Seksslavin

30-12-2011 19:29 802 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit topic kan op slot.
quote:KahlanAmnell schreef op 06 januari 2012 @ 18:02:

[...]

Karma is a bitch though.And she has patience....
In dit geval is het geen keuze, maar een consequentie. Als hij het niet kan accepteren is de kans heel groot dat we uit elkaar gaan. Wat ik eigenlijk liever niet wil. Ik was deze middag erg verdrietig door dit alles en de gedachte dat we uit elkaar zouden gaan.

Ik kan wel uit alle macht proberen om wel monogaam te zijn, maar dat werkt net zo niet, als dat hij probeert mij vrij te laten. Beide werkt gewoon niet.

Kon ik de tijd maar terugdraaien...
Je hoeft de tijd niet terug te draaien want blijkbaar ben je nooit monogaam geweest. Dus wat wil je terug draaien? De relatie met je man? Zodat je nu geen scheiding hoeft aan te gaan?

Sorry hoor maar je neemt helemaal geen verantwoordelijkheid.

Je reageert hetzelfde als een persoon die vreemd ging doordat hij/zij drank op had.

Allemaal smoesjes. Je bent er zelf bij en JIJ maakt de keuze om vreemd te gaan.

Ja, het is een keuze.

Je zadelt je man nu op met iets waar hij niet achter staat, emotionele chantage.
Ah know`t, tha shunt
Ik zou de tijd willen terug draaien t/m 18 december en dan besluiten dat ik niet naar Leiden zou gaan. Dan was dit niet gebeurd.
Nee maar je bent niet monogaam zeg je dus dan komt er misschien volgende week weer iemand anders langs.
Ah know`t, tha shunt
Kom nu maar uit de kast, brummetje, het is leuk geweest. Het enige wat je wilt is aandacht, aandacht, aandacht. En je krijgt het nog ook. Het is weer tijd voor je psycholoog.
Joh, dan had je wel met een ander gewild. Who cares.

Jij bent geboren voor de puinhoop, dan krijg je 'm ook.
Dan zou ik ervoor kiezen om alle uitjes samen met mijn man te doen. Zoals we voor dit alles eigenlijk altijd deden.
Dan is er minder kans op iemand anders tegenkomen. Bij ons in ieder geval.
Nou, kap het contact met die ander af dan.
Ah know`t, tha shunt
quote:nokiafan schreef op 06 januari 2012 @ 19:25:

Dan zou ik ervoor kiezen om alle uitjes samen met mijn man te doen. Zoals we voor dit alles eigenlijk altijd deden.

Tuurlijk meid.

(En toen kwam er een olifant met een hele grote snuit, en die blies dit verhaaltje uit...)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik ga steeds meer geloven dat je Brummetje bent en weer aandacht loopt te zoeken. Bah!

Ik ben weg.
Ah know`t, tha shunt
Ach poep...

Nokiafan, dit is een welgemeend advies. Ga naar een psychiater. Dit heeft niets met bdsm verlangens te maken. Alles, maar dan ook werkelijk waar alles, wijst erop dat je een zware Borderliner bent. Laat je asjeblieft nakijken.
Dit hele gebeuren zit me momenteel heel erg hoog. Als ik lees dat anderen het wel toestaan/krijgen van hun partner.

Ik ben absoluut niet respectloos over of naar mijn man. Het Gesprek is ongeveer zo gegaan:

We lagen in bed en ik vertelde rustig en netjes dat er wat was gebeurd tijdens mijn verblijf bij mijn ouders. Dat ik iemand had leren kennen waar het goed mee klikte. Dat ik hem had geholpen en dat we op het einde, de laatste keer dat we elkaar zagen, ook gezoend hebben.

Dat ik niet daar naartoe ben gegaan met het idee: Zo, ik ga eens lekker vreemd, maar dat het me overkwam. (Als in, ik was het uiteraard niet bij voorbaat van plan die ander leuk te gaan vinden.) Dit begreep mijn man.

Ik zei tegen hem, dat ik niet in monogamie geloof, en ik haalde aan dat ik voorheen eerlijk heb verteld dat ik in alle vorige relaties heb gezoend met een ander. Ik heb op zijn vraag "Kun jij me beloven in deze relatie monogaam te zijn?" eerlijk "Nee." geantwoord.

Ik heb aangegeven dat het absoluut niet mijn bedoeling is om meteen met Jan en alleman het bed in te duiken, maar dat het me om die man zou gaan. Aan nog meer anderen heb ik totaal geen behoefte.

Hij bedankte mij voor mijn eerlijkheid, dat vond hij heel fijn. En zei dat hij over dit alles na zou gaan denken.

Is hier ook maar iets respectloos geweest? NEE.
En wat ik nou vergeet te zeggen is dat ik hem nooit voor de keuze heb gesteld: Of ik die minnaar of we gaan uit elkaar. Dat heb ik nooit gezegd.

Ik heb alleen aangegeven (bij de psycholoog) dat als mijn man het niet kan toestaan, dat we dan heel waarschijnlijk uit elkaar moeten gaan.

Maar ik heb hem nooit voor het blok gezet, nooit die keuze gegeven.
quote:nokiafan schreef op 06 januari 2012 @ 21:05:

Ik heb alleen aangegeven (bij de psycholoog) dat als mijn man het niet kan toestaan, dat we dan heel waarschijnlijk uit elkaar moeten gaan.

Maar ik heb hem nooit voor het blok gezet, nooit die keuze gegeven.
Scherp DS!

En Glühwein (vergeet de Umlaut niet) is inderdaad niet te zuipen..
Zit ik alweer te janken om deze puinhoop.
Nee echt niet! Ik heb hem NOOIT voor die keuze gesteld!! Nooit!!!
Niet respectloos geweest over je man? Lees je eigen berichten nog eens terug zou ik zeggen.

En ja, je bent ook respectloos geweest tegen je man, door al allerlei afspraken over je seksleven met een ander te maken en jezelg op te layen geilen zonder dat met hem te bespreken.

Ben je nou echt zo dom dat je dat zelf niet doorhebt of doe je maar alsof?
Maar als hij het niet toe staat ga je bij hem weg?
Tuurlijk wel...

Jij hebt immers jouw keuzes gemaakt, dat moge duidelijk zijn,

dus moet hij nu ook kiezen, wat wil hij?

En tot die keuze heb jij hem gedwongen...
quote:nokiafan schreef op 06 januari 2012 @ 21:24:

Ach zielug

Je bent of een enorme troll of je hebt psychische hulp nodig.

Ik wilde je helpen en wat advies geven maar ik voel me aardig stom nu.
Ah know`t, tha shunt
quote:nokiafan schreef op 06 januari 2012 @ 21:24:

Nou, boefuckinghoe.... Ik lees al een tijdje mee en was van plan dit jaar wat milder te starten. Helaas heb ik dit soort vrouwen iets te veel gezien. Eindstand? Relatie kapot, kinderen kapot (thank god, die heb jij niet), familie in tweeën verdeeld, gezeik op het werk. En, was het een keertje neuken met een ander het waard? Natuurlijk niet. Dit soort egoïstische gezeik kent uiteindelijk alleen maar verliezers. Je kunt elke kutsmoes opdreunen die je wil, uiteindelijk wil je gewoon seks met een ander.

En alle mannen zijn zo?????? Grow up! Je klinkt als mijn zoon van 2 die zijn zin niet krijgt. Mama is stom, alle mama's zijn stom.

Laat je vent los, gun hem iemand die wel voor hem gaat en doe je ding. Maar kom niet steeds met kutsmoezen. Echt, te zielig voor woorden.
Kahlan, het is heel lief, maar dit kun jij niet voor mij oplossen, je kan mij niet helpen in die zin.

Ik neem je advies in overweging, ook van het contact met die ander afkappen.

Ware het niet dat ik er geen spijt van wil hebben, als ik het doe, en dat weet ik nog niet zeker.

Ik weet niks zeker.

Ja, dat ik heel veel van mijn man hou, hij van mij, en dat dit veel verdriet oplevert.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven