Oh mij god, dit is niet te geloven! Deze moeder komt erg verbitterd over vind ik. Alsof ze het haar dochter kwalijk neemt dat haar vader er niet is en zij hard moet werken. Echt triest, ik hoop dat dit meisje hulp krijgt.
Anoniem_92636
woensdag 4 januari 2012 om 22:12
quote:galadriel schreef op 04 januari 2012 @ 22:11:
Hoe noem je zo iemand een feader.
Ik dacht dat allen partners dat deden.
Inderdaad!
Dat meisje zou echt uit huis geplaatst moeten worden!
Die zeekoe laat zich 3x opereren op kosten van de maatschappij en zit voor de neus van haar kind een bord bitterballen weg te werken.... OMG! "Moeilijk he, dat jij dit niet mag?"
Anoniem_6491926aadf04
woensdag 4 januari 2012 om 22:12
Wat een toestand. Het lijkt wel of moeder Nora niet wil laten afvallen omdat ze zichzelf dan beroerd voelt.
Echt hoor, dit meisje zou beter af zijn in een pleeggezin, en dat denk ik niet snel..
Anoniem_52265
woensdag 4 januari 2012 om 22:13
Ik hoop dat dit mens voor de rest van haar leven geconfronteerd gaat worden met deze vieze leugenarij. Wat een onbetrouwbaar, naar en in en inslecht mens.
quote:geheimtaal schreef op 04 januari 2012 @ 22:10:
'Wil je ook bitterballen?'
Die moeder is echt heel dom!!! Wat een wilskracht moet dat kind hebben.Ze is niet dom. Het is gewoon een egoistisch teringwijf, die bang is dat haar dochter afslankt daardoor uit haar eenzaamheid raakt en misschien wel een sociaal leven krijgt. Want wie zet het wijntje dan klaar als zij thuis komt? Nee dan zal dat loeder zelf naar de koelkast/voorraadkast moeten lopen en van haar luie reet af moeten komen. Dat loeder vindt de hele situatie wel best zo.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Anoniem_6491926aadf04
woensdag 4 januari 2012 om 22:14
lieve mama, je steunt me heel erg.
Ach meisje... niet zeggen wat je moeder wil horen.