Help stedentrip spoed!!

09-01-2012 12:02 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mensen,

ik heb een vraagje ik en mijn vriendin hebben laatste 4 maanden een hele moeilijke tijd achter de rug

zoals veel ruzie's en een kind verloren en wil willen samen eigenlijk een nieuwe start maken en nu wil ik als verassing haar meenemen naar een stad om haar een keer goed te verwennen ik ben van plan om eind van deze maand te gaan

Alleen ik twijfel nu heel erg waarheen ik haar moet meenemen het mocht wel iets worden wauw bedankt ik wil je nooit meer kwijt dit is echt geweldig waar ik zit echt over te twijfelen zijn de volgende steden

London

Parijs

Barcelona

Milaan

en hebben jullie misschien nog goede tips?

Bedankt alvast!!
En je bent zo wanhopig dat je HELP gaat roepen? Het maakt geen ruk uit welke stad je pakt. Weg is weg! HEb je al een sex-date, neem je die ook lekker mee.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Het gaat toch om de quality time die jullie samen hebben? Dan maakt een stad niet zo veel uit.

En geld speelt geen rol?

Ik zou naar Barcelona of Milaan gaan, betere kans op redelijk weer.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Maarre, jij jonge god van 21. Hoe komt de keus voor een kind als je ook op zoek bent naar sex-dates? Ik bedoel, ook dat is een onderdeel van die afgelopen 4 maanden. Wel je meisje met kind schoppen en ondertussen hartstochtelijk buiten de deur (proberen) te neuken.
Als je echt geen idee hebt, maak dan een keuze op bepaalde criteria:

klimaat, cultureel erfgoed, taal, totale reistijd, prijzen.

(Tip: gebruik voortaan interpunctie, voor de leesbaarheid s.v.p.).
quote:nyxis schreef op 09 januari 2012 @ 12:02:

zoals veel ruzie's en een kind verloren en wil willen samen eigenlijk een nieuwe start maken en nu wil ik als verassing haar meenemen naar een stad om haar een keer goed te verwennen

Noem het maar 'een keer goed verwennen' zeg....

www.crematorium.nl dan maar?

Lekker warm daar ook!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Quinty schreef op 09 januari 2012 @ 12:08:

Als je echt geen idee hebt, maak dan een keuze op bepaalde criteria:

klimaat, cultureel erfgoed, taal, totale reistijd, prijzen. aanbod van sexdates....

quote:himalaya schreef op 09 januari 2012 @ 12:09:

[...]

Noem het maar 'een keer goed verwennen' zeg....

Lekker warm daar ook! Scherp!
quote:himalaya schreef op 09 januari 2012 @ 12:09:

[...]Noem het maar 'een keer goed verwennen' zeg....

Lekker warm daar ook!
Pattaya?
quote:jo12345 schreef op 09 januari 2012 @ 12:12:

Pattaya?Vergeet Bang-cock dan vooral niet even aan te doen....
Hmmm. Serieuze reactie: Berlijn. Dat is echt zo'n gave en ondergewaardeerde stad. Daar kan je echt goed vertoeven.

Over de rest zal ik het maar niet hebben.
Naar welke stad is ze nog nooit geweest?

Anders Parijs, of Londen. Milaan volgens mij nooit geweest, of heeft geen indruk gemaakt. Barcelona heeft me niet zo kunnen boeien.
Parijs ;) dé romantische stad. Of naar Praag.
Parijs! Met de thalys
Milaan vond ik niet heel romantisch, ben ik voor werk en tijdens een vakantie geweest. Was leuk, maar niet super.

Rome is wel super, ook heel romantisch en ontzettend veel te doen.

Praag vond ik ook mooi, Berlijn inderdaad.

Ik heb me ook goed vermaakt in Dublin, maar da's ook niet super romantisch, maar wel leuk, mooie musea, veel leuke muziek en lekker de kroeg in.
echt sommige mensen net kleine kinderen. sorry dat ik het zeg ... zie alles als een spelletje ik hoop dat jullie een keer wat meemaken wat je aan het denken zet god

Ik zat erg te denken over milaan ze houd om ervan te winkelen maar dit kan in parijs natuurlijk ook

heb jullie nog tips voor deze 2 steden?
Tips? Misschien niet op fora zoeken naar sexdates, als je echt wil dat je vriendin zegt 'wauw bedankt ik wil je nooit meer kwijt'. Lijkt me dat een stedentripje dat niet voor elkaar krijgt.

Barcelona of Praag lijken mij heel erg mooi, maar dat is van verhalen. Londen vind ik geweldig, maar niet zo romantisch. En anders het cliché Parijs natuurlijk!
Barcelona, maar ik zou wel tot april wachten vanwege het weer.

Of juist wél 'n winterbestemming opzoeken en 'n weekend naar de Oostenrijkse sneeuw vliegen?
Ik hou van Italië, maar ben nog nooit in Milaan geweest omdat het me niet trekt. Ik zou dan eerder gaan voor Rome, dat is echt een geweldige stad.

Parijs natuurlijk ook, maar wel erg voor de hand liggend. Leuk hoor, maar er zijn ook nog genoeg andere leuke steden.
Odessa in Oekraine
quote:nyxis schreef op 09 januari 2012 @ 12:48:

echt sommige mensen net kleine kinderen. sorry dat ik het zeg ... zie alles als een spelletje ik hoop dat jullie een keer wat meemaken wat je aan het denken zet god

?

Heb je het nou over jezelf?

Dat toen het blijkbaar echt moeilijk werd, jij op zoek ging naar een seksdate?
quote:nyxis schreef op 09 januari 2012 @ 12:02:

......wauw bedankt ik wil je nooit meer kwijt.....

en hebben jullie misschien nog goede tips?Echte liefde is niet met geschenken als een stedentrip te koop.
Misschien ipv 'n stedentrip 'n weekje naar 'n tropische bestemming? Voor 900 euro p/p zit je al 9 dagen all in in de Dominicaanse Republiek bijv. Als je 'n beetje luxe gaat stedentrippen ben je ook veel geld kwijt.
Luister sexdate gedoe

Ik ben zelf 27 het is de account van me broer van 22 ik sta er ook verbaast van.

ik heb zelf al 4 jaar een vriendin en nee nog nooit vreemd gegaan geen behoefte aan ook pff

@ elninjoo ik heb maar een budget van 1200euro helaas

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven