*** Bar Too Much 193 ***

06-12-2011 17:00 701 berichten
Alle reacties Link kopieren

I'm dreaming of a White Christmas ...

but if the White runs out, I'll drink the Red!
Leuk!

Veel plezier met je Surinaamse bezoek!

Ga je roti eten? ik weet nog wel een leuk tentje in Amsterdam
Nee joh, roti eten ze vast al vaak zat ... ik maak maar weer eens knoflooktomaten
Lekker!
Jee, je bent er nog verrassend! Ik duik mijn bed in. Net bijna 2 uur met Pim gebeld. Rood oor.
Truste lieverd
Thanx, jij zo ook

*boink*
Als je je op bed nog verveelt met je E-pad

Kom je nog maar even bij de wakkeren
Goeiemorgen dames, Ik zet hier vast wat neer voor de ontbijters onder ons, maar ook voor de brunchers, lunchers en tussendoorders............

Lekker Wies, ik neem er nu wat van, heb het ontbijt vanmorgen overgeslagen, dus dat moet wel nog
Was het leuk met je Surinaamse visite en wat heb je gekookt?

Het lijkt wel of ik griep ga krijgen. Volgens mij is rode wijn een heel goed medicijn.
quote:yette schreef op 06 januari 2012 @ 11:06:

Het gaat wel ben aardig uit mijn rimte door nachtelijk malen, maar overdag heb ik lekker afleiding. We hebben een heleboel ondernomen deze vakantie. Dit weekeind krijg ik bezoek uit Suriname!!! Ik verheug me er zo op, eens bedenken wat ik allemaal ga koken en bakken

Hoest met jou en je kwartet?

Oudste 2 zie of spreek ik nauwelijks, die zijn druk met het leven van hun leven.

Jongste dochter, we wachten op plaatsing in een gezinsvervangend tehuis, gaat moeizaam af en toe thuis, maar is te doen, zeker als je een heeeel weekend in je upje bent

. Jongste zoon, gaat best wel goed mee, alleen merk ik dat hij snel moe is en klaagt over vaak hoofdpijn. Dat vind ik zorgelijk, vader vind van niet. Maandag controle kinderarts, kijken wat hij ervan vindt. Denk dat bloeddruk niet ok is.

En deze dame heeft het niet echt lekker zitten, behoorlijk wat knuppen die ontwart moeten worden en daar ben ik voorzichtig aan mee begonnen...
Een goede morgen

Heb je hulp bij het ontknopen, Bloem?

Hier was het heel gezellig gisteren. Vind het zo jammer dat we vorig jaar kerst die tickets moesten gebruiken om naar Nederland te gaan. Suriname zou echt gaaf zijn geweest!

Gisteren trouwens knoflooktomaten gemaakt, Jo.
Ik heb er hulp bij Yette, gelukkig wel en zonder pillen, wil dat ab-so-luut niet. Ene dag gaat beter als de andere dag, just keep on rockin' with the shit

Fijn dat het bezoek zo heerlijk toeven was Yette! Enne, die knoflook tomatoes van jou, mjummie!
Goed zo Bloem! Kan me helemaal voorstellen dat je niet wil slikken, ik vind pillen die op je hersenen werken ook maar eng.
Hoe is het met iedereen? Druk aan het leven?
Ha Yetje, heb de laatste tijd gewoon niet zoveel te vertellen.

Hoe is het met jou?
Mogge, 2 bakkies pleur en dan naar ZH voor de rebound.

Gisteren zou ik echo van heup moeten krijgen. Spreekuur liep uit, spoedgevallen en uiteindelijk bleek dat er een röntgenfoto genomen moest worden. Geen kamer vrij, ja, moest ik 1,5 uur wachten. Neh, gaan we niet doen, geef maar nieuwe afspraak.

Is vandaag dus. En dan afwachten wanneer die spuit erin gejast wordt...
Hoop dat je vandaag snel geholpen wordt Bloem

Ik heb ook niet zoveel nieuws. Dak lekt door de storm, de muur van de kinderkamer is zeikes, wasmachine is dood, De Zoon had gisteren 26 aanvallen, ik heb me flink gesneden aan glas dat in het verstopte badkamerafvoerputje bleek te zitten (?!) toen het afspoelwater waarmee ik de gebleekte voegen afspoelde de badkamer blank zette en mijn kleedje verklootte, kwam er gistermiddag achter dat de basisschool een onverwachtte vrije dag heeft vandaag èn werd wakker met een knallende koppijn - waarschijnlijk door 2 wijntjes bij de buren gisteravond. Niks nieuws dus
Yette, je abonnement op "gewone dingen"nog niet verlopen?

Kalote voor je , dikke voor jou terug....

Mag hopen de de wasmasjien gerepareerd kan worden?

Nah, geen foto. Ze wilden de spuit er gelijk al in jassen en dat wist ik dus niet! Stond ook niet in de brief...Dussss....nieuwe afspraak voor volgende week woensdag.

Want men vond in het zh dat ik me mentaal er wel op voor moet kunnen bereiden, zeker gezien mijn * stomme, vervelende rot* angst voor naalden . Bovendien is het niet raadzaam zelf auto te rijden of te fietsen.

Patiënteninfo op de afspraakbrieven wordt nu aangepast. Arts was best wel pissed dat de nodige info op de brief ontbrak en had alle begrip voor me. Vonnik wel lief, want is best wel vervelend, ook voor hun. Planning ed gooide ik nu in de war en zo. Maar dat woof hij vriendelijk doch gedecideerd weg. "Tot volgende week mevrouw FPW"
Wat een dag gister Yet Hoop dat je wasmachine het snel weer doet. Lijkt me een ramp niet kunnen wassen met 4 kinderen.

Fijn dat de arts begrip voor je had Bloem. Je moet wel geduld hebben in het medisch circuit soms he? Weet er alles van. Als ik de uren moet optellen dat ik heb zitten wachten in wachtkamers..........

Is het al tijd voor rode wijn?
Dag allemaal, Yetje, jij hebt toch nooooooit nieuws???

Allemachtig, raak je nou nooit eens in paniek?

Hippie, ik hoop, dat die spuit dan wel resultaat zal hebben, met alles, wat je er nu voor moet doen.....

En als je angst te groot wordt, dan kom je maar naar mij, want ik was altijd een ster in pijnloos spuiten, echt waar

Jootje, was fijn vanmiddag....
Ha Wies! Ben je nog steeds bezig met je boerderij?

Ik heb net even naar DWDD zitten kijken en ik blijf Prem een vervelende vent vinden.

Portje?
Graag nog 1 portje, alleen als julie allemaal meedrinken,.....hoeft voor de anderen niet persé port te zijn, als we maar kunnen proosten hihi.....
Proost meisje!

Saar ligt lekker te slapen naast me

Mijn kleine bouvier, ze snurkt en blaft in elk geval net zo hard als een echte haha.
Heb ik een heel epistel over saartje geschreven, druk ik vermoedelijk op een foute toets, alles weg..... k*t....

Morgen tyo ik het wel opnieuw, nu ga ik slapen, welterusten lieve vriendinnetjes van me...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven