Spannende smsjes
vrijdag 30 december 2011 om 20:28
Help!
Sinds een tijdje ben ik aan het smsen met een mogelijke SV. Van zijn kant komt er een leuke mix van luchtige vragen, kleine plaagstootjes en geile opmerkingen. Ik daarintegen heb heel veel moeite om boven de alledaagse huishoudelijke mededelingen (bij wijze van) uit te komen. Kortom, hoe word ik wat creatiever in het sturen van spannende smsjes?
Sinds een tijdje ben ik aan het smsen met een mogelijke SV. Van zijn kant komt er een leuke mix van luchtige vragen, kleine plaagstootjes en geile opmerkingen. Ik daarintegen heb heel veel moeite om boven de alledaagse huishoudelijke mededelingen (bij wijze van) uit te komen. Kortom, hoe word ik wat creatiever in het sturen van spannende smsjes?
maandag 2 januari 2012 om 13:43
quote:alia1 schreef op 02 januari 2012 @ 11:15:
@loulou; Heb je hem al iets gestuurd????
Jeetje, ik verlies even het topic uit het oog en het loopt meteen vol. Wat leuk!
Ja, ik heb inmiddels wat gestuurd. Het oversteeg het huishoudelijke niveau iets meer dan eerst. Dank voor de tips. Alleen aan zijn smsjes kan ik nog niet tippen. Gelukkig wel een date voor deze week gepland staan. Daarna kunnen teruggrijpen op die date, zal het ook wel wat makkelijker maken.
@loulou; Heb je hem al iets gestuurd????
Jeetje, ik verlies even het topic uit het oog en het loopt meteen vol. Wat leuk!
Ja, ik heb inmiddels wat gestuurd. Het oversteeg het huishoudelijke niveau iets meer dan eerst. Dank voor de tips. Alleen aan zijn smsjes kan ik nog niet tippen. Gelukkig wel een date voor deze week gepland staan. Daarna kunnen teruggrijpen op die date, zal het ook wel wat makkelijker maken.
maandag 2 januari 2012 om 14:31
maandag 2 januari 2012 om 16:14
een paar in het Engels:
When, where, How hard, and In what position...yeah baby
I am naturally sweetened ... and don't contain artificial fillers !
get out off my head get in to my bed
I want you to make me scream your name!
I have you on the top of my "to do" list- thought you'd like to know!
I'm in the mood to misbehave ! ! !
When, where, How hard, and In what position...yeah baby
I am naturally sweetened ... and don't contain artificial fillers !
get out off my head get in to my bed
I want you to make me scream your name!
I have you on the top of my "to do" list- thought you'd like to know!
I'm in the mood to misbehave ! ! !
dinsdag 3 januari 2012 om 13:09
quote:madeliefje1970 schreef op 02 januari 2012 @ 22:28:
Hoi TO ! Kan het zijn dat je een beetje verlegen
Bent met dit soort dingen?Dat speelt inderdaad ook wel een beetje mee. Samen met een beetje onzekerheid, maakt dat het er niet makkelijker op. Ik ben altijd groot voorstander van het fake it till you make it principe, maar ik vind het zo lastig te faken dat ik een of ander enorm spannende vrouw ben. Al kreeg ik vanochtend een smsje waaruit bleek dat het me toch aardig lukt.
Hoi TO ! Kan het zijn dat je een beetje verlegen
Bent met dit soort dingen?Dat speelt inderdaad ook wel een beetje mee. Samen met een beetje onzekerheid, maakt dat het er niet makkelijker op. Ik ben altijd groot voorstander van het fake it till you make it principe, maar ik vind het zo lastig te faken dat ik een of ander enorm spannende vrouw ben. Al kreeg ik vanochtend een smsje waaruit bleek dat het me toch aardig lukt.