ruziemaak-topic

04-01-2012 01:12 137 berichten
PMS, ruzie met het vriendje, gekwetste ego's? Laat het de fijne topics op dit fraaie forum niet verzieken voor iedereen.

Wellicht in strijd met de forum regels (dames?) open ik hier het ruzie-maak topic, waarin fitties uit andere topics voortgezet kunnen worden, zodat terwille van de bedoelingen van de TO van de andere topics die topics een beetje 'schoon' gehouden kunnen worden.

Er wordt tevens een gratis voetreis naar Rome verloot onder de inzenders van het correcte aantal keren dat het woord 'topic' voorkomt in dit topic.
quote:Jonari schreef op 04 januari 2012 @ 02:23:

Mis ik iets?

Maakt niet uit hoor, ik neem nog een calvados.

Al ruzieend uiteraard.Als je dan toch in kennelijke staat bent dan grijp ik je nog een keer, wat maakt het ook uit hè. Lekker wijf was je altijd al, beetje jammer van die grote bek.
quote:mazzelen schreef op 04 januari 2012 @ 02:24:

[...]

Nou ja zeg.... Sinds wanneer mag ik zelf niet meer uitmaken wanneer ik moeilijk doe? Je bekijkt het maar. Ik ga naar bed.Niks ervan!
Alle reacties Link kopieren
quote:gaia9 schreef op 04 januari 2012 @ 02:26:

* proost * *proost*
quote:Jonari schreef op 04 januari 2012 @ 02:27:

[...]

*proost* *proost*
quote:amand1969 schreef op 04 januari 2012 @ 02:27:

[...]

Als je dan toch in kennelijke staat bent dan grijp ik je nog een keer, wat maakt het ook uit hè. Lekker wijf was je altijd al, beetje jammer van die grote bek.

Rot toch op!

Ik zie er in elk geval stukken leuker uit dan jij!
trusten
niet lekker slapen allemaal
Ik vind dat jullie belabberd ruzie maken!
I have my fears but they do not have me
Lijkt nergens op he?
quote:Jonari schreef op 04 januari 2012 @ 02:29:

[...]

Rot toch op!

Ik zie er in elk geval stukken leuker uit dan jij!Dat geef ik je. Ik ben door jou intussen zoveel gaan zuipen dat ook jij do-able bent geworden.
Nee, lijkt meer op een theekransje
quote:Jonari schreef op 04 januari 2012 @ 02:32:

Lijkt nergens op he?

Nee.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nee hoor, ik ga nu naar bed. Weltrusten allemaal!
Sjees, kan dit soort ranzig geneuzel niet even specifiek op een bepaald topic blijven, het is meer van hetzelfde. En als dit forum dan zo nodig gebruikt moet worden hiervoor mag het dan aub op de sekspijlert?
quote:Letgo schreef op 04 januari 2012 @ 02:39:

Sjees, kan dit soort ranzig geneuzel niet even specifiek op een bepaald topic blijven, het is meer van hetzelfde. En als dit forum dan zo nodig gebruikt moet worden hiervoor mag het dan aub op de sekspijlert?Typisch jou. Altijd de randvoorwaarden bepalen hè. Nou, ik heb nieuws voor jou: NEE
Ik kan gewoon niet slapen en vind sowieso dat er veel ranzig geneuzeld wordt op het VF.

Maar pilletje begint te werken dus welterusten.
Nog geen ruzie? Saai hoor
quote:Letgo schreef op 04 januari 2012 @ 02:39:

Sjees, kan dit soort ranzig geneuzel niet even specifiek op een bepaald topic blijven, het is meer van hetzelfde. En als dit forum dan zo nodig gebruikt moet worden hiervoor mag het dan aub op de sekspijlert?

Haha ranzig?

Ik kom er speciaal mn bed weer voor uit
quote:amand1969 schreef op 04 januari 2012 @ 02:41:

[...]

Typisch jou. Altijd de randvoorwaarden bepalen hè. Nou, ik heb nieuws voor jou: NEETypisch mij? Wie is jou dat jij dit weet?
quote:Jonari schreef op 04 januari 2012 @ 02:42:

[...]

Haha ranzig?

Ik kom er speciaal mn bed weer voor uit Je bent dan wel een wijf met ballen. Dat moet ik je dan wel nageven. Jammer dat ik niet op kerels val.
Ja hè? Mooi toch?

Dacht trouwens dat je typisch met een y schreef....
Sjonge..als iemand dit al ranzig vindt....

Maargoed, ik was onderweg naar boven.

Ruzie lekker verder
quote:Jonari schreef op 04 januari 2012 @ 02:42:

[...]

Haha ranzig?

Ik kom er speciaal mn bed weer voor uit Tja... bepaalde tijdstippen lenen zich meer voor ranzigheid dan wanneer je net met je nuchtere maag aan een ontbijtje zit. Maar dat zegt niks over de ranzigheid an sich. Ik denk hier een boeiend topic over relaties te openen, maar het gaat weer over do-able zijn en beffen. Prima...maar het hoort hier niet mijn inziens.
(moet trouwens de hele tijd aan John Cleese denken met: "this is not an argument.... yes it is")
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-01-2012 12:09
Reden: provoceren
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven