Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic - Deel IV

03-10-2011 14:53 3008 berichten
Hier besparen we verder!

Kijk voor meer bespaar tips ook in de oude topics!

Deel I

Deel II

Deel III

En met recepten: het vrekwaardig eten topic!
Alle reacties Link kopieren
Oh, bij Yunomi kan je geen productcodes meer invoeren. Dat is flauw, nu wordt het lastiger!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Net een mailtje van Yunomi gehad om in te vullen waar ik het pakket wil op komen halen (half februari). Ben benieuwd hoe het dan verder loopt, het is mijn eerste keer.
bij de blokker treinkaartjes voor 16 euro

dagje ongelimiteerd treinen , dus voor wie van bijv den helder naar maastricht moet tussen nu en april ...
@Beertje: ik heb de mail ook gekregen. Je krijgt dan een e-mail dat je het pakket op kunt halen bij het kiala-punt. Je hebt 2 weken de tijd om het pakket op te halen en je moet de e-mail meenemen (en legitimatiebewijs volgens mij, maar dat staat allemaal in die e-mail uitgelegd).
quote:flooor schreef op 09 januari 2012 @ 11:29:

Joehoe, -a- wil je de Unox-codes nog?

Ik heb zojuist een tweede poging gewaagd je te e-mailen. Hopelijk komt deze wel aan.Ik heb je terug gemaild!
Ik heb ook niets gewonnen met de bingo kaarten van AH en mijn moeder ook niet. We hadden best veel kaarten.
Hier een stille meelezer.

Ik had 28 bingo kaarten en 0,0 prijs!
hoi allen,

na enige tijd lezen heb ik nou alle topics gehad, bedankt voor alle tips!

ik + hubbie moeten gedwongen redelijk vrekken, hubbie is werkloos, en krijgt geen uitkering. Nu redden we ons best heel goed, maar moeten wel opletten wat we doen natuurlijk! dus vandaar erg blij met deze toppic!

nog even een bijdrage: ook ik geen prijs met de hamsterbingo natuurlijk, wel plenty kaarten!

ik ben nog in het bezit van 2 unoxcodes voor de liefhebber? wie het eerst komt........

groetjes!
Hoi, heb jij dan even geluk dat je een ZEEUWS zûûnig mutsje bent.

Wel vervelend natuurlijk dat je man werkeloos is. Succes, het gaat vast lukken!
Hoi nieuweling wat vervelend dat je vriend zijn baan kwijt is! Is het een moeilijke sector? Hopelijk heb je wat aan de tips die hier gegeven worden

Ik ben vandaag wel een beetje vrekkerig geweest. Ik kreeg namelijk €3 van kraslotjes terug (die ik natuurlijk kreeg ) en heb ze in mijn spaarpotje gedaan. Alle kleine vrekjes helpen! Verder heb ik bij de boekhandel een boek voor mezelf besteld met het cadeaubon dat ikklreeg voor kerstmis krijg het verschil in cadeaubon terug. Best handig! Merk dat ik daarin toch veranderd ben aangezien ik vroeger het resterende bedrag meteen op deed aan andere (oninteressante) boeken

Niet vrekkerige actie: mezelf getrakteerd op stokbroodje kip curry

Was ¤ 3,70. Katjing! Wat zijn die krengen pokkeduur maar goed, voor 1 keer

En nu ga ik maar eens mijn bericht plaatsen vooraleer ik weer teveel schrijf! :P
Gisteren wat spaarzegels bij de BP omgeruild voor mokken en messen. Mochten er hier nog mensen zijn die ze niet sparen... jullie zouden mij een groot plezier doen met de messen-zegels en de servies-zegels!
Je krijgt hier korting o.a. op reizen (een paar %):

http://www.shopkorting.nl/scategorie/Zonvakanties

Nog nooit iets gekocht via die site, overigens.
it's a big club and you ain't in it
Misschien geen mega vrekkentip, maar deel hem toch maar even.

Ik heb een abonnement genomen op 101 woonideeen, een leuk blad met o.a. veel zelfmaaktips voor in je huis en leuk om inspiratie op te doen voor je inrichting.

Een abonnement kost 57 euro en je krijgt dan een waardebon van de xenos voor 50 euro.

Ik koop geregeld dingen bij xenos (aardappelschilmesjes, servies, leuke cadeauverpakkingen voor DIY cadeautjes etc.) dus ik maak die bon wel op.

Als je écht low budget leeft heb je er denk ik niks aan, maar voor de semi-vrekkers is het misschien wel leuk. Volgens mij kun je het blad ook cadeau doen en dan zelf de bon ontvangen.
quote:sinaasappellikeur schreef op 10 januari 2012 @ 11:05:

Misschien geen mega vrekkentip, maar deel hem toch maar even.

Ik heb een abonnement genomen op 101 woonideeen, een leuk blad met o.a. veel zelfmaaktips voor in je huis en leuk om inspiratie op te doen voor je inrichting.

Een abonnement kost 57 euro en je krijgt dan een waardebon van de xenos voor 50 euro.

Ik koop geregeld dingen bij xenos (aardappelschilmesjes, servies, leuke cadeauverpakkingen voor DIY cadeautjes etc.) dus ik maak die bon wel op.

Als je écht low budget leeft heb je er denk ik niks aan, maar voor de semi-vrekkers is het misschien wel leuk. Volgens mij kun je het blad ook cadeau doen en dan zelf de bon ontvangen.

Ja dat hadik 2 jaar geleden ook, kreeg er eenbon van de praxis bij voor 50 euro! Lekker met een verhuizing in zicht!

vergeet je abbo alleen niet op te zeggen, ik heb er een jaar abbo van de viva aan over gehouden omdat ik te laat was (dacht ik, abbo van 101 was al betaald, snel gebeld omgezet naar een viva abbo maar hoorde later dat je je abbo per maand na je eerste looptijd kan opzeggen grrrrr, heb nu nog een stapel van 6 viva's in het plastic naast mijn bed liggen)
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Voedingsonderzoek onder honden- en kattenbezitters in Nederland

voor de mensen met huisdieren, zag ik dit onderzoek

Gezocht:

Eigenaren die samen met hun huisdier willen deelnemen aan een voedingsonderzoek naar het effect van gezondheidsvoeding op hun huisdier. Voor ons voedingsonderzoek zijn wij op zoek naar honden of katten tussen 1 en 8 jaar. Heeft uw hond of kat last van zijn of haar gewrichten, overgewicht of huid- en vachtproblemen? Meld u dan nu aan voor een half jaar gratis voeding!

via de link zijn meer info en de selectiecriteria te vinden.
laats proefabbonnement op tv-gids afgesloten. kreeg daar een nationale entertainmentkaart bij. die kun je besteden bij aankoop van cd's, dvd's, games etc. moest bij de mediamarkt zijn en daar was een actie van 3 halen 2 betalen. Dus 2 dvd's en een game, moest 3 euro bijbetalen. vriend en ik helemaal blij.

ook mooi boek besteld en al gekregen van boekenbon uit kerstpakket van mijn vader en ander boek dat ik met een pluim besteld heb is onderweg. Heb ik genoeg te lezen tijdens een weekje weg in eigen land over twee weken
Afgelopen week 3 x bij de C1000 geweest om luiers in te slaan, maar iedere keer was het rek leeg. Zojuist een bon gekregen waarmee ik volgende week ook nog luiers van de aanbieding 1+1 kan krijgen.

Bij de AH boodschappen gedaan en weer wat gehamsterd. Niet zoveel dingen in de aanbieding/bonus die ik nodig heb jammer genoeg. Hopelijk volgende week betere hamsteraanbiedingen.
quote:Mikske00 schreef op 10 januari 2012 @ 11:38:

Afgelopen week 3 x bij de C1000 geweest om luiers in te slaan, maar iedere keer was het rek leeg. Zojuist een bon gekregen waarmee ik volgende week ook nog luiers van de aanbieding 1+1 kan krijgen.Oh, doet de C1000 dat? Ik was er gisteren om erwtensoep 1+1 gratis te kopen, maar die was ook uitverkocht. Maar heb dus geen bon...
Ja, goede service wat dat betreft. Ik heb ook een bon van de wijn 2 flessen voor 4,- die was namelijk ook op. De cassiere kwam er zelf mee. Vandaag laatste dag van die aanbieding dus je kunt nog een bon vragen.
Verdorie, laatst een kadootje opgehaald en ben ik geflitst. Ik kwam van de ring af, was daar nog nooit geweest en dacht dat het stuk nog bij de ring hoorde. Niet dus, leuk begin van 2012 en tevens mijn 1e verkeersboete. ¤60 .

Ik ben iemand die nooit tehard rijd, altijd keurig op de snelheid of soms eronder.
Oh, dat is zonde. Nog erger dan een miskoop.
it's a big club and you ain't in it
Etos geeft die bonnen ook, als de actie bijna voorbij is.

Wij (werk bij Etos) krijgen op donderdag de vracht, als op de laatste vrijdag van de actie een actieproduct op is, geven we de klant een actiecheque, zodat ze de week erna alsnog korting krijgen.

Volgens mij is dat landelijk zo bij Etos, dus gewoon vragen hoor!

Morgen gaat bij C1000 een nieuwe folder in met heel veel leuke 1 euro acties!
Na... nu baal ik helemaal van de C1000.... tsss!
Ik heb ook weer gevrekt, want ik liep even bij de tweedehandswinkel in en daar waren alle kleren nu voor de helft van de prijs. Twee hele leuke rokken gescoord voor samen 3,25! Dat echt bijna voor niets!
in de nieuwe allerhand zit achterin een bon voor geld terug actie voor ariel excel tabs wasmiddel. daarnet dus meteen meegenomen bij de appie. Vandaag ook vrijgevallen spaarloon op mijn rekening, kan ik mooi gebruiken om mijn zorgverzekering voor dit jaar te betalen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven