Mode & Beauty alle pijlers

Shabby Shabbie...

07-01-2012 21:35 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even vraag voor de fashionista's... En dan vooral dames die bekend zijn met Shabbie's Amsterdam. Ik denk er over om een paar te kopen met die rubberen zolen uit een geheel. Maar... ik benieuwd of deze zolen wel lang 'meegaan', en of deze te vervangen zijn indien nodig...

Vast bedankt voor de reacties!
staan hier te verstoffen hahahahaaa
quote:hipslala schreef op 07 januari 2012 @ 22:28:

Misschien zie ik die combinatie vaak, omdat Fred de la B. 100 meter van mijn huis is.

Ik zie de Shabbie-slachtoffers dikwijls voorbij komen.
Er zijn meer winkels van Fred.
Fred verkopen ze tegenwoordig bij zo veel winkels.
quote:hipslala schreef op 07 januari 2012 @ 23:06:

Er zijn meer winkels van Fred.dacht een stuk of drie zaken 11 dus
11 winkels in 8 steden.
quote:Eddie83 schreef op 07 januari 2012 @ 22:01:

Hier ook absoluut geen bloemetjesjurk of wat dan ook! Waar komt dat vooroordeel dan vandaan?!!

Vooroordeel? Zeg maar rustig het uniform van de quasi hippe bakfietsmoeder die "zo lekker gek is gebleven" .

Jemig... Had geen idee wat ik aanhaalde...

WAS het maar een uniform Iris, dan werd er misschien nog iets vergoed Als ik zo dan bij types als Meds en haar man uit de buurt kan blijven heb ik het er voor over.

Het gaat om die lichte zool, zonder profiel. Hassike simpel inderdaad, maar daar houd ik van.
*is nu KL jurkjes aan 't bestellen*
Ik vind shabbies prachtig maar ze lopen alleen voor geen meter!!

Als je smalle enkels en voeten hebt, schuur je steeds heen en weer tijdens het lopen omdat er geen rits in zit, ze sluiten gewoon niet goed aan.
Ik heb smalle enkels en ze lopen bij mij prima.
quote:carpedieme11 schreef op 07 januari 2012 @ 23:59:

Ik heb smalle enkels en ze lopen bij mij prima.hoe krijg je die dingen aan zonder zakjes???
quote:Berique schreef op 07 januari 2012 @ 23:40:

*is nu KL jurkjes aan 't bestellen*
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Laat iedereen toch leuk vinden wat die leuk vindt. Ik vind de shabbies ook leuk. Ik weet niet of ik ze had gekocht als ik in Nederland had gewoond, maar ik vind ze honderduizend keer beter dan een ugg..of die vreemde teenslippers waar half nederland mee liep twee zomer geleden..
Ik heb ze trouwens nog niet gekocht, maar als ik een goedzittend paar tegen kom de komende week..dan denk ik het wel..lang leven de shabbie:)
Lelijke laarzen, leuke jurkjes (maar ik ben sowieso wel van de jurkjes, in de wintr vaak gecombineerd met een hele wijde broek. Ben ik ook de enige in geloof ik). Wat is er mis met een bakfiets trouwens? Ik vind 'm errug handig nu ik vaak geen auto ter beschikking heb en wel 2 a 3 kinderen en de weekbodschappen te vervoeren.... En hij heeft nog stippels, bloemetjes en vlindertjes ook nog.
Ik vind allebei leuk. Alleen als iedereen er mee zou lopen, dan weer niet natuurlijk. Ik ben helaas blijven hangen in donkere bootleg jeans met strak shirtje erop. In de zomer rokjes en slippers. Saaaaai, ik weet het...
Er zijn toch verschillende modellen....

De versie met hoge hak vind ik wel erg stoer!
Ik heb 3 paar lopen heerlijk. In het begin wel met plastic zakjes, maar na een paar gaat het prima zonder
Ik vind zowel KL en Shabbies geweldig. Een bakfiets heb ik gehad, maar de kids fietsen inmiddels zelf, dus de bakfiets is verkocht.

*is nu KL jurkjes aan 't bestellen*Hahaha heerlijk

*is nu KL jurkjes aan 't bestellen*Hahaha good for you. Je laat je niet van je apropos brengen, leuk .
quote:Kiya schreef op 08 januari 2012 @ 08:33:

Er zijn toch verschillende modellen....

De versie met hoge hak vind ik wel erg stoer!Hoe hoog is de hak ongeveer, kun je dit model in de meeste winkels krijgen? Ik zit te overwegen om me een paar te kopen, mits ze lekker lopen natuurlijk..
quote:raccoon schreef op 08 januari 2012 @ 16:58:

[...]

Hoe hoog is de hak ongeveer, kun je dit model in de meeste winkels krijgen? Ik zit te overwegen om me een paar te kopen, mits ze lekker lopen natuurlijk..

De hak is zo'n 7 - 8 cm hoog. Volgens mij is er ook een versie met iets minder hoge hak.

Die van mij zijn gevoerd en zitten heerlijk zacht.

Dit zijn ze ongeveer, maar dan dus gevoerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven