859
zondag 1 januari 2012 om 21:36
Alle reacties
Link kopieren
naar aanleiding van het topic aanstootgevend artikel Jackie 2.0, een nieuw topic voor degene die graag grapjes willen maken/willen kletsen.
have fun
Anoniem_143444
zondag 1 januari 2012 om 23:27
Alle reacties
Link kopieren
Hij gaat over de weg
De brug is weg
Noem mij maar BOOM
Anoniem_143444
zondag 1 januari 2012 om 23:30
Alle reacties
Link kopieren
Wat was de oplossing,sjako
Noem mij maar BOOM
Anoniem_99200
zondag 1 januari 2012 om 23:30
Alle reacties
Link kopieren
,
Anoniem_143444
zondag 1 januari 2012 om 23:32
Alle reacties
Link kopieren
Ik denk dat ik opgedroogd ben voor vandaag
Noem mij maar BOOM
Anoniem_104396
zondag 1 januari 2012 om 23:33
Alle reacties
Link kopieren
quote:alia1 schreef op 01 januari 2012 @ 23:27:
Hij gaat over de weg
De brug is wegHahaha da's veel te ingewikkeld voor mij joh...
Anoniem_143444
zondag 1 januari 2012 om 23:33
Alle reacties
Link kopieren
En ik kan de smile's niet vinden.
Noem mij maar BOOM
Anoniem_104396
zondag 1 januari 2012 om 23:33
Alle reacties
Link kopieren
quote:SjakieAfhakie schreef op 01 januari 2012 @ 23:30:
[...]
Dan is ie sneller bij het brood dan de eendjes.
Anoniem_143444
zondag 1 januari 2012 om 23:34
Alle reacties
Link kopieren
Ik heb ze
Noem mij maar BOOM
Anoniem_104396
zondag 1 januari 2012 om 23:34
Alle reacties
Link kopieren
quote:alia1 schreef op 01 januari 2012 @ 23:32:
Ik denk dat ik opgedroogd ben voor vandaag
Ik ook moet er vandoor.
Fijne avond nog!
Anoniem_143444
zondag 1 januari 2012 om 23:36
Alle reacties
Link kopieren
Doei
Ik ben ook op
Noem mij maar BOOM
Anoniem_143444
zondag 1 januari 2012 om 23:37
Alle reacties
Link kopieren
Noem mij maar BOOM
Anoniem_104396
zondag 1 januari 2012 om 23:47
Alle reacties
Link kopieren
quote:alia1 schreef op 01 januari 2012 @ 23:37:
Hee je hebt de smiley's gevonden...
Toedeloe!
Anoniem_143444
zondag 1 januari 2012 om 23:56
Alle reacties
Link kopieren
Ja bij uitgebreid
toedeloo
Noem mij maar BOOM
Anoniem_143444
maandag 2 januari 2012 om 08:07
Alle reacties
Link kopieren
Het wordt nooit volwassen ,en gaat ieder jaar weer om een zak vuurwerk????
Peter "Pang"
Noem mij maar BOOM
Anoniem_52098
maandag 2 januari 2012 om 10:41
Alle reacties
Link kopieren
Onder de noemer goede voornemens....
Ik rook niet meer, ik drink geen koffie meer en vloeken is ook van de baan.
GODVERDOMME! valt mijn peuk weer in mijn bakje koffie!
Anoniem_143444
maandag 2 januari 2012 om 11:40
Alle reacties
Link kopieren
Mijn goede voornemen voor 2012: Carpe diem
Oftewel ; Pluk de dag .....Kaal!!!!
Noem mij maar BOOM
Anoniem_52246
maandag 2 januari 2012 om 21:55
quote:Iwannalive schreef op 01 januari 2012 @ 23:01:
Hoe gaat een telefoon in een lingeriewinkel?
Stringelingeling, stringelingeling...
:rofl
En manlief vind hem ook erg leuk...
Anoniem_104396
maandag 2 januari 2012 om 22:56
Alle reacties
Link kopieren
quote:queenfan25 schreef op 02 januari 2012 @ 10:41:
Onder de noemer goede voornemens....
Ik rook niet meer, ik drink geen koffie meer en vloeken is ook van de baan.
GODVERDOMME! valt mijn peuk weer in mijn bakje koffie!
Anoniem_104396
maandag 2 januari 2012 om 22:57
Alle reacties
Link kopieren
quote:mjdh schreef op 02 januari 2012 @ 21:55:
[...]
:rofl
En manlief vind hem ook erg leuk... van het internet geplukt...
Anoniem_143444
dinsdag 3 januari 2012 om 12:38
Alle reacties
Link kopieren
Wat zit er nou in een autoband??????
Is het nou lucht of is het nou wind????
Als ik het ventieldopje er af haal komt er wind uit ,maar iedereen zegt dat er lucht in zit.
Noem mij maar BOOM
Anoniem_143444
dinsdag 3 januari 2012 om 12:45
Alle reacties
Link kopieren
Nieuwe naam voor de tomaat,
Bassievrucht.
Noem mij maar BOOM
Anoniem_143444
woensdag 4 januari 2012 om 09:01
Alle reacties
Link kopieren
Dees vond ik erg komies
Noem mij maar BOOM
Anoniem_143444
woensdag 4 januari 2012 om 13:04
Alle reacties
Link kopieren
Wat is het verschil tussen een man in een string naast een dure naaimachine ,
en vrouw in een bikini naast een kolomboormachine.
Ik denk erg veel.
Noem mij maar BOOM
1
2
3
4
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.
Maak nieuw topic aan en praat verder
Actieve topics
Woningen op Funda, deel hier wat je opvalt deel 12!
in
Overig
-
22 seconden geleden
Lego voor volwassenen
in
Thuis
-
1 minuut geleden
Podcasts luisteren uit ergernis
in
Entertainment
-
1 minuut geleden
Winterjassen schoonmaken
in
Seks
-
1 minuut geleden
Ervaringen ozempic en dergelijke
in
Lijf & Lijn
-
4 minuten geleden
Je weet dat het buiten écht warm is als....
in
Overig
-
4 minuten geleden
Wéér een nieuwe tandarts
in
Gezondheid
-
5 minuten geleden
Grote strand handdoek gezocht
in
Overig
-
6 minuten geleden
Extremen zijn voor dramaqueens – geef ons gewoon 18-24°C
in
Overig
-
7 minuten geleden
WK Voetbal 2026
in
Sport
-
9 minuten geleden
Terug naar boven