Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Mims, arme Mops, daar breekt je hart toch van?!

Heeft hij haar uiteindelijk nog opgehaald? Of moest 'ie niezen en kon het toen niet meer doorgaan.
Prikkeprak ja.

AU.

Zo fout:

Hier te vinden op tweede pagina

Moet je eerst wel langs alle andere kabouters durven te scrollen....
Oh Toet, geweldig dat je 'm gewoon gevonden hebt! Het blijft hilarisch!!!
Hilarisch, maar ook beetje vaag en goor..

even die haartjes omhoog smiley testen:
Goeie gel!
quote:Toet schreef op 27 februari 2008 @ 22:49:

Zijn jullie allemaal mee de nachtdienst in ofzo??

dokterspist

Lil heeft het over mugen, die haar prikken, er is iets met Prikprak en Pinkeltje (hate 'm both) en nu weer iets over dokterspist.....

Pffffff, veel te nuchter voor dit soort dingen.

~schuift de muismat onder het W.E.R.K., zet de kantoormok in de vaatwasser en trekt de slaapzak over haar hoofd~

~mompelt ook nog iets over helemaal geen gelijk willen hebben over dit soort dingen en jullie allemaal zo lief vinden~

"Zonder dit forum had ik nooit...? " leuk topic. Kan alleen bijna niet meer stoppen

"me niet bewust geweest van het ontbreken van een bolletje, Delano niet gekend, kruisjes gezet, tarotlezingen gehad door een (wat achteraf een beschonken) vriendin (bleek), geweten wie Dries Roelvink was"

mrlmbl.....
Ja, Mops is opgehaald en klonk gelukkig door de telefoon. Fijn.

Verder gezeur in de AK. Gezellig!!!!

Ga ik nu kabouter Prikprak zoeken. Klinkt..euh.ranzig. Ken hem ook niet. Pinkeltje wel. Pinkeltje uit Het Grote Huis. Met de muizen, snorrebaart en wiebelstaartje de hond. Jawel, iedere avond voor het slapen gaan kreeg kleine Mims een hoofdstukje Pinkeltje te horen. Terugkijkend eigenlijk echt ontzettend moraliserende evrhaaltjes, dus waar het met mij nou mis is gegaan.. (ja Toet, dank je wel voor het inwrijven).
Wat wilde ik nou toch typen?
Goedenmorgen!

Ik krijg ineens een heel ander beeld bij Pinkeltje

Van Prikprak had ik nog nooit gehoord (en ik heb nog niet gezocht ook, trouwens)

Zit vandaag op telefooncentrale, dit houdt in: ik mag gewoon internetten van de baas, want kan, als er geen telefoon is, toch niets anders doen

Zit trouwens ook aan een RSI-werkplek.. griebels, zit er nog maar even en krijg al last van m'n schouder. En dat heeft natuurlijk niets te maken met het feit dat ik al weken tot diep in de nacht spelletjes op de computer zit te doen, want thuis heb ik er geen last van

Mims, hopelijk blijft voorlopig bij Mops alleen hangen dat ze fijn bij haar vader geweest is, maar als hij dit doorzet, zal er zeker meer blijven hangen, denk ik zo Heb er zelf gelukkig geen ervaring mee.

Is BJ ook gehecht, Toet?

Die Meis, vond het kennelijk heel spannend

*koffie*

(zei zij gapend)
Later is nu
Mogguh!

~pakt koffie van de telefoondame~

Hoe is het met de kiespijn van Pim?

En Mims: juist door te veel gemoraliseer is het mis gegaan met jou. Jij lijdt, zoals zovelen, aan het Pinkeltje-syndroom (Ely, bedankt! Juist door het PS weten we niet meer hoe we ons wíllen gedragen en hoe we ons écht voelen en moeten we massaal mediteren, in therapie, cursussen tenen-lezen volgen, mantra's zingen enz enz.

En dat komt allemaal door Dick Laan! Ik hoop dat die man al overleden is......

(jep, hij leeft niet meer. En drie kraaien waar hij geboren is????? )
quote:mimsey schreef op 28 februari 2008 @ 00:05:

Verder gezeur in de AK. Gezellig!!!!

Ja, dat was inderdaad onvoorstélbaar gezeur zeg.

en: Ja ik wil!
Hahahahahahahahahaha Ely!! Vertelde ik je gisteren niet het verhaal van de billenbijters??

Mims, beetje laat, maar ik sluit me aan bij mijn voorgangsters; ongelooflijk hoe Mansey met Mopsey omgaat. Ik snap er werkelijk waar niets van hoe het toch kan bij mannen dat ze na een scheiding ogenschijnlijk zo gemakkelijk (emotioneel) afstand van hun kind kunnen nemen. Hun kind!! Hufterstreek ook, want dit kun je gewoon niet maken ten opzichte van zo'n klein mensje

Trouwens, als jíj nou ziek bent terwijl Mops erbij is, mag je haar dan ook bij Mansey brengen?

Zo, hier beginnen we weer een beetje te leven. Zoon is de hele week ziek geweest en begon maandag weer redelijk op te knappen. Momenteel begint hij weer lekker zijn energie terug te winnen.

En vanavond ga ik lekker naar Amsterdam, naar het concert van HIM en Paradise Lost. Even lekker eruit!
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Geen idee Bloes, waar Dick Laan geboren is. Ik heb overigens geen Pinkeltje-trauma. Misschien te weinig gelezen?

Weet je wat ik leuk vond? Wiplala.
quote:Bloesem schreef op 28 februari 2008 @ 09:04:

Mogguh!

(jep, hij leeft niet meer. En drie kraaien waar hij geboren is????? )

Delfzijl? (sorry, zit frustratielading onder...).

Zo. Onze Diva Dot gedraagt zich niet alleen Diva-achtig, ze heeft helaas ook het bijbehorende stemgeluid. En dat weet sinds vannacht ook onze hele straat. En ik moet vandaag veel te veel doen en heb nu alweer zin om naar bed te gaan. Zucht.

~raapt haar wallen bijeen en strompelt naar het koffiezetapparaat~

Mims, armomjeheen. Ik hoop ontzettend dat het meevalt, en dat je kunt ontspannen, maar ga je jezelf alsjeblieft niet (te veel) zitten forceren? Kus, sowieso.

Kabouters & Arjan Ederveen. Ik zie mezelf nog op studentenkamertje, beetje rondrommelen, tanden poetsen, tv stond aan, raar medisch iets over darmpoliepen en nieuwe methode om die te verwijderen. Ik dacht nog: heb ik hier zin in, maar stond bij wastafel ivm tandenpoetsen dus kon zo snel niet programma veranderen (ABloze tv). Hoor ik opeens "...met behulp van kabouters". Dat gaf een hele surrealistische draai aan mijn tv- avond, kan ik jullie vertellen (ik heb wel gebruld van het lachen).

Pinkeltje daarentegen altijd heel stom gevonden.

Alex: was concert leuk? Stom dat je jongen weer ziek was, arme hij! (en arme jij.)

Ik ga maar weer eens wat doen.
Ik weet het, ik weet het.....

Dick Laan is geboren in Alexdorp, tevens het voormalige Mimsdorp.

(deze kennis is gesponsord door "Wikipedia-met-de-twee-vlechten")

DReam, ik denk niet dat er veel blijft hangen richting Mansey. Met name omdat ze nog geen klok kan kijken en dus niet concreet wéét dat hij zo laat is (alleen dat het lang duurt) en bovenal omdat ik meestal diegene ben die haar het slechte neiuws moet brengen en dus kortstondig de zwarte Piet ben.

Deze keer heb ik Mansey een aantal keer via de telefoon met Mops laten praten om zélf het één of ander uit te leggen, maar dat gebeurd dan zo krom of met zoveel communicatieproblemen omdat de vrouwelijke-telefoneer-genen van mijn meisje nog niet écht tot ontwikkeling zijn gekomen; dat ik tijdens óf na toch nog aan het uitleggen ben.

Nou ja, we zullen zien hoe dit zich ontwikkeld, hopelijk heeft hij snel een geweldige vriendin die hem van dat vrijgezellengedrag af kan helpen.

Het stinkt nogsteeds bij mijn computer...getver, wat is dat nou????

~gaat wild meubelstukken van de muur af trekken en kruipt snuffend door de ruimte~
Ik heb zúlke goede herinneringen aan Pinkeltje! En sinds gisteren ook aan Delfzijl, dus ik snap de frustratie niet (mijn enige eerder eervaring met Delfzijl was trouwens een tray out van Bert Visscher en dat was óók al leuk)

Mijn oma paste vroeger op mij op de woensdagmiddag en dan las ze dus altijd Pinkeltje voor

Aaargh, heb net een boze mevrouw 5 minuten door laten mopperen (schelden!) Geen leuk werk, dit, ben blij dat ik over een uur wegmag!
Later is nu
Alex moet toch nog naar concert? Of heb ik de hele donderdag gemist en is het al vrijdag?????? Zou zo maar kunnen, ik kan me namelijk best voorstellen dat ik 36 uur achter elkaar zou kunnen slapen!
Op de Pabo moesten we kinderboekrecensies maken. Pinkeltje was hierbij verboden. Had je Pinkeltje op je lijst, dan kreeg je een onvoldoende.

Reden; de avonturen van deze kabouter sloten niet aan bij de belevingswereld van het kind, het personage was te moraliserend en het rollenpatroon te stigmatiserend.

Maar verder vond ik het vroeger ook best leuk, hoor (alhoewel ik mijn vader ervan verdenk met het boek voor zijn neus stiekem zijn eigen wendingen aan het verhaal te hebben gegeven...).

Toet, het is donderdag, wees gerust.

Of eigenlijk niet, je moet dus 1 dag langer wachten tot het weekend.

Delftzijl, ik ben er nog nooit geweest, maar ik heb er zo het idee bij dat het daar altijd winderig en 2 graden kouder dan de rest van nederland is.
O sorry, dat komt dan doordat ik ook graag 36 uur achter elkaar zou willen en kunnen slapen...
Dat is het Mims (Delfzijl). En leeg. En verder heeft het vast ook goeie dingen, maar mijn herinneringen aan Delfzijl zijn wat negatief gekleurd, vermoed ik. Overigens vind Zoon het er geweldig (en Dreamer dus ook ), dus het ligt er maar helemaal aan, aan wie je het vraagt.
Hum, hebben we naast een Bloesem-decibel (veel leuker met echte naam Oudste ) ook een Diva Decibel? Guttegut, van wie hééft dat kind het toch? (van d'r Petemoei van d'r Petemoei! )

Mims al gevonden wat er stinkt? En door Mops verstopte onderbroekje-met-verrassing? Etenswaren die nog in een verhuisdoos zitten? Vreemd en irritant. Bij mij zijn het altijd met gif vermoorde muizen die meuren, op mijn plafonds. Wierrookje of olie fikken werkt meestal wel.

Hoe is het met Mootje (ik tiepte eerste Mooitje, vind ik ook wel passend! ) Meave? Al bij de huisarts geweest?
Van d'r petezus, dat blijkt!

Zeg wil dat werk van jullie (o, ok en alvast een beetje van mij) nou toch eens ophouden met dingen organiseren op maandagen? Dan kán ik toch helemaal niet, mensen. En dan worden we niet geacdaendemunnickt, geacredingest krijgen we geen stempeltje. Staat in de mail, en dan is het dus straks mijn schuld.

~gaat nog meer kaarsen branden voor een heelheel spoedig herstel van de oppas die dus echt heel erg onmisbaar blijkt~

Ze vinden wel mijn rapportage heusheel leesbaar , ben alleen nog te lief voor betreffende instelling. Ok, daar kan wat aan gedaan worden .

(Eh, is dit nog leuk voor dat kleine deel van de Kroeg dat niet bij hwtzelfde bureau werkt? )

Mims, heb je de oorzaak des stanks al gelokaliseerd? (En mogen wij dan weten wat het was, of is het te erg?)
Bloes, begrijp ik nou goed dat er bij jou op de plafonds allerhande muizen liggen in diverse staten van ontbinding, de geur waarvan je dapper met wierook te lijf gaat totdat het ontbindingsproces geheel gedaan is? Ieuw!
quote:lilian02 schreef op 28 februari 2008 @ 10:56:

O sorry, dat komt dan doordat ik ook graag 36 uur achter elkaar zou willen en kunnen slapen...Briljant plan!
quote:lilian02 schreef op 28 februari 2008 @ 15:09:

(Eh, is dit nog leuk voor dat kleine deel van de Kroeg dat niet bij hwtzelfde bureau werkt? )

Nee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven