bedrogen!
vrijdag 6 januari 2012 om 23:45
Weet niet of het hier moet staan of bij relaties! doe het maar hier. eens de omgekeerde wereld. Ben een man begin 40 met vrouw en kinderen van rond de 10 jaar. Mijn vrouw is verliefd op een andere man die al kinderen heeft bij verschillende partners. We hebben al ruim 5 maanden geen sex meer, het vreet erg aan mij. Zij zegt dat ze die man niet meer ziet maar ik vertrouw haar niet meer, Ze raakt mij met geen vinger aan. Moet ik het loslaten of niet??
vrijdag 6 januari 2012 om 23:54
vrijdag 6 januari 2012 om 23:54
zaterdag 7 januari 2012 om 00:03
zaterdag 7 januari 2012 om 00:04
zaterdag 7 januari 2012 om 00:24
zaterdag 7 januari 2012 om 00:38
quote:isaacs schreef op 07 januari 2012 @ 00:24:
Heb ik gevraagd, zij wil verder met mij, maar hoe kan je met iemand verder leven waar je geen gevoel voor hebt?? Ik denk dat ze bij mij blijft voor de kunderen, als ik dat zeg is het niet zo! Ik ga het steeds moeilijker vinden om met iemand te leven die niets voelt voor mij.
Ik vind het erg sneu voor je dat je dit meemaakt, en nee, als dat ook nog eens in zo'n rot periode van je leven plaats vind maakt het dat niet makkelijker.
Ik schrik alleen wel van je opmerking 'hoe kan je met iemand verder leven waar je geen gevoel voor hebt'
Is dat werkelijk zo? Heeft ze je ook gezegd dat ze niet meer van je houdt? Als iemand verliefd is op een ander, of zelfs houdt van een ander, wil dat niet zeggen dat er geen liefde meer voor jou is.. Wellicht dat je je daar nu eens op kan focussen, uitvinden of dat echt zo is. Want van wat ik nu uit je posts opmaak is dat wat het meest aan je vreet..
Heb ik gevraagd, zij wil verder met mij, maar hoe kan je met iemand verder leven waar je geen gevoel voor hebt?? Ik denk dat ze bij mij blijft voor de kunderen, als ik dat zeg is het niet zo! Ik ga het steeds moeilijker vinden om met iemand te leven die niets voelt voor mij.
Ik vind het erg sneu voor je dat je dit meemaakt, en nee, als dat ook nog eens in zo'n rot periode van je leven plaats vind maakt het dat niet makkelijker.
Ik schrik alleen wel van je opmerking 'hoe kan je met iemand verder leven waar je geen gevoel voor hebt'
Is dat werkelijk zo? Heeft ze je ook gezegd dat ze niet meer van je houdt? Als iemand verliefd is op een ander, of zelfs houdt van een ander, wil dat niet zeggen dat er geen liefde meer voor jou is.. Wellicht dat je je daar nu eens op kan focussen, uitvinden of dat echt zo is. Want van wat ik nu uit je posts opmaak is dat wat het meest aan je vreet..
zaterdag 7 januari 2012 om 04:59
Je vertrouwen is geschaad en dat is echt pijnlijk. Je zal nooit weten of ze hem nog ziet. Je moet gewoon weer leren op je gevoel te vertrouwen.
Heb je haar gevraagd waarom ze naar die man was?
En waarom zij jou niet meer aanraakt?
Als je nog van haar houdt zou ik voor de relatie vechten misschien is/was ze heel eenzaam en heeft zij of hebben jullie therapie nodig.
Misschien is die man wel een of andere Casanova
en zijn er meer slachtoffers. Misschien is het echte liefde. Misschien.. misschien... Ik vind het heel moeilijk om in te schatten hoewel we allemaal vrouw zijn maar niet alle vrouwen denken en handelen hetzelfde. Wat wel waar is dat is dat een vrouw vreemdgaat omdat er weinig affectie is in de relatie.
Niet alle vrouwen doen dat maar is meestal wel 1 van de redenen. Praten en weer romantische tijd voor elkaar maken!!
Heb je haar gevraagd waarom ze naar die man was?
En waarom zij jou niet meer aanraakt?
Als je nog van haar houdt zou ik voor de relatie vechten misschien is/was ze heel eenzaam en heeft zij of hebben jullie therapie nodig.
Misschien is die man wel een of andere Casanova
Niet alle vrouwen doen dat maar is meestal wel 1 van de redenen. Praten en weer romantische tijd voor elkaar maken!!
zaterdag 7 januari 2012 om 06:37
zaterdag 7 januari 2012 om 12:10
zaterdag 7 januari 2012 om 13:20
quote:Fame schreef op 07 januari 2012 @ 12:10:
Hoezo de omgekeerde wereld? Waarom meld je je als man speciaal bij de Viva Soddom en Gommora club, en waarom was het minder erg als er geen familieperikelen waren?
Omdat het vreemdgaan denk ik meer voorkomt bij mannen dan bij vrouwen, of denk ik dan als een oude man?
natuurlijk was het niet minder erg maar ik krijg nu wel heel veel te verwerken.
Hoezo de omgekeerde wereld? Waarom meld je je als man speciaal bij de Viva Soddom en Gommora club, en waarom was het minder erg als er geen familieperikelen waren?
Omdat het vreemdgaan denk ik meer voorkomt bij mannen dan bij vrouwen, of denk ik dan als een oude man?
natuurlijk was het niet minder erg maar ik krijg nu wel heel veel te verwerken.
zaterdag 7 januari 2012 om 14:05
quote:anouar schreef op 07 januari 2012 @ 13:46:
Nu denk je inderdaad als een erg oude man maar dat dacht je zelf ook al. Wel een rotsituatie, zeker nu met je vader. Ben het wel met je eens: dit maakt het zeker erger. Wat een timing,zeg!
En nu? Wat ga je doen ?
dat weet ik niet, het is heel moeilijk allemaal omdat ik nog van haar hou.Mijn gevoel zegt wel dat het morgen voor haar een ander kan zijn.
Bedankt voor je begrip! Mijn zelfvertrouwen is door dit alles ook veel minder, vroeger dacht ik je mag er best zijn maar na dit alles is dat een stuk minder.
Nu denk je inderdaad als een erg oude man maar dat dacht je zelf ook al. Wel een rotsituatie, zeker nu met je vader. Ben het wel met je eens: dit maakt het zeker erger. Wat een timing,zeg!
En nu? Wat ga je doen ?
dat weet ik niet, het is heel moeilijk allemaal omdat ik nog van haar hou.Mijn gevoel zegt wel dat het morgen voor haar een ander kan zijn.
Bedankt voor je begrip! Mijn zelfvertrouwen is door dit alles ook veel minder, vroeger dacht ik je mag er best zijn maar na dit alles is dat een stuk minder.