Jubelei!! #25

07-12-2011 16:11 2631 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/108990 gr 76 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 02/02 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/114196 gram 52 cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1253 cm 3635HuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 11650 gram 78 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Zwemmen? Nee dat haat ze, ze heeft echt een hekel aan een groot zwembad. Kinderbadje vindt ze ook niet leuk.

Deb, we hebben echt alles al geprobeerd. Heb zelfs zo'n bad dor@ pop aangeschaft, maar ook die mag niet onder de douche... is gewoon weer zo'n fase. gaat wel weer over
N. smeert zich dagelijks expres helemaal onder met haar toetje en zegt dan 'Battie'?

Die wil het liefst de hele dag in bad liggen, precies d'r vader!

Eten met een lepel en vork gaan heel goed, uit een beker drinken ook eigenlijk, soms een beetje te snel.
Lastig fan!

H houdt ook van water (maar dat wistten jullie vast al) ging vrijdag op de fiets boodschappen doen,

zegt ze "semme?". Fietsen wordt hier geassocieerd met naar het zwembad gaan
Lastig hoor Fan, dat ze water niet leuk vindt. Lijkt me vooral heel lastig met haar wassen en zo. En ze heeft zo'n mooie bos dus die vergt ook wat onderhoud.
Ach het gaat wel weer over GW, maak me er niet zo druk om, het is meer gewoon vervelend. Ze heeft nu echt zo'n fase dat ze haarzelf constant in de weg zit... ze wil niets, maar toch wil ze het eigenlijk weer wel...

Becks, kan N. dat niet even leren aan M. ?

lepel/vork/beker hebben te maken met grove motoriek toch? Die is bij M. nog niet zo super goed, we kunnen echt merken dat ze daar iets in achter loopt
haha Fan, leren dat M. zich dagelijks helemaal onder smeert met plakkerige meurende yoghurt? Das even leuk maar op een gegeven moment niet meer hoor.

En het komt allemaal wel met je meisje, ieder kindje op zijn/haar eigen tempo.

Ik heb niet echt een referentiekader dus ik weet niet of N. dingen snel of niet snel doet. Ik vind alleen haar ontwikkeling wel heel fascinerend want ik zelf vind het wel snel gaan (veeeeeeeeel te snel). Maar lieve Fan, als het vervelend vind moet je het zeggen hoor! :*
Vervelend Fan, dat dat ook niet helpt! Hopelijk is het idd een fase, en gaat het binnenkort weer over!

Becky: hier nog eentje die het heerlijk vind om in bad te gaan, en dit ook dagelijks vraagt. Maar ivm haar droge huidje, kan dat niet elke dag, dus als het dan een keer niet is, wordt ze boos en gaat ze huilen
tja, het zal wel weer overgaan, maar blijft wel lastig, is toch iets wat bijna dagelijk terug komt.

Ik denk trouwens dat dat fijne motoriek is toch om eten aan je vork te prikken?
nee lieverd, ik vind het helemaal niet vervelend !!! Ik vind het wonderbaarlijk hoe elk kindje zich weer ontwikkelt op een hele andere manier, ik geniet van alle verhalen over elk kindje.

M. is misschien weer aan het ontwikkelen op een ander punt, weet ik het . Weet wel dat ze heel sterk is (qua kracht), een zeer goed gevoel voor ritme heeft.
whaha, ja zo denkt h ook dat ze ritme heeft, maar ik denk dat ze net als haar ouders totaal arytmisch is
Justdeb, N mag ivm eczeem ook niet dagelijks. We leiden haar vaak af nadat ze haar toet heeft gehad. Dat helpt wel.

We aten van de week couscous en das natuurlijk prutzooi voor een vork maar met de lepel ging dat echt supergoed. En bij haar toet schuift ze het bakje onder haar kin en begint dan alles in een rap tempo naar binnen te lepelen. Ik geef expres een kleine lepel anders neemt ze echt te grote happen.

Soms, heel soms, dan doet ze ons na, en eet ze met mes en vork, haha.
haha. Hier DENKT N. dat ze heel sterk is, ze 'tilt' ons altijd op als we op de grond gaan liggen. Maar het is maar een slapjanus. Ritme gaat wel goed. En meezingen, vandaag in de auto vol overgave "Bolke Bolke Bolke de beer, issieweer" meezingen
Herkenbaar Beck, hier krijgt ze ook een kleine lepel bij toetje eten, anders gaat er veel te veel tegelijk naar binnen.

Eten met vork en lepel gaat moeiteloos hier, maar het moet niet te lastig zijn (vissticks blijven nooit goed aan de vork prikken, dus die gaan met de hand)

T heeft ook veel gevoel voor ritme, echt daar sta ik soms versteld van.. ze kan echt dansen/bewegen op de muziek, en ook goed! heeft ze niet van mij, haha

Zingen vind ze ook geweldig, vanavond in bed hoorden we haar nog een hele tijd 'zag 2 beren broodjes smeren' zingen...
Ik denk dat ik een raar kind heb, hier wordt het toetje vaak niet opgegeten, dan zit ze al 'vol'
En soms zegt ze ook dat ze geen toetje wil als ik haar vraag
jij hebt echt een raar kind GW , geen toetjes eten en heel graag slapen. ;)

N. zit helemaal in de starthouding bij d'r toet, inclusief met lepel en vork in haar knuistjes en dan op de tafel rammen en roepen "TOETJE, TOETJE, TOETJE".

Doet ze ook met ETEN, en nu heeft ze alle kindjes op het kdv die het kunnen uitspreken aangestoken.

Ze is best grappig, toch?
Ach, mss wel een raar kind, maar wel een heel lief raar kind, en een heerlijk langslapend raar kind

ik zal er morgenvroeg wel uit moeten, man is naar de kroeg, maar met een beetje geluk is dat pas weer 9 uur.
oh leuk,

das Leben der anderen is op ned z2
Nee hoor GW, tis helemaal geen raar kind! Ze is echt tof, dat in het zwembadspringfilmpje vind ik zo gaaf.

ik kijk wel echt weer uit naar een meet met kindjes. Ben zo benieuwd eigenlijk!
Vent gaat na het werk naar een feestje, die komt niet voor 3-en thuis. Ik ben morgen aan de beurt. Mocht vrijdag tot 10 uur uitslapen.
quote:Becky26 schreef op 07 januari 2012 @ 22:36:

ik kijk wel echt weer uit naar een meet met kindjes. Ben zo benieuwd eigenlijk!EENS!!!
haha duidelijke taal deb!

Spelen jullie kindjes al met klei? Wij hebben dat vandaag voor N. gekocht. Zonder vormpjes trouwens.
Ik ben ook voor een kindjes meet!

Mss kunnen we een keer bij een dierentuin oid afspreken?
Ik sta tegenwoordig alle dagen vroeg op met T.. Op een hele enkele uitzondering na... Is niet anders momenteel helaas...

Kan moeilijk van man vragen offie naast 40-50 uur per week werken, een groot deel van het huishouden, én de zorg van T (want zowel huishouden als zorg lukt mij niet meer allemaal alleen), ook nog es op zijn vrije dagen op tijd er uit gaat met haar...
Amersfoort of Emmen (die laatste is wel ver weg. Zouden we, ja vent gaat dan mee, in een weekendje weg moeten plannen).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven