Cheers!
woensdag 27 februari 2008 om 09:45
woensdag 27 februari 2008 om 09:51
Ik ben niet echt heel erg bang voor de tandarts. Wel voor naalden. Maar gelukkig heb ik behalve twee vullingen nooit echt gebitsproblemen gehad, dus de tandartsbezoekjes tot nu toe gaan altijd wel oké. En bij gaatjes is mijn angst voor naalden kleiner dan de angst voor het boren, dus laat ik verdoven en dan gaat het allemaal wel.
woensdag 27 februari 2008 om 10:06
quote:Toet schreef op 27 februari 2008 @ 09:55:
[...]
En ik kan niet eens meer naar vorige tandarts in DH, want die is dood
Kom Toet, wat is dát nou voor non-excuus?
Oppascrisis hier trouwens: oude oppas op ziel getrapt door Dot extra ochtend naar de creche te brengen, maar uitgepraat en oude oppas bijgedraaid. Helaas is ze ook weer langdurig ziek, dus alsnog een dringend tevens structureel dinsdagochtendprobleem (tot nu toe met kunst en vliegwerk opgelost, maar voor komende dinsdag zie ik echt even niet hoe), en af en toe een aanvullend probleem (idem). En we leken een nieuwe te hebben maar die wil liever dichter bij huis en heeft dat nu ook gevonden. Ik wil eigenlijk gewoon de oude weer, want lief en weliswaar wat nukken & kuren zo nu en dan maar heel goed voor Dot en Dot heel blij met haar. Maar ja, ziek oppassen gaat niet en lastig inschatten wanneer weer beter en hoe lang dat zo blijft. Beetje ingewikkeld plannen allemaal (hoewel voor oude oppas zelf allervervelendst van steeds ziek. En ze mist Dot heel erg, ook sneu.)
Koffie, iemand?
[...]
En ik kan niet eens meer naar vorige tandarts in DH, want die is dood
Kom Toet, wat is dát nou voor non-excuus?
Oppascrisis hier trouwens: oude oppas op ziel getrapt door Dot extra ochtend naar de creche te brengen, maar uitgepraat en oude oppas bijgedraaid. Helaas is ze ook weer langdurig ziek, dus alsnog een dringend tevens structureel dinsdagochtendprobleem (tot nu toe met kunst en vliegwerk opgelost, maar voor komende dinsdag zie ik echt even niet hoe), en af en toe een aanvullend probleem (idem). En we leken een nieuwe te hebben maar die wil liever dichter bij huis en heeft dat nu ook gevonden. Ik wil eigenlijk gewoon de oude weer, want lief en weliswaar wat nukken & kuren zo nu en dan maar heel goed voor Dot en Dot heel blij met haar. Maar ja, ziek oppassen gaat niet en lastig inschatten wanneer weer beter en hoe lang dat zo blijft. Beetje ingewikkeld plannen allemaal (hoewel voor oude oppas zelf allervervelendst van steeds ziek. En ze mist Dot heel erg, ook sneu.)
Koffie, iemand?
woensdag 27 februari 2008 om 11:47
Goedenmorgen!
Ik heb vannacht tot 2 uur zitten lezen en met resultaat: Harry Potter deel 7 is nu ook in het Nederlands uit IK ben dus begonnen dit deel voor te lezen aan de kinderen, maar de laatste keer dat ik 'm las, was in de vakantie en in het Engels. Ik was natuurlijk allang kwijt wat er allemaal precies ging gebeuren. In de vakantie heb ik trouwens het Engelse boek ook tot 2 uur 's nachts uit liggen lezen. Dat wordt nog wat met voorlezen, want de laatste 10 hoofdstukken is eigenlijk 1 grote spannende scene, maar om nou een half boek achter elkaar voor te lezen..
Afijn
we hebben 'gezellig' vakantie. Ik wilde eigenlijk met de kinderen naar het zwembad, maar LD wil beslist niet. Dan maar wandelen, maar dat wil LE beslist niet en LD alleen maar als we naar een bos ergens verder weg gaan. Oftewel, we blijven gewoon thuis en het spul gaat maar buitenspelen. Dat doet LE nu dus ook, maar LD vond het te koud
Morgenmiddag schaatsen, volgens mij heeft LE daar helemaal geen zin in, heeft ie nog nooit gedaan en skaten is ook niet echt zijn ding. Bovendien gaan ze op de nso knutselen met zwerfvuil, oid, wél zijn ding dus. Maar hij gaat maar mooi mee. Ooit moet hij toch leren schaatsen, als gezonde hollandse jongen zijnde.
Als ik de oppasperikelen lees, ben ik idd erg blij voor kdv/nso gekozen te hebben. Nou waren mijn kinderen ook niet veel ziek (nog steeds niet, LD heeft een periode gehad dat ze wél veel ziek was, maar dat is gelukkig alweer enkele jaren voorbij) dus dat scheelde.
Ik heb vaak trouwens met bewondering staan kijken naar mijn kinderen als ze boos waren. Vooral LD. Zo vol overgave BOOS zijn, helemaal, van top tot teen, geweldig! Zoals ze daarna weer van top tot teen vol overgave blij kunnen zijn, of verdrietig.
Vervelend Pimpel, van je kiespijn Ik ging altijd voor het boren zonder verdoving, maar kennelijk ben ik een watje aan 't worden, want de laatste keren toch verdoving genomen. Eigenlijk vond ik de verdoving altijd erger, maar nu dus niet meer. Ben wel blij met het feit dat de nieuwe vullingen wit zijn, want ik had zo'n donkergrijs geplamuurd kiezenlandschap. Langzamerhand zit dat er weer witter uit.
Ik ben niet ongesteld als ik lig. Is dit raar? Kweenie, wel makkelijk. 's Nachts hoef ik dus nooit bescherming om, zó makkelijk En ik ben soms regelmatig en dan ineens zit er weer een week of 2 extra tussen. Maar het is al beter dan jaaaren terug, toen ik een cyclus van 3-8 weken had. (vandaar dat ik er vrij laat achter kwam zwanger te zijn van LE... ik was ervan overtuigd dat die menstruatie nog wel kwam )
Zo
LD zit te kleien met fimoklei. Misschien moet ik me maar eens aan gaan kleden
Ik heb vannacht tot 2 uur zitten lezen en met resultaat: Harry Potter deel 7 is nu ook in het Nederlands uit IK ben dus begonnen dit deel voor te lezen aan de kinderen, maar de laatste keer dat ik 'm las, was in de vakantie en in het Engels. Ik was natuurlijk allang kwijt wat er allemaal precies ging gebeuren. In de vakantie heb ik trouwens het Engelse boek ook tot 2 uur 's nachts uit liggen lezen. Dat wordt nog wat met voorlezen, want de laatste 10 hoofdstukken is eigenlijk 1 grote spannende scene, maar om nou een half boek achter elkaar voor te lezen..
Afijn
we hebben 'gezellig' vakantie. Ik wilde eigenlijk met de kinderen naar het zwembad, maar LD wil beslist niet. Dan maar wandelen, maar dat wil LE beslist niet en LD alleen maar als we naar een bos ergens verder weg gaan. Oftewel, we blijven gewoon thuis en het spul gaat maar buitenspelen. Dat doet LE nu dus ook, maar LD vond het te koud
Morgenmiddag schaatsen, volgens mij heeft LE daar helemaal geen zin in, heeft ie nog nooit gedaan en skaten is ook niet echt zijn ding. Bovendien gaan ze op de nso knutselen met zwerfvuil, oid, wél zijn ding dus. Maar hij gaat maar mooi mee. Ooit moet hij toch leren schaatsen, als gezonde hollandse jongen zijnde.
Als ik de oppasperikelen lees, ben ik idd erg blij voor kdv/nso gekozen te hebben. Nou waren mijn kinderen ook niet veel ziek (nog steeds niet, LD heeft een periode gehad dat ze wél veel ziek was, maar dat is gelukkig alweer enkele jaren voorbij) dus dat scheelde.
Ik heb vaak trouwens met bewondering staan kijken naar mijn kinderen als ze boos waren. Vooral LD. Zo vol overgave BOOS zijn, helemaal, van top tot teen, geweldig! Zoals ze daarna weer van top tot teen vol overgave blij kunnen zijn, of verdrietig.
Vervelend Pimpel, van je kiespijn Ik ging altijd voor het boren zonder verdoving, maar kennelijk ben ik een watje aan 't worden, want de laatste keren toch verdoving genomen. Eigenlijk vond ik de verdoving altijd erger, maar nu dus niet meer. Ben wel blij met het feit dat de nieuwe vullingen wit zijn, want ik had zo'n donkergrijs geplamuurd kiezenlandschap. Langzamerhand zit dat er weer witter uit.
Ik ben niet ongesteld als ik lig. Is dit raar? Kweenie, wel makkelijk. 's Nachts hoef ik dus nooit bescherming om, zó makkelijk En ik ben soms regelmatig en dan ineens zit er weer een week of 2 extra tussen. Maar het is al beter dan jaaaren terug, toen ik een cyclus van 3-8 weken had. (vandaar dat ik er vrij laat achter kwam zwanger te zijn van LE... ik was ervan overtuigd dat die menstruatie nog wel kwam )
Zo
LD zit te kleien met fimoklei. Misschien moet ik me maar eens aan gaan kleden
Later is nu
woensdag 27 februari 2008 om 11:56
Dot zit ook op kdv 2 ochtenden en 1 hele dag, maar we hebben op di ochtend vrijwel altijd alle3 de kinders in huis, die dan allemaal naar verschillende locatie op ongeveer zelfde tijd en in 2 verschillende steden gebracht moeten worden. Dan is Dot thuis laten met oppas een stuk relaxter; moet alleen wel die oppas er ook zijn. Bovendien is flexibele oppas een uitkomst bij werkreizen, wat er bij mij af gaat, maar wat bij GG ook wel eens voorkomt. Vandaar. En kdv van Dot zit mutjevol op de dagen dat ze er niet standaard is, dus daar incidenteel extra onderdak brengen is lastig.
Heb alweer honger...
Heb alweer honger...
woensdag 27 februari 2008 om 13:53
Waarschuwing:
Er is een nieuw gevaarlijk virus dat onder andere elektronisch verspreid wordt via diverse fora.
Het heet "Worm Engaging & Recreation Killer" (afgekort: W.E.R.K.).
Je kan W.E.R.K. krijgen van je chef of van collega's, maar ook van kroeggenoten.
Raak het niet aan het is zeer gevaarlijk en besmettelijk!
Het virus neemt je hele privéleven over.
Op den duur heeft het virus je zodanig in de ban dat het al om acht uur 's morgens actief wordt (soms nog vroeger) en je er de hele dag door geplaagd blijft. Bij sommigen gaat het zelfs ‘s avonds niet eens meer over.
Als je in contact komt met W.E.R.K. zijn er twee oplossingen:
=> "Werk Isolerende en Joviale Neutralisator" (W.I.J.N.).
=> "Betrouwbare Interactieve en Eliminerende Rebooter" (B.I.E.R .).
Beide oplossingen zijn verkrijgbaar bij uw lokale winkel of supermarkt. Vraag ernaar...
Stuur dit bericht door naar je vrienden.
Heb je geen vrienden (meer) dan heeft het W.E.R.K. je al geïnfecteerd.
Hoog tijd om er iets tegen te doen.
Is dat al te laat, zorg dan dat je W.E.R.K. met zoveel mogelijk leuke mensen deelt, gedeelde smart is halve smart tenslotte!
Er is een nieuw gevaarlijk virus dat onder andere elektronisch verspreid wordt via diverse fora.
Het heet "Worm Engaging & Recreation Killer" (afgekort: W.E.R.K.).
Je kan W.E.R.K. krijgen van je chef of van collega's, maar ook van kroeggenoten.
Raak het niet aan het is zeer gevaarlijk en besmettelijk!
Het virus neemt je hele privéleven over.
Op den duur heeft het virus je zodanig in de ban dat het al om acht uur 's morgens actief wordt (soms nog vroeger) en je er de hele dag door geplaagd blijft. Bij sommigen gaat het zelfs ‘s avonds niet eens meer over.
Als je in contact komt met W.E.R.K. zijn er twee oplossingen:
=> "Werk Isolerende en Joviale Neutralisator" (W.I.J.N.).
=> "Betrouwbare Interactieve en Eliminerende Rebooter" (B.I.E.R .).
Beide oplossingen zijn verkrijgbaar bij uw lokale winkel of supermarkt. Vraag ernaar...
Stuur dit bericht door naar je vrienden.
Heb je geen vrienden (meer) dan heeft het W.E.R.K. je al geïnfecteerd.
Hoog tijd om er iets tegen te doen.
Is dat al te laat, zorg dan dat je W.E.R.K. met zoveel mogelijk leuke mensen deelt, gedeelde smart is halve smart tenslotte!
woensdag 27 februari 2008 om 15:10
Grrrmmmbbbl, grom...Vanmorgen geverifieerd, grrrrmmmbbll, grom...Twee uur zou hij bij het KDV zijn, ggrrrmmmbbblll, grom...Met Mops afgesproken, met leidster afgesproken, grrrmmmbbbll, grom...Net gebeld hoe de overdracht is gegaan, grrrmmbbbll, grom....Is Lammeling nog onderweg, verwacht over een half uurtje bij het KDV te zijn..ggrrrrmmmbbblll, grom...Werk was uitgelopen, grrrmmmbbblll, grom....Dus Mops zit anderhalf uur met haar neusje tegen het raam gedrukt te wachten op haar pappa, grrrmmbbbl, grom...Tot zover het maken van afspraken...Arm meisje... grrmmbbll, grom...
Grrrrmmmbbblll, grommerdegrom.
Ik háát het als Bloes gelijk heeft!
Grrrrmmmbbblll, grommerdegrom.
Ik háát het als Bloes gelijk heeft!
Wat wilde ik nou toch typen?
woensdag 27 februari 2008 om 15:24
En hoe reageert hij als je iets zegt over dat je zo niet met afspraken om kunt gaan, met niemand niet eigenlijk, en al helemaal niet met een kind van 2? Je éigen kind, om maar eens een voorbeeld dicht bij huis te nemen? Ik vind het zo moeilijk om me voor te stellen dat iemand daar helemaal niet over nadenkt, of niet iets kan snappen als het hem dan maar uitgelegd wordt (al heb ik ook voorbeeld(en) dichtbij huis, helaas, helaas).
Gut, en nu kan je mopske nog niet klokkijken, dat wordt wat later...
Gut, en nu kan je mopske nog niet klokkijken, dat wordt wat later...
woensdag 27 februari 2008 om 15:28
woensdag 27 februari 2008 om 15:41
woensdag 27 februari 2008 om 15:47
Haihai
Zo'n werkvirus toch, een héuse muismat!
Aankleden was wel handig, in het kader van "we gaan iets doen" en we hébben ook wat gedaan; ik heb de kinderen in de auto geladen en ben naar Delfzijl gereden. Had ooit gehoord van een strandje daar, maar die hebben we niet kunnen vinden, dus hebben we uitgewaaid op de dijk. Heerlijk! De kinderen vonden het geweldig, willen vaker, hoewel ze het maar raar vonden, 's winters naar de zee
En het wááide hard, we hebben LE maar vastgehouden, die had maar zo weg kunnen waaien.
Mims, ongehoord en ongelooflijk
Múggen, wij hadden er in december last van, maar gelukkig nu even niet.
Zo'n werkvirus toch, een héuse muismat!
Aankleden was wel handig, in het kader van "we gaan iets doen" en we hébben ook wat gedaan; ik heb de kinderen in de auto geladen en ben naar Delfzijl gereden. Had ooit gehoord van een strandje daar, maar die hebben we niet kunnen vinden, dus hebben we uitgewaaid op de dijk. Heerlijk! De kinderen vonden het geweldig, willen vaker, hoewel ze het maar raar vonden, 's winters naar de zee
En het wááide hard, we hebben LE maar vastgehouden, die had maar zo weg kunnen waaien.
Mims, ongehoord en ongelooflijk
Múggen, wij hadden er in december last van, maar gelukkig nu even niet.
Later is nu
woensdag 27 februari 2008 om 17:19
ach nee mims, wat vreselijk zielig.....
Baby snuffelen was geweldig, wat een pukje: 2470 gram met 3 enorme namen. Mooi te zien hoe onze vrienden gelijk al echt moeder en vader zijn. Moets wel even gnuiven"bij hun trotse uitroep: "hij is echt zó rustig". Heb me bedwongen en niet geroepen:"nu nog wel!"
Baby snuffelen was geweldig, wat een pukje: 2470 gram met 3 enorme namen. Mooi te zien hoe onze vrienden gelijk al echt moeder en vader zijn. Moets wel even gnuiven"bij hun trotse uitroep: "hij is echt zó rustig". Heb me bedwongen en niet geroepen:"nu nog wel!"
woensdag 27 februari 2008 om 20:39
Mims, wat een lamlul!
(positief aan het verhaal is, dat Mops in ieder geval deze week wel haar papa ziet)
En ik voel me hier zwaar ontaard.
Heb vandaag mijn eigen kind getraumatiseerd.
Zen was al de hele ochtend strontvervelend.
We kwamen uit bad en toen zei hij, dat hij pijn bij zijn billen had.
Toen zei ik, dat Pinkeltje dat deed, omdat hij zo vervelend was.
Pinkeltje wordt altijd boos, op kindjes die niet naar hun mama luisteren.
En dan klimt hij in je onderbroek en prikt zo met een speld in je billen!!!
Het was zo grappig, want Zen was helemaal onder de indruk.
Dus ik dikte het verhaal nog een beetje aan...
Toen hebben we samen Pinkeltje uit zijn broek gehaald en weggegooid, nadat hij beloofd had weer te luisteren.
Verder niet meer bij stil gestaan totdat hij vanavond hevig overstuur zijn bed uitkwam...
' mama, boehoehoe, Pinkeltje is teruggekomen, boehoehoe.
En nu durfde hij niet meer te gaan slapen
Verder wel een lekker dagje.
Allemaal genoten van het heerlijke weer?
Wij wel, ik ben met de kinderen naar de kinderboerderij geweest.
Daarna nog even wat gedronken bij Alex, dus leuke dag gehad!
(positief aan het verhaal is, dat Mops in ieder geval deze week wel haar papa ziet)
En ik voel me hier zwaar ontaard.
Heb vandaag mijn eigen kind getraumatiseerd.
Zen was al de hele ochtend strontvervelend.
We kwamen uit bad en toen zei hij, dat hij pijn bij zijn billen had.
Toen zei ik, dat Pinkeltje dat deed, omdat hij zo vervelend was.
Pinkeltje wordt altijd boos, op kindjes die niet naar hun mama luisteren.
En dan klimt hij in je onderbroek en prikt zo met een speld in je billen!!!
Het was zo grappig, want Zen was helemaal onder de indruk.
Dus ik dikte het verhaal nog een beetje aan...
Toen hebben we samen Pinkeltje uit zijn broek gehaald en weggegooid, nadat hij beloofd had weer te luisteren.
Verder niet meer bij stil gestaan totdat hij vanavond hevig overstuur zijn bed uitkwam...
' mama, boehoehoe, Pinkeltje is teruggekomen, boehoehoe.
En nu durfde hij niet meer te gaan slapen
Verder wel een lekker dagje.
Allemaal genoten van het heerlijke weer?
Wij wel, ik ben met de kinderen naar de kinderboerderij geweest.
Daarna nog even wat gedronken bij Alex, dus leuke dag gehad!
woensdag 27 februari 2008 om 21:21
hoe verzin je het elyane!!! Geweldig!
brrr, moet zo werken. Ik voel me altijd zo zielig als ik in de nachtdienst zit. Het is alleen de avond ervoor dit gevoel. zo van dat de hele wereld slapen gaat, behalve ik. Ik zit zelfs met leuke collega`s weet ik toevallig, dus leuk zal het echt wel worden. Maar ik wil niet!!
brrr, moet zo werken. Ik voel me altijd zo zielig als ik in de nachtdienst zit. Het is alleen de avond ervoor dit gevoel. zo van dat de hele wereld slapen gaat, behalve ik. Ik zit zelfs met leuke collega`s weet ik toevallig, dus leuk zal het echt wel worden. Maar ik wil niet!!
woensdag 27 februari 2008 om 22:49
Zijn jullie allemaal mee de nachtdienst in ofzo??
Arme Zen toch. Pinkeltjemisbruik!
BJ viel vanmiddag, en begon me toch te bloeden uit zijn voorhoofd, niet normaal. Gutste eruit (haartjes omhoog smiley). Zakdoek die we er tegen aan hielden kleurde meteen rood. We waren net onderweg van supermarkt naar huis, normaal een leuke wandeling, nu een pokke eind (ook nog eens met zware boodschappentas). Zijn maar andere kant opgelopen, richting dokterspost. Onderweg daar naar toe hield bloeden wel op en bleek wond niet zo heel erg, maar toch maar even naar laten kijken. Viel gelukkig mee, zal wel stoer littekentje worden.... Terwijl we naar dokterspist liepen, BJ met bloedrode zakdoek tegen zijn hoofd, ik zeulend met tas hoor ik Meis opeens zeggen; "Goh, ik dacht dat je eigenlijk dood zou zijn met zo'n gat in je kop, maar dat valt dus wel mee!"
Arme Zen toch. Pinkeltjemisbruik!
BJ viel vanmiddag, en begon me toch te bloeden uit zijn voorhoofd, niet normaal. Gutste eruit (haartjes omhoog smiley). Zakdoek die we er tegen aan hielden kleurde meteen rood. We waren net onderweg van supermarkt naar huis, normaal een leuke wandeling, nu een pokke eind (ook nog eens met zware boodschappentas). Zijn maar andere kant opgelopen, richting dokterspost. Onderweg daar naar toe hield bloeden wel op en bleek wond niet zo heel erg, maar toch maar even naar laten kijken. Viel gelukkig mee, zal wel stoer littekentje worden.... Terwijl we naar dokterspist liepen, BJ met bloedrode zakdoek tegen zijn hoofd, ik zeulend met tas hoor ik Meis opeens zeggen; "Goh, ik dacht dat je eigenlijk dood zou zijn met zo'n gat in je kop, maar dat valt dus wel mee!"