Help stedentrip spoed!!
maandag 9 januari 2012 om 12:02
Beste mensen,
ik heb een vraagje ik en mijn vriendin hebben laatste 4 maanden een hele moeilijke tijd achter de rug
zoals veel ruzie's en een kind verloren en wil willen samen eigenlijk een nieuwe start maken en nu wil ik als verassing haar meenemen naar een stad om haar een keer goed te verwennen ik ben van plan om eind van deze maand te gaan
Alleen ik twijfel nu heel erg waarheen ik haar moet meenemen het mocht wel iets worden wauw bedankt ik wil je nooit meer kwijt dit is echt geweldig waar ik zit echt over te twijfelen zijn de volgende steden
London
Parijs
Barcelona
Milaan
en hebben jullie misschien nog goede tips?
Bedankt alvast!!
ik heb een vraagje ik en mijn vriendin hebben laatste 4 maanden een hele moeilijke tijd achter de rug
zoals veel ruzie's en een kind verloren en wil willen samen eigenlijk een nieuwe start maken en nu wil ik als verassing haar meenemen naar een stad om haar een keer goed te verwennen ik ben van plan om eind van deze maand te gaan
Alleen ik twijfel nu heel erg waarheen ik haar moet meenemen het mocht wel iets worden wauw bedankt ik wil je nooit meer kwijt dit is echt geweldig waar ik zit echt over te twijfelen zijn de volgende steden
London
Parijs
Barcelona
Milaan
en hebben jullie misschien nog goede tips?
Bedankt alvast!!
maandag 9 januari 2012 om 12:07
Maarre, jij jonge god van 21. Hoe komt de keus voor een kind als je ook op zoek bent naar sex-dates? Ik bedoel, ook dat is een onderdeel van die afgelopen 4 maanden. Wel je meisje met kind schoppen en ondertussen hartstochtelijk buiten de deur (proberen) te neuken.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
maandag 9 januari 2012 om 12:09
quote:nyxis schreef op 09 januari 2012 @ 12:02:
zoals veel ruzie's en een kind verloren en wil willen samen eigenlijk een nieuwe start maken en nu wil ik als verassing haar meenemen naar een stad om haar een keer goed te verwennen
Noem het maar 'een keer goed verwennen' zeg....
www.crematorium.nl dan maar?
Lekker warm daar ook!
zoals veel ruzie's en een kind verloren en wil willen samen eigenlijk een nieuwe start maken en nu wil ik als verassing haar meenemen naar een stad om haar een keer goed te verwennen
Lekker warm daar ook!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 9 januari 2012 om 12:11
quote:himalaya schreef op 09 januari 2012 @ 12:09:
[...]
Lekker warm daar ook! Scherp!
[...]
Lekker warm daar ook! Scherp!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
maandag 9 januari 2012 om 12:12
quote:himalaya schreef op 09 januari 2012 @ 12:09:
[...]Noem het maar 'een keer goed verwennen' zeg....
Lekker warm daar ook!
[...]Noem het maar 'een keer goed verwennen' zeg....
Lekker warm daar ook!
maandag 9 januari 2012 om 12:46
Milaan vond ik niet heel romantisch, ben ik voor werk en tijdens een vakantie geweest. Was leuk, maar niet super.
Rome is wel super, ook heel romantisch en ontzettend veel te doen.
Praag vond ik ook mooi, Berlijn inderdaad.
Ik heb me ook goed vermaakt in Dublin, maar da's ook niet super romantisch, maar wel leuk, mooie musea, veel leuke muziek en lekker de kroeg in.
Rome is wel super, ook heel romantisch en ontzettend veel te doen.
Praag vond ik ook mooi, Berlijn inderdaad.
Ik heb me ook goed vermaakt in Dublin, maar da's ook niet super romantisch, maar wel leuk, mooie musea, veel leuke muziek en lekker de kroeg in.
maandag 9 januari 2012 om 12:48
echt sommige mensen net kleine kinderen. sorry dat ik het zeg ... zie alles als een spelletje ik hoop dat jullie een keer wat meemaken wat je aan het denken zet god
Ik zat erg te denken over milaan ze houd om ervan te winkelen maar dit kan in parijs natuurlijk ook
heb jullie nog tips voor deze 2 steden?
Ik zat erg te denken over milaan ze houd om ervan te winkelen maar dit kan in parijs natuurlijk ook
heb jullie nog tips voor deze 2 steden?
maandag 9 januari 2012 om 12:49
Tips? Misschien niet op fora zoeken naar sexdates, als je echt wil dat je vriendin zegt 'wauw bedankt ik wil je nooit meer kwijt'. Lijkt me dat een stedentripje dat niet voor elkaar krijgt.
Barcelona of Praag lijken mij heel erg mooi, maar dat is van verhalen. Londen vind ik geweldig, maar niet zo romantisch. En anders het cliché Parijs natuurlijk!
Barcelona of Praag lijken mij heel erg mooi, maar dat is van verhalen. Londen vind ik geweldig, maar niet zo romantisch. En anders het cliché Parijs natuurlijk!
maandag 9 januari 2012 om 13:02
quote:nyxis schreef op 09 januari 2012 @ 12:48:
echt sommige mensen net kleine kinderen. sorry dat ik het zeg ... zie alles als een spelletje ik hoop dat jullie een keer wat meemaken wat je aan het denken zet god
?
Heb je het nou over jezelf?
Dat toen het blijkbaar echt moeilijk werd, jij op zoek ging naar een seksdate?
?
Heb je het nou over jezelf?
Dat toen het blijkbaar echt moeilijk werd, jij op zoek ging naar een seksdate?
maandag 9 januari 2012 om 13:25