Jubelei!! #25

07-12-2011 16:11 2631 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/108990 gr 76 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 02/02 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/114196 gram 52 cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1253 cm 3635HuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 11650 gram 78 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Ik lig in bed, maar wilde nog even berichtje posten.

Justdeb: zet hm op! Hoop dat het snel gaat morgen!

Duuv: heel veel succes met werken morgen! Moet je lange dag?

Moom: heb de naam ge-appt, kan niet online op haajf krabbelen.

Verder: Weltrusten allemaal!
van 8.30 tot 18.00 char. En eerst een half uur heen fietsen en na die tijd een half uur terug.

Hoe is het met je buikkie?

Zal zo eens kijken moom. Aan de andere kan t, 5 euro is niet veel voor een boekje.

Ze hebben hiet zo'n witte boekhandel. Hebben ze soms ook heel leuke boekjes voor een paar euro.

Laatst deze gekocht:

Kom net met zoeken naar een plaatje deze link tegen. Leuke boekjes ook!

klik!

Ik ga mijn bedje ook zo maar opzoeken (nog even ANTM afkijken)

Trusten iedereen!
Ja, hier ook 11 bingokaarten, maar bingo, ho maar! Dat was t, de blauwe suup heeft weer afgedaan..

F. sliep hier volgens vriend makkelijk in, geen zetpil eerst. Is al wel een keer wakker geweest, maar ging weer makkelijk slapen.. Zou t dan echt op 'n retour zijn..? (please, please, please!!)

Overigens is avondeten wel een groot drama tegenwoordig. Als t pasta is gaat t erin, al t andere wordt als klei gebruikt. Hier geen playdough nodig hoor.. Zuurkoolstampot doet t ook prima.. Probeer maar heel stoicijns te doen, maar vind t heel irritant als ik haar pas na 8 keer proberen een stukje ananas kan voeren, dat ze echt niks wil proberen. Niet lusten kan ik handelen, maar niet willen proeven ben ik niet zo geduldig mee.. Maar goed, ook dit gaat vast weer voorbij..

Is een leuk boek Duuv, heel grafisch, vind ik zelf wel mooi. Ga m zeker scoren!

Zo, ik heb me ineens een pens trouwens.. In de afgelopen 5 dagen op komen zetten.. Kan dat? Of zouden mijn darmen een beetje vreemd aan het doen zijn..?

Wij hebben ook voor over 2 weekenden een CP geboekt, de S. Had Moom die nou ook, of net een andere? We gaan een weekendje weg met mijn broer en de kids en mijn moeder. Is voor haar verjaardag.

Wow, Murron, ik weet niet of t bij iedereen zo snel gaat als bij jou..!

Annika, kat de muis nog opnieuw gevangen? (Deed die van ons ook altijd Speec..) En moet jij weer naar CB? Ik hoef niet meer totdat ze 2 is.. Raar toch..?

Mooi, Hus bewaakt t fort morgen! Ik kan overdag niet op t forum, dus whatsappie of sms graag als er echt iets spannends gebeurt.. En vast een tip: graag de naam in de sms!!

Duuv, echt morgen weer aan t werk, jeetje, da's altijd wel een mijlpaal.. Zin in? Succes hoor!
Zo, T is bij opa en oma, wij hebben huis aan de kant. Zo de laatste dingen even in de ziekenhuistas doen, en de enveloppen van de geboortekaarten klaarleggen.

Lekker slapen zal hem wel niet worden, want ben alweer de hele avond gek aan het worden van de jeuk helaas. Maargoed, lekker uitrusten dan maar Eind in zicht!

Duuv: ja het is idd dat, waar we het met de meet over hadden ja.

Hus: ik zal zo meteen even kijken via haifs of ik jou goede nr in mijn tel heb, dan kan ik bij evt update jou smsen. Als je niets hoort, zal het wel vlot genoeg gaan

Murron: waar kan ik tekenen voor zo'n vlotte bevalling??

Kath: groeispurtje van de kleine??

Lieve allemaal: bedankt voor alle succeswensen, het zal vast helemaal goed komen, is het morgen niet, dan hopelijk overmorgen wel!

Volgens mij vind man het nog spannender als ik hahaha, die loopt hier helemaal als een kip zonder kop rond, aldoor te vragen: "heb je dit al??" "heb je dat al" enz enz..

Zo onwerkelijk ook, dat we gewoon weten dat w.s binnen een dag of uiterlijk 2 dagen ons hele leven weer zal veranderen!

Nou ik ga nog even een wasje vouwen, en dan met de beentjes omhoog!

Tot gauw allemaal!!!
Zet hem op Deb !!!

Hier 8 bingo kaarten maar ook niets
Duuv: buik(je) is nog steeds onrustig. Morgen controle vk. Afwachten maar.

En, lange dag dus morgen. Toitoitoi!

Justdeb: succes!
Hihi, justdeb man die al helemaal van slag is, mannen kunnen ook echt niet tegen stress he?!

Kath, de niet eten-fase hebben we hier heeeeeeeeeeeeel lang gehad met brood, zo irritant, maar uiteindelijk ook weer over gegaan en F kan het toch we lijden om een keer wat minder te eten? "gewoon" los laten.

Hier zo'n lief meisje, ze pakt tegenwoordig de telefoon en gaat dan heel hard oma roepen, en is pas tevreden als we dan oma aan de lijn hebben

En vanavond kwam ze met mijn trouwring aanzetten (had ik dit weekend weer eens gedragen en vanochtend op mijn nachtkastje neergelegd), mama, papa, mama, papa

http://www.manfield.com/product/288609/ ... aupe/pump/
Mooi Moom!!
Deb ik heb al jaren hetzelfde mobiele nummer, dus op hyves staat zeker het goede nummer!

Lieg GW! I. wil ook oma bellen, maar als ze die dan aan de lijn heeft, staat ze heel raar naar de telefoon te kijken en zegt ze niks...
Hier trok ze vanmorgen heel blij haar jas aan: "Opa!!!" Eh, nee, sorry, het kinderdagverblijf.. Beetje veel opa gezien afgelopen week.. Geloof niet dat 1 van beiden dat erg vond..

Slaap lekker Deb!!
Hier zegt ze ook niet veel hoor, vooral ja..... ja.... ja....

En dan zeg ik H. mag mama ook even met oma praten? NEE!

Whaha ze vond het echt niet leuk toen ik de telefoon afpakte.

Kat is net naar buiten ontsnapt (ik bracht even oud papier naar de schuur), wil dat rotbeest niet meer naar binnen komen, ze is nog nooit een nacht buiten geweest.... zit me toch niet lekker maar ik wil wel zo gaan slapen.
anoniem_53993 wijzigde dit bericht op 09-01-2012 22:33
Reden: thanks becks!
% gewijzigd
Haai allemaal

Spannend justdeb. Zet hem op morgen!!

Ik ben helemaal klaar met alles in het huis en op mijn werk. Ik werk mezelf drie slagen in de rondte, maak weken van meer dan 50 uur in vier dagen. Heb vorig jaar welgeteld drie weken vakantie gehad en thats it. Gedoe met N dr gezondheid wat stress op leverde, verbouwing en nu moet een heel stuk van de vloer eruit.

Ik zit onder de pukkels, voel me klote, heb het gevoel dat ik ieder dubje om moet draaien en durf niet eens wat voor mezelf aan te schaffen. Bah het jaar is weer lekker begonnen.

(het zal wel PMS zijn)
Waarom moet de vloer eruit becky ?

je hebt binnenkort toch vakantie? Nog even bikkelen

kat hier nog weg bah slaap ik niet goed
Oww... knuf voor jou Beck!

Hello allemaal, gelukkig nieuwjaar! Ik heb jullie wel gemist dus mijn goede voornemen voor dit jaar is dat ik het topic weer ga bijhouden... ik ging inloggen omdat ik wilde weten hoe het met deb staat, gelukkig net op tijd om je heeeeeeel veel succes te wensen met de bevalling! Spannend hoor, ik ben blij dat het gaat beginnen als ik lees over je klachten. Toi toi toi!

Ik hoop dat het goed met jullie gaat! J2 ook alweer 1, en wat lijkt hij op zijn grote broer! Mis je de box niet Maya? Ik hou 'm zo lang mogelijk in huis, kan ik ook nog even wat doen .

Hier drie slapeloze nachten gehad op een rij want de jongens hebben een mega jetlag en huilen steeds elkaar wakker. Vandaag is C precies een half jaar, gisteren heb ik hem worteltjespuree gegeven, dat gleed er zo in maar volgens mij had hij erge krampjes gehad want hij hield niet op met huilen vannacht, zo sneu (ook voor ons).

Op vakantie heeft M bijna niks gegeten maar nu eenmaal weer thuis gaat het er gelukkig een stuk beter in. Hij blijft een lastig etertje maar ik vertrouw er maar op dat het met de tijd wel goedkomt. GW heeft H wel goed gegeten op vakantie? En had zij ook last van een jetlag?

Duuv alweer aan het werk, hoe bevalt het tot nu toe, moeder van twee?? En hoe bevalt het jou, Murron? Ik zag dat er geen zwangeren meer bij zijn gekomen recentelijk, er gaan er toch wel meer voor nr2? Hoe gaat het met zwangeren Kath en Char?

En Berend ook deze maand alweer een jaar, hoera!!!

Hus welke dierentuin wil je een abbo opnemen? Wij hebben ook een abonnement, echt heel leuk want dan kan je tussendoor gewoon even een uurtje gaan ipv dat je gelijk een hele dag eraan kwijt bent. Of als ik het huis wil opruimen stuur ik man met M er ook weleens verplicht naartoe haha. Kath hoe staat het trouwens met de huizenjacht?

Ik ga nu naar bed want wie weet sta ik vannacht weer de hele nacht huilende kindjes te troosten. Hopelijk niet!!!
Ow kat weg GW, zou ik ook van over de zeik zijn...
Heeft Marris laatst trouwens nog een update gegeven? Of Pol?

Ik hoop met heel mijn hart dat 2012 hen ook brengt wat ze het allerliefste wensen!!
Heen heeft h wel last gehad van jetlag s nachts twee uur wakker ofzo was na een week voorbij

terug geen last, dat was echt super

en ze heeft goed gegeten op vakantie, eten was daar echt haar ding bonen voor het ontbijt drie keer warm op een dag nagenoeg geen brood een echt h paradijs
Op de heen weg ging het bij ons ook vrijwel probleemloos, de jetlag is volgens mij het heftigst als je oostwaarts gaat.

Wat fijn dat H zo goed heeft gegeten, wat is het toch een voorbeeldig kind drie keer warm haha moet er zelf niet aan denken!
Ik ga nu echt pitten, truste!
Deb: waarschijnlijk te laat, maar heel veel succes morgen!

Speec: s had zandbak vanaf 1 jaar, vond ze geweldig! Ze at wel af en toe wat zand maar so what?

Lekker met handjes in het zand mieren, emmertje volscheppen, etc.

S wil ook altijd de telefoon, maar als er vervolgens tegen haar gepraat wordt zegt ze niks meer. Ze wil vooral op de knopjes drukken, want die piepen.

S eet wisselend. Ene keer niks, heeft ze wel trek, maar wil ze gewoon niet eten. Andere keer werkt ze zo vol bord weg. Vind het wel eens lastig als ze niet wil eten, maar ik dring niet aan. Ze moet wel altijd proeven, soms wel eens onder dwang. Vaak weigert ze eerst en als ze eenmaal heeft geproeft, eet ze zo hele bordje leeg. Ook pauzes werken wel eens, dan zetten we bordje even buiten bereik. Soms vraagt ze er even later dan toch om.

Hey leonor! Leuk dat je er weer bent!
EBP!

Nog even gauw ladies,

Vanacht amper geslapen, heeeeel veel jeuk gehad

Volgens mij is de bevalling ook al wat uit zichzelf begonnen, want heb af en toe een megakramp in m'n buik, die ik zeker herken als een wee.,.. Om de 5 tot 7 minuten, maar houd nog niet lang aan, ongeveer 30 sec...

Nog even volhouden, over 3 kwartier gaan we weg naar zkh.

Pfff spannend!!!
Succes justdeb!!!!!!

Leo,

Helaas is h niet altijd voorbeeldig hoor

maar jullie vakantie was geslaagd?
Wow Dev, toch een natuurlijke bevalling! Succes vandag meid, je kunt t!!
Waaah justdeb, is het gewoon al zelf begonnen. Hendig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven