Koningin toont respect ?
zondag 8 januari 2012 om 21:03
Zie link, ben benieuwd wat anderen hier van vinden.
http://www.nu.nl/politiek ... t-hoofddoek-respect-.html
http://www.nu.nl/politiek ... t-hoofddoek-respect-.html
zondag 8 januari 2012 om 21:10
Ik vind het niet meer dan normaal dat je op deze manier respect toont voor de religie en cultuur. Als ik als toerist een moskee in Cairo inga moet ik ook mijn blote benen en armen bedekken.
En toen we een joodse begrafenis hadden droeg mijn man ook een keppeltje op de begraafplaats.
Die Wilders is niet helemaal lekker.
Maarre.. TO wat vind je zelf?
En toen we een joodse begrafenis hadden droeg mijn man ook een keppeltje op de begraafplaats.
Maarre.. TO wat vind je zelf?
zondag 8 januari 2012 om 21:13
quote:bibaatje schreef op 08 januari 2012 @ 21:10:
Ik vind het niet meer dan normaal dat je op deze manier respect toont voor de religie en cultuur. Als ik als toerist een moskee in Cairo inga moet ik ook mijn blote benen en armen bedekken.
Maarre.. TO wat vind je zelf?Dat dus. Die Wilders weet ook niet meer wat voor onzin hij de wereld in moet slingeren!
Maarre.. TO wat vind je zelf?Dat dus. Die Wilders weet ook niet meer wat voor onzin hij de wereld in moet slingeren!
Huts!
zondag 8 januari 2012 om 21:16
Het is wat mij betreft heel erg simpel.
Als je naar een ander land gaat, met een andere cultuur, dan pas je je aan de gebruiken daar aan.
Dat heeft te maken met respect voor dat land en die cultuur.
Daarom begrijp ik het gezeik van Wilders hierover absoluut niet. Hij wil toch dat mensen die hier komen zich aanpassen? Dan geld dat natuurlijk naar twee kanten.
Daarbij, die Emiraten zijn zo'n beetje de rijkste landen ter wereld. Voor het Nederlandse bedrijfsleven lijkt het mij erg belangrijk om juist daar goede relaties te hebben. En Trix is een hele goede binnenkomer.
Als je naar een ander land gaat, met een andere cultuur, dan pas je je aan de gebruiken daar aan.
Dat heeft te maken met respect voor dat land en die cultuur.
Daarom begrijp ik het gezeik van Wilders hierover absoluut niet. Hij wil toch dat mensen die hier komen zich aanpassen? Dan geld dat natuurlijk naar twee kanten.
Daarbij, die Emiraten zijn zo'n beetje de rijkste landen ter wereld. Voor het Nederlandse bedrijfsleven lijkt het mij erg belangrijk om juist daar goede relaties te hebben. En Trix is een hele goede binnenkomer.
zondag 8 januari 2012 om 21:17
quote:jo12345 schreef op 08 januari 2012 @ 21:16:
.
Tot op bepaalde hoogte, ja.
Wat kleding/ eten betreft; ja.
.
Tot op bepaalde hoogte, ja.
Wat kleding/ eten betreft; ja.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.