How the other half live
woensdag 4 januari 2012 om 23:13
quote:Summerdance schreef op 04 januari 2012 @ 23:10:
[...]
Weet je wat ook lekker is?
Boterham, pindakaas, banaan, en een klein streepje honing!
Leidsenhage is ongeveer op 5 minuten afstand van mijn casaLijkt me onwijs zoet. En ik ben niet van het zoete, op drop na.
[...]
Weet je wat ook lekker is?
Boterham, pindakaas, banaan, en een klein streepje honing!
Leidsenhage is ongeveer op 5 minuten afstand van mijn casaLijkt me onwijs zoet. En ik ben niet van het zoete, op drop na.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
woensdag 4 januari 2012 om 23:30
woensdag 4 januari 2012 om 23:34
quote:Liezze schreef op 04 januari 2012 @ 23:30:
[...]
Ook niet om lekker uit te waaien? Met je armen wijd op het strand staan en bijna bang zijn om weg te waaien Ik ben nog 6 kilo te zwaar, dus wegwaaien zal ik niet. Het komt ook omdat ik echt de schurft aan de winter heb. Ik ben echt in het verkeerde klimaat geboren.
[...]
Ook niet om lekker uit te waaien? Met je armen wijd op het strand staan en bijna bang zijn om weg te waaien Ik ben nog 6 kilo te zwaar, dus wegwaaien zal ik niet. Het komt ook omdat ik echt de schurft aan de winter heb. Ik ben echt in het verkeerde klimaat geboren.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
woensdag 4 januari 2012 om 23:34
quote:Liezze schreef op 04 januari 2012 @ 23:27:
Lijkt me heerlijk om aan de zee te wonen
Ik heb er gewoond, het is echt heerlijk, maar je huis wordt langzaam opgevreten door het zout, en in de zomer echt no way dat je je auto kwijt kan
En.....file onderweg naar huis met mooi weer
Woon nu 5 km van het strand...heerlijk!
Lijkt me heerlijk om aan de zee te wonen
Ik heb er gewoond, het is echt heerlijk, maar je huis wordt langzaam opgevreten door het zout, en in de zomer echt no way dat je je auto kwijt kan
En.....file onderweg naar huis met mooi weer
Woon nu 5 km van het strand...heerlijk!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 4 januari 2012 om 23:37
quote:Tickel schreef op 04 januari 2012 @ 23:34:
[...]
Ik ben nog 6 kilo te zwaar, dus wegwaaien zal ik niet. Het komt ook omdat ik echt de schurft aan de winter heb. Ik ben echt in het verkeerde klimaat geboren.
De winter is ook k*t, wat mij betreft is het in september meestal al te koud.
Maar een uurtje uitwaaien op het strand klinkt wel lekker! Maar het zal vast zoiets zijn wat ik ook nooit zou doen als ik er eenmaal woon
[...]
Ik ben nog 6 kilo te zwaar, dus wegwaaien zal ik niet. Het komt ook omdat ik echt de schurft aan de winter heb. Ik ben echt in het verkeerde klimaat geboren.
De winter is ook k*t, wat mij betreft is het in september meestal al te koud.
Maar een uurtje uitwaaien op het strand klinkt wel lekker! Maar het zal vast zoiets zijn wat ik ook nooit zou doen als ik er eenmaal woon