Verslaafd aan crackers, help!

02-01-2012 20:55 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al een tijdje verslaafd aan de droge lu crackers, maar heb sinds 2 maanden ook de pesto en zongedroogde tomaten crackers ontdekt!

eerst begon het als een normaal tussendoortje maar nu ben ik er gewoon aan verslaafd geraakt en begin ik de dag met een zakje crackers (waar er geloof ik al 5 ofzo inzitten) en dit is dan meestal ook mijn 'ontbijt'. Gedurende de dag eet ik wel 3/4 zakjes, als tussendoortje maar ook 's avonds als snack. vind ze gewoon heerlijk!

Maar, heb wel gemerkt dat mijn stoelgang de laatste tijd een stuk beter is. Eerst had ik last van obstipatie maar nu gaat mijn stoelgang eigenlijk gewoon 'normaal' misschien zelfs richting nu richting wat overdreven en juist veel vaker. Kan dit komen door de crackers? En is het eigenlijk slecht om zoveel crackers per dag te eten? Vind ze gewoon zo lekker!!
Zo veel eet je er niet van en er zijn zat ongezondere dingen.

Neem aan dat je verder goed eet en dat dit geen vervanging is.
Haha ik was tijdens mijn zwangerschappen ook helemaal verslaafd..en daarna niet meer!

Misschien dat het bij jou ook vanzelf overgaat en anders zou ik toch op den duur wat meer variatie gaan.

Voor nu wat variatie: de cream crackers (staat bij het beschuit) zijn ook erg lekker -hiervan vind ik ook de goedkopere lekkerder dan die van li/
De supermarkt is vast erg blij met jouw verslaving!
hihi, misschien ben ik een beetje te optimistisch geweest met mijn titel want echt verslaaaaafd kun je het nou ook weer niet echt noemen denk ik zo!

Gewoon wat meer variatie erin, en weer (bruin) brood gaan eten!

Maar,

ze zijn en blijven lekker!!!
quote:Bahco schreef op 02 januari 2012 @ 21:18:

Ooit weleens gehoord dat een studente jarenlang op Patria Crackers met pindakaas heeft geleefd.

Net zoiets als de duivenvoerman.

Duivenvoer als maaltje

De 58-jarige Gerben Hoekstra uit Veendam smult van een bordje duivenvoer. De Groninger wil van dit voer meel laten maken, zodat er brood van kan worden gebakken. Hiermee denkt hij een oplossing voor de hongersnood in de derde wereld te hebben. "Dit voedsel is goedkoop en voedzaam. Ik eet het zelf al elf jaar. Sindsdien ben ik praktisch nooit meer ziek geweest en voel me er goed bij", vertelt Hoeksma. "Ik heb geen last van oudemannenkwaaltjes."De Veendammer is op zoek naar een bakker die het brood voor hem kan bakken. "Duivenvoer smaakt een beetje zoetig. Het valt in dezelfde smaakcategorie als Brinta en havenmout. Er zitten 26 verschillende ingrediënten zoals granen, zaden, peulen, maïs en zonnebloempitten in. Per jaar ben ik er nog geen 20 euro aan kwijt."

foto: Francois Wieringa bron: De telegraaf (25 maart 2003)

Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Zoveel van eten dat je er misselijk van wordt, dan nog eentje nemen = nooit meer trek in crackers (Werkt beter met bv marsen, daar wordt je wat eerder ziek van )
Er zit heel veel zout in die dingen, dus niet echt gezond.
Ach, je wordt het vanzelf wel weer zat
Werkt trouwens niet met alcohol, daar kan je doodziek van worden en de volgende week weer te diep in het glaasje kijken..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven